53857097
Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky
Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia
toner, zapekacie jednotky, valce pre kancelárske stroje
Tovar, Služba
|
1. Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Xerox B230/B225/B235 High Capacity BLACK Toner Cartridge (3000 Pages) / 006R04403 | ks | 20 | ||
| Xerox B230/B225/B235 Drum Cartridge (12000 Pages) / 013R00691 | ks | 6 | ||
| Black Toner cartridge / 46564704 | ks | 14 | ||
| Yellow Toner cartridge / 46564701 | ks | 5 | ||
| Magenta Toner cartridge / 46564702 | ks | 5 | ||
| Cyan Toner cartridge / 46564703 | ks | 5 | ||
| Black Developer / 46564804 | ks | 3 | ||
| Yellow Developer / 46564801 | ks | 2 | ||
| Magenta Developer / 46564802 | ks | 2 | ||
| Cyan Developer / 46564803 | ks | 2 | ||
| Black Image Drum /46564901 | ks | 4 | ||
| Colour Image Drum / 45643801 | ks | 7 | ||
| Waste toner box / 45639502 | ks | 8 | ||
| Staples (Staple-2400) / 44954102 | ks | 8 | ||
| Black Toner cartridge / 46490624 | ks | 25 | ||
| Yellow Toner cartridge / 46490621 | ks | 25 | ||
| Magenta Toner cartridge/ 46490622 | ks | 25 | ||
| Cyan Toner cartridge / 46490623 | ks | 25 | ||
| Black Image Drum / 46484124 | ks | 16 | ||
| Yellow Image Drum / 46484121 | ks | 16 | ||
| Magenta Image Drum / 46484122 | ks | 16 | ||
| Cyan Image Drum / 46484123 | ks | 16 | ||
| Fuser unit / 46358502 | ks | 16 | ||
| Transfer Belt / 46394902 | ks | 16 | ||
| Magenta Large capacity toner cartridge / 45862815 | ks | 17 | ||
| Yellow Large capacity toner cartridge / 45862814 | ks | 17 | ||
| Cyan Large capacity toner cartridge / 45862816 | ks | 17 | ||
| Black Ultra-high capacity print cartridge / 45862818 | ks | 40 | ||
| Black Image Drum / 44844472 | ks | 20 | ||
| Yellow Image Drum / 44844469 | ks | 7 | ||
| Magenta Image Drum / 44844470 | ks | 7 | ||
| Cyan Image Drum / 44844471 | ks | 7 | ||
| Fuser unit / 44848805 | ks | 6 | ||
| Transfer Belt / 44846204 | ks | 7 | ||
| Staples / 45513301 | ks | 10 | ||
| Black Ultra-high capacity print cartridge / 45807116 | ks | 80 | ||
| Black Imaging Drum ( 01283601) / 44574306 | ks | 40 | ||
| HP Q2612X - kompatibilný | ks | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Spotrebný materiál musí byť dodaný len originál od výrobcu zariadení OKI, XEROX a HP – podľa typu tlačiarne uvedenej v opise predmetu zákazky |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Rámcová dohoda bude platná po dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Originálny spotrebný materiál ( ďalej aj ako "tovar") od výrobcu zariadení musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Dodávateľ doručí do 7 dní oznámenie, v ktorom uvedie odkaz na webové sídlo výrobcu tonera, kde je uvedená informácia o tom, že predmetný tovar spĺňa požiadavky ISO normy na vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. |
| Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých spotrebných materiálov a obalových materiálov. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene dodávateľa. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode – neoriginálny, repas) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
| V prípade, ak pri pochybnostiach objednávateľa o originalite, dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite spotrebného materiálu, bude tento vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
| Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie rámcovej dohody. |
| Spotrebný materiál musí byť vyrábaný výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu OKI, XEROX a HP – podľa typu tlačiarne uvedenej v opise predmetu zákazky. |
| Objednávateľ trvá na dodaní originálnych spotrebných materiálov (najmä tonerov) na základe negatívnych predchádzajúcich skúsenosti, či už s repasovanými alebo kompatibilnými tonermi, kde sa vo vysokej miere vyskytovali chyby tlače, menšia výdatnosť na počet výtlačkov, netesnosť tonerov a tým spôsobené znečistenie tlačiarne, či dokonca nenačítanie čipu toneru tlačiarňou a tým znemožnenie používania tlačiarne. Všetky uvedené chyby sa nedajú zistiť pri dodaní, ale až po vložení konkrétneho toneru do zariadenia. |
| Spotrebný materiál musí byť nový originál v originálnych baleniach, neporušený, nepoškodený, doporučený a schválený výrobcami príslušných zariadení. Nesmie byť repasovaný, renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom ako ekvivalent. |
| Tonerové kazety nesmú byť vyrábané s použitím pôvodných plastových obalov / puzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
| Z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán a ďalej označenie tlačiarní či iných zariadení na spoluprácu, s ktorými je navrhnutý. Dodávateľ predloží technický list ku každému typu plnenia. |
| Dodávateľ si nemôže nárokovať od objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v rámcovej dohode. Neodobranie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v zmluve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od rámcovej dohody z tohto dôvodu. |
| Dodanie tovaru vrátane dopravy a vyloženia v sídle objednávateľa je v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hodiny v lehote do 120 hodín od elektronického nahlásenia, bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa po dobu trvania rámcovej dohody. Odovzdávanie, preberanie a kontrola objednaného tovaru bude vykonaná fyzicky - položkovite na základe dodacieho listu za účasti oprávnených zástupcov objednávateľa i dodávateľa. |
| Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých spotrebných materiálov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za každú položku v prehľadnej tabuľke. |
| V jednotkovej cene tovaru počas celej doby platnosti rámcovej dohody budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, najmä náklady na dopravu a vyloženie tovaru, prevzatím reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a pod. |
| Dodávateľ počas celej doby platnosti rámcovej dohody garantuje výšku cien jednotlivých tovarov bez ohľadu na zmenu ich cien u ich výrobcov. |
| Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody meno a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie rámcovej dohody, vrátane elektronickej adresy na zasielanie čiastkových objednávok, ako aj za odovzdávanie tovaru. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov. |
| V prípade, že dodávateľ nedodá originál spotrebného materiálu od výrobcu s ochrannými známkami, hrozí dodávateľovi pokuta vo výške 5% z obstarávacej ceny zákazky podľa čiastkovej objednávky. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8,00 hodiny do 14,00 hodiny na vlastné náklady a zároveň zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov v sídle objednávateľa na vlastné náklady, u ktorých objednávateľ zistí každú závadu alebo nedodržanie požadovaných parametrov tovarov, ktoré bránia riadnemu užívaniu a funkčnosti pri nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania objednávateľovi. |
| Fakturácia sa bude realizovať ku každej čiastkovej objednávke samostatne a musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Prílohou faktúry bude objednávka a potvrdený dodací list. |
| Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
| Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančný preddavok. |
| Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na tovar bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
| Názov | Upresnenie |
| Miesto dodania: | Bratislava |
Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
566,00 ks
66 756,00
55 630,00
Dodávateľ písomne doručí objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých spotrebných materiálov bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za každú položku v prehľadnej tabuľke.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2022 08:10
14.11.2022 10:00
15.11.2022 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.11.2022 07:25 - Vstupná ponuka | 66 756,00 | € | Cena s DPH |
| 14.11.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 755,99 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: