00634891
Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená
ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové veľkosti S, M, L (Modré) 35 000 ks, plášť ochranný 300 ks, rúško jednorazové 5 000ks
Ochranné pracovné prostriedky, chirurgická maska na tvár, rúško na tvár, rukavice
Tovar, Služba
1. Rúška / maska
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochrana a prevencia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie | jednorazové, chirurgické s gumičkou - trojvrstvové z netkanej textílie |
veľkosť | UNI |
2. Chirurgické jednorazové rukavice, nesterilné, nitrilové
|
|
---|---|
Funkcia |
ochrana a prevencia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 35000 | ||
sila pretrhnutia | N | 6 | ||
hrúbka stien v oblasti prsta | mm | 0,12 | ||
hrúbka stien v oblasti dlane | mm | 0,09 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť | vo všetkých veľkostiach: S, M, L, XL, XS |
farba | modrá |
vyhotovenie | jednorázové, nesterilné, nitrilové, nepudrované, vysoko elastické a odolné voči roztrhnutiu s nízkym rizikom alergie |
kvalita | AQL ( Acceptable Quality Level) akceptovateľná úroveň kvality maximálne 1,0 |
tvar rukavíc | univerzálny tvar sedí na pravú i ľavú ruku, správna priľnavosť rukavice, rolovaný okraj |
požadované normy - OOPP Kategória III., podľa nariadenia EÚ 2016/425, alebo smernice EÚ 89/686/EHS v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 21420. | Požiadavka označenia symbolom CE v súlade s nariadením EÚ 2017/745, alebo so smernicou EÚ č. 93/42/EHS o zdravotníckych prostriedkoch v súlade s normami EN 455-1 až 4. |
3. Plášť ochranný
|
|
---|---|
Funkcia |
ochrana a prevencia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | vyrobené z 25 až 30 GSM - PP, netkanej textílie spunbond potiahnutej PE záterom. |
strih | dotykový |
fixovanie v krku | 2 šnúry, alebo suchý zips |
fixovanie v páse | 2 šnúry |
ukončenie rukáva | manžeta |
veľkosť | XL, 2XL |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Tovarom pre účely zmluvy sú rúška / maska; chirurgické jednorazové rukavice, nesterilné, nitrilové; plášť ochranný, ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len tovar). |
3. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
4. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce DOKLADY a DOKUMENTY: |
5. a) EÚ vyhlásenie o zhode a Certifikát EÚ skúšky typu; |
6. Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod. |
7. Dodávateľom predložené DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
7.a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
7.b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo s dodávateľom ukončiť zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa. |
8. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy. |
9. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
10. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
11. Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi. |
12. Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ. |
13. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
13. a) Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný a bude dodaný jednorazovo. |
13. b) Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu ústavnej lekárne v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h. |
13. c) Dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru kontaktovať najmenej 3 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania. |
13. d) Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
14. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
15. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo presne na kusy , jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, číslo zmluvy. |
16. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom. |
17. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
18. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
21. Objednávateľ pripúšťa "ekvivalent" požadovaných tovarov rovnakých alebo lepších parametrov. |
22. Z dôvodu financovania cez projekt " Zlepšenie technického a materiálneho vybavenia pre HNsP Trstená, ktorá zabezpečuje záchrannú zdravotnú službu počas pandémie vyvolanej ochorením COVID-19" je nutné dodržať presné kusové množstvo požadovaného tovaru. |
23. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie. | Nesplnenie ktoréhokoľvek parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať EÚ vyhlásenie o zhode, Certifikát EÚ skúšky typu a technický opis tovaru potvrdzujúci splnenie požadovaných parametrov. | Možné zaslať elektronicky. Nesplnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Platba za dodanie tovaru bude realizovaná 60 dní po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu bezhotovostným platobným stykom. | Nesplnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
16.11.2022 13:44 — 30.11.2022 13:44
1,00 ks
1 465,50
1 465,50
Verejný obstarávateľ umožňuje podať vlastný návrh plnenia, ktorý bude spĺňať technické a osobitné požiadavky len rovnakých a prípadne lepších parametrov ako sú vyššie uvedené v tomto opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2022 13:18
10.11.2022 10:00
10.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.11.2022 09:27 - Vstupná ponuka | 1 465,50 | € | Cena bez DPH |
09.11.2022 15:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 465,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: