• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202212986

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202212986

OF-264222

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7098648

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mimoriadna preprava chemického posypového materiálu chlorid – sodný pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s.

preprava, chemický posypový materiál

  • 60181000-0 - Prenájom nákladných vozidiel s vodičom
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 60180000-3 - Prenájom vozidiel na prepravu tovaru s vodičom
  • 98390000-3 - Iné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI OPEP, 2. časť „VZP“ – Mimoriadna preprava chemického posypového materiálu chlorid – sodný pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s.
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je v preprava chemického posypového materiálu (ďalej len „CHPM“) a to nasledovne:
• Rozvoz medzi skladmi stredísk správy a údržby diaľnic/rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚD“ a „SSÚR“) a externým skladom (spoločne aj „miesta prepravy“).
• Prepravu požadujeme na vozidlách s vyklápacím zariadením s minimálnou nosnosťou 24 (dvadsaťštyri) ton s možnosťou prekrytia prepravovaného materiálu proti zabráneniu namoknutia materiálu.
• Minimálne požadované prepravené množstvo za deň je 25 (dvadsaťpäť) ton a maximálne množstvo na deň 100 (sto) ton.
• Celkové množstvo prepravy predstavuje 30.000 (tridsaťtisíc) km za celý predmet zákazky.
• Verejný obstarávateľ požaduje vykonávanie predmetu zákazky najmä v čase od 15.11.2022 do 31.03.2023.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preprava km 30 000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Verejný obstarávateľ (ďalej ako „objednávateľ“) požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky, a s ňou súvisiace činnosti, v súlade so záujmami objednávateľa.
I.2 Objednávateľ požaduje vykonávanie prepravy CHPM medzi skladmi SSÚD, SSÚR a externým skladom: SSÚD 1 Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky, SSÚD 2 Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava, SSÚD 3 Trnava, Sereďská 210, 917 05 Trnava, SSÚR 1 Galanta, sklad v obci Nebojsa, 924 01 Galanta, SSÚD 5 Považská Bystrica, Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica, SSÚD 4 Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín, SSÚR 2 Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa, SSÚD 6 Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany, SSÚD 8 Liptovský Mikuláš, Demänovská 79, 031 01 Liptovský Mikuláš,...
... Externý sklad Bešeňová 147, 034 83 Liptovská Teplá, SSÚR 3 Zvolen, Nerestnícka č. 8, 960 21 Zvolen, SSÚR 6 Čadca, A. Hlinku 254, 022 65 Čadca, SSÚD 9 Mengusovce, 059 36 Mengusovce, SSÚD 10 Beharovce, 053 05 Beharovce, SSÚD 11 Prešov, Petrovany 500, 082 53 Prešov, SSÚR 4 Košice, Magnetizárska 2, 043 28 Košice.
I.3 O vykonaní prepravy bude vypísaný záznam o prevádzke nákladného vozidla /stazka/, v celkovom počte originálnych vyhotovení 3 (tri) ks, z čoho si jeden (1) ks ponechá poskytovateľ a objednávateľ pri vykládke a jeden originál poskytovateľ priloží k faktúre. Záznam o prevádzke nákladného vozidla /stazka/ musí obsahovať skutočné a preukázateľne najazdené km, množstvo prepravovaného CHPM, potvrdené vedúcim strediska alebo ním poverenou osobou za príslušné miesta prepravy a poskytovateľom.
I.4 Úspešný uchádzač bude vykonávať prepravu na základe čiastkových výziev (ďalej len ako „Objednávky, samostatne aj „Objednávka““), v ktorej bude uvedený presný termín a miesto nakládky, miesto vykládky a množstvo prepravovaného CHPM. Poskytovateľ je povinný vykonať prepravu CHPM v termíne uvedenom podľa Objednávky. Objednávateľ doručí Objednávku s požadovanými údajmi na prepravu, minimálne 3 (tri) pracovné dni pred samotnou realizáciou prepravy CHPM.
I.5 Poskytovateľ je povinný poskytnúť Plnenie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek objednávateľa na základe Objednávok v zmysle bodov I.1 až I.4 tohto Opisného formulára.
I.6 Objednávateľ požaduje dodržiavanie predpisov o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, požiarnej ochrany a ekológie a zodpovedá za škody vzniknuté ich porušením poskytovateľovi, objednávateľovi alebo tretím osobám.
I.7 Poskytovateľ predloží do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty:
a) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria (ďalej len „príloha č. 2“) k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Rámcovej dohody, podľa funkčnej a technickej špecifikácie, poskytovateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z prílohy č. 1 a prílohy č. 2 k Opisnému formuláru,
b) technické listy preukazujúce splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky (kópie technických preukazov motorových vozidiel).
II. CENA
II.1 Cena za poskytovanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby, t. j. v cene musia byť zahrnuté všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho poskytnutia služby, všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov dopravných nákladov (napr. PHM), režijných nákladov a zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny poskytnutých služieb.
II.4 Jednotková cena z prílohy č. 1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody.
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia služieb.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Poskytovateľ vystaví faktúru za prepravu, na základe tejto Rámcovej dohody v mesačných intervaloch, a to do pätnásteho (15.) dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, za ktorý sa služba za prepravu uhrádza. Za deň zdaniteľného plnenia sa považuje posledný deň príslušného kalendárneho mesiaca. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry, bude originál záznamu o prevádzke nákladného vozidla /stazka/.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Rámcovej dohody, referenčné číslo u objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Rámcovej dohody, originál záznamu o prevádzke nákladného vozidla /stazka/, bankové spojenie v zmysle Rámcovej dohody.
III.3 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s Rámcovou dohodou, objednávateľ má právo vrátiť ju poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že sa v tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry do sídla objednávateľa...
...Zmluvné strany berú na vedomie, že za správnosť údajov na faktúre je zodpovedný výhradne poskytovateľ a nevrátenie faktúry zo strany objednávateľa sa v žiadnom prípade nemôže považovať za potvrdenie správnosti údajov na nej uvedených.
III.4 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnutú službu.
III.5 V prípade, ak je poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie funkčných a technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v Rámcovej dohode a požiadaviek objednávateľa, bude toto konanie poskytovateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov poskytovateľa.
IV.2 Za podstatné porušenie Rámcovej dohody sa zo strany poskytovateľa považuje aj porušenie akejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z objednávky, t. j. najmä povinnosti vykonať prepravu CHPM v termíne, mieste nakládky, mieste vykládky a v množstve určenom v objednávke.
IV.3 V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody z dôvodu jej podstatného porušenia poskytovateľom, je objednávateľ oprávnený vystaviť poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody v EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
V.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) poskytovateľ predloží objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
V.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody v EKS.
V.4 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet kilometrov a ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré boli na ich obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany poskytovateľa.
V.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete plnenia, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
V.6 Súčasťou tohto Opisného formulára je príloha č.1 a príloha č.2.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

30 000,00 km

48 000,00

48 000,00

v zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.10.2022 15:12

09.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 486
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2022 21:39 - Vstupná ponuka 48 000,00 € Cena bez DPH
08.11.2022 21:39 - Najvýhodnejšia ponuka 48 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS