53857097
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia
toner, zapekacie jednotky, valce pre kancelárske stroje
Tovar, Služba
1. Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Xerox B230/B225/B235 High Capacity BLACK Toner Cartridge (3000 Pages) / 006R04403 | ks | 20 | ||
Xerox B230/B225/B235 Drum Cartridge (12000 Pages) / 013R00691 | ks | 6 | ||
Black Toner cartridge / 46564704 | ks | 14 | ||
Yellow Toner cartridge / 46564701 | ks | 5 | ||
Magenta Toner cartridge / 46564702 | ks | 5 | ||
Cyan Toner cartridge / 46564703 | ks | 5 | ||
Black Developer / 46564804 | ks | 3 | ||
Yellow Developer / 46564801 | ks | 2 | ||
Magenta Developer / 46564802 | ks | 2 | ||
Cyan Developer / 46564803 | ks | 2 | ||
Black Image Drum /46564901 | ks | 4 | ||
Colour Image Drum / 45643801 | ks | 7 | ||
Waste toner box / 45639502 | ks | 8 | ||
Staples (Staple-2400) / 44954102 | ks | 8 | ||
Black Toner cartridge / 46490624 | ks | 25 | ||
Yellow Toner cartridge / 46490621 | ks | 25 | ||
Magenta Toner cartridge/ 46490622 | ks | 25 | ||
Cyan Toner cartridge / 46490623 | ks | 25 | ||
Black Image Drum / 46484124 | ks | 16 | ||
Yellow Image Drum / 46484121 | ks | 16 | ||
Magenta Image Drum / 46484122 | ks | 16 | ||
Cyan Image Drum / 46484123 | ks | 16 | ||
Fuser unit / 46358502 | ks | 16 | ||
Transfer Belt / 46394902 | ks | 16 | ||
Magenta Large capacity toner cartridge / 45862815 | ks | 17 | ||
Yellow Large capacity toner cartridge / 45862814 | ks | 17 | ||
Cyan Large capacity toner cartridge / 45862816 | ks | 17 | ||
Black Ultra-high capacity print cartridge / 45862818 | ks | 40 | ||
Black Image Drum / 44844472 | ks | 20 | ||
Yellow Image Drum / 44844469 | ks | 7 | ||
Magenta Image Drum / 44844470 | ks | 7 | ||
Cyan Image Drum / 44844471 | ks | 7 | ||
Fuser unit / 44848805 | ks | 6 | ||
Transfer Belt / 44846204 | ks | 7 | ||
Staples / 45513301 | ks | 10 | ||
Black Ultra-high capacity print cartridge / 45807116 | ks | 80 | ||
Black Imaging Drum ( 01283601) / 44574306 | ks | 40 | ||
HP Q2612X - kompatibilný | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Spotrebný materiál musí byť dodaný len originál od výrobcu zariadení OKI, XEROX a HP – podľa typu tlačiarne uvedenej v opise predmetu zákazky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Rámcová dohoda bude platná po dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Originálny spotrebný materiál ( ďalej aj ako "tovar") od výrobcu zariadení musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Dodávateľ doručí do 7 dní oznámenie, v ktorom uvedie odkaz na webové sídlo výrobcu tonera, kde je uvedená informácia o tom, že predmetný tovar spĺňa požiadavky ISO normy na vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých spotrebných materiálov a obalových materiálov. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode – neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
V prípade, ak pri pochybnostiach objednávateľa o originalite, dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite spotrebného materiálu, bude tento vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie rámcovej dohody. |
Spotrebný materiál musí byť vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu OKI, XEROX a HP – podľa typu tlačiarne uvedenej v opise predmetu zákazky. |
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych spotrebných materiálov (najmä tonerov) na základe negatívnych predchádzajúcich skúsenosti, či už s repasovanými alebo kompatibilnými tonermi, kde sa vo vysokej miere vyskytovali chyby tlače, menšia výdatnosť na počet výtlačkov, netesnosť tonerov a tým spôsobené znečistenie tlačiarne, či dokonca nenačítanie čipu toneru tlačiarňou a tým znemožnenie používania tlačiarne. Všetky uvedené chyby sa nedajú zistiť pri dodaní, ale až po vložení konkrétneho toneru do zariadenia. |
Spotrebný materiál musí byť nový originál v originálnych baleniach, neporušený, nepoškodený, doporučený a schválený výrobcami príslušných zariadení. Nesmie byť repasovaný, renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalent. |
Tonerové kazety nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov / puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení na spoluprácu, s ktorými je navrhnutý. Dodávateľ predloží technický list ku každému typu plnenia. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v rámcovej dohode. Neodobranie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od rámcovej dohody z tohto dôvodu. |
Dodanie tovaru vrátane dopravy a vyloženia v sídle objednávateľa je v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hodiny v lehote do 120 hodín od elektronického nahlásenia, bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa po dobu trvania rámcovej dohody. Odovzdávanie, preberanie a kontrola objednaného tovaru bude vykonaná fyzicky - položkovite na základe dodacieho listu za účasti oprávnených zástupcov objednávateľa i dodávateľa. |
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých spotrebných materiálov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za každú položku v prehľadnej tabuľke. |
V jednotkovej cene tovaru počas celej doby platnosti rámcovej dohody budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, najmä náklady na dopravu a vyloženie tovaru, prevzatím reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a pod. |
Dodávateľ počas celej doby platnosti rámcovej dohody garantuje výšku cien jednotlivých tovarov bez ohľadu na zmenu ich cien u ich výrobcov. |
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody meno a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie rámcovej dohody, vrátane elektronickej adresy na zasielanie čiastkových objednávok, ako aj za odovzdávanie tovaru. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov. |
V prípade, že dodávateľ nedodá originál spotrebného materiálu od výrobcu s ochrannými známkami, hrozí dodávateľovi pokuta vo výške 5% z obstarávacej ceny zákazky podľa čiastkovej objednávky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 14,00 hodiny na vlastné náklady a zároveň zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov v sídle objednávateľa na vlastné náklady, u ktorých objednávateľ zistí každú závadu alebo nedodržanie požadovaných parametrov tovarov, ktoré bránia riadnemu užívaniu a funkčnosti pri nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania objednávateľovi. |
Fakturácia sa bude realizovať ku každej čiastkovej objednávke samostatne a musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Prílohou faktúry bude objednávka a potvrdený dodací list. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančný preddavok. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na tovar bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Názov | Upresnenie |
Miesto dodania: | Bratislava |
Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
566,00 ks
66 756,00
55 630,00
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých spotrebných materiálov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za každú položku v prehľadnej tabuľke.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 08:10
14.11.2022 10:00
15.11.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.11.2022 07:25 - Vstupná ponuka | 66 756,00 | € | Cena s DPH |
14.11.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 755,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: