• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:05

Detail zákazky Z202213043

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:05

Základné údaje

Z202213043

OF-263857

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104078

Objednávateľ

00738310

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Komenského 7, Banská Bystrica, 97528, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cukor, cukrovinky, med

cukor, med, čokoládový krém, kakaový prášok, sirup

  • 15830000-5 - Cukor a jemu príbuzné výrobky
  • 15840000-8 - Kakao; čokoláda a cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cukor, cukrovinky, med
Funkcia
Dodávka cukru, medu, čokoládového krému, kakaového prášku a sirupu pre zariadenie spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cukor kryštálový, balenie 1 kg kg 2500
Cukor práškový, balenie 0,5 kg / 1kg kg 70
Cukor vanilkový, balenie 0,5 kg / 1 kg kg 50
Kakaový prášok, balenie 100 g - 1000 g kg 40
Med porciovaný 20 g ks 8000
Čokoládový krém porciovaný 20 g ks 10000
Sirup s ovocnou príchuťou, balenie 1 lit lit 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čokoládový krém porciovaný 20 g ekvivalent: čokoládový krém s medom porciovaný 20 g
Sirup s ovocnou príchuťou, balenie 1 lit nízkoenergetický
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).
Ceny uvedené v cenovej ponuke sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení neskorších predpisov, musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí mať povinné označenie v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (tam, kde je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zákazky nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v priemere 1 krát za týždeň na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 2 pracovných dní od uplatnenia "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná - doručená elektronicky.
Dodávky predmetu zákazky je možné realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar v baleniach, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii. V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych dôvodov schopný dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať tovar aj v inej veľkosti balenia za podmienky dodržania zmluvnej jednotkovej ceny.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov.
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané, nie záväzné, ale sú závislé na počte stravníkov objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať jednotlivé položky počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny, ktoré uvedie v položkovitom rozpočte podľa bodu 3. osobitných požiadaviek na plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 celok

5 989,96

5 040,30

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.11.2022 13:58

10.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 38
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2022 13:25 - Vstupná ponuka 5 989,96 € Cena s DPH
10.11.2022 07:28 - Najvýhodnejšia ponuka 5 989,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS