• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:05

Detail zákazky Z202212981

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:05

Základné údaje

Z202212981

OF-264255

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104050

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukavice vyšetrovacie nesterilné nitrilové veľkosti S, M, L (Modré) 35 000 ks, plášť ochranný 300 ks, rúško jednorazové 5 000ks

Ochranné pracovné prostriedky, chirurgická maska na tvár, rúško na tvár, rukavice

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rúška / maska
Funkcia
Ochrana a prevencia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie jednorazové, chirurgické s gumičkou - trojvrstvové z netkanej textílie
veľkosť UNI
 2. Chirurgické jednorazové rukavice, nesterilné, nitrilové
Funkcia
ochrana a prevencia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 35000
sila pretrhnutia N 6
hrúbka stien v oblasti prsta mm 0,12
hrúbka stien v oblasti dlane mm 0,09
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť vo všetkých veľkostiach: S, M, L, XL, XS
farba modrá
vyhotovenie jednorázové, nesterilné, nitrilové, nepudrované, vysoko elastické a odolné voči roztrhnutiu s nízkym rizikom alergie
kvalita AQL ( Acceptable Quality Level) akceptovateľná úroveň kvality maximálne 1,0
tvar rukavíc univerzálny tvar sedí na pravú i ľavú ruku, správna priľnavosť rukavice, rolovaný okraj
požadované normy - OOPP Kategória III., podľa nariadenia EÚ 2016/425, alebo smernice EÚ 89/686/EHS v súlade s normami EN 374-1 Typ B, EN 374-2, EN 16523-1, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, EN 21420. Požiadavka označenia symbolom CE v súlade s nariadením EÚ 2017/745, alebo so smernicou EÚ č. 93/42/EHS o zdravotníckych prostriedkoch v súlade s normami EN 455-1 až 4.
 3. Plášť ochranný
Funkcia
ochrana a prevencia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál vyrobené z 25 až 30 GSM - PP, netkanej textílie spunbond potiahnutej PE záterom.
strih dotykový
fixovanie v krku 2 šnúry, alebo suchý zips
fixovanie v páse 2 šnúry
ukončenie rukáva manžeta
veľkosť XL, 2XL
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
2. Tovarom pre účely zmluvy sú rúška / maska; chirurgické jednorazové rukavice, nesterilné, nitrilové; plášť ochranný,  ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len tovar).
3. Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
4. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť nasledujúce DOKLADY a DOKUMENTY:
5. a) EÚ vyhlásenie o zhode a Certifikát EÚ skúšky typu;
6. Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod.
7. Dodávateľom predložené DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
7.a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
7.b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo s dodávateľom ukončiť zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
8. Zmluvná cena zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru, (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, manipuláciu a pod.). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zmluvy.
9. V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
10. Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
11. Záručná doba je stanovená do ukončenia dátumu exspirácie. Dodaný tovar nesmie mať exspiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania objednávateľovi.
12. Dodávateľ je povinný v prípade objednávateľom reklamovaných vád tovaru počas záručnej doby dodať objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie tovaru nový tovar bez vád, v špecifikácii pôvodne dodaného tovaru. Všetky náklady objednávateľa spojené s reklamáciou tovaru a jej vybavením, znáša dodávateľ.
13. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
13. a) Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, nepoužívaný a bude dodaný jednorazovo.
13. b) Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu ústavnej lekárne v pracovných dňoch od 08:00 h do 14:00 h.
13. c) Dodávateľ je povinný pred dodaním tovaru  kontaktovať najmenej 3 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
13. d) Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
14. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
15. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo presne na kusy , jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH, číslo zmluvy.
16. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po dodaní tovaru v priestoroch objednávateľa a po podpísaní a potvrdení dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom.
17. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
18. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
21. Objednávateľ pripúšťa "ekvivalent" požadovaných tovarov rovnakých alebo lepších parametrov.
22. Z dôvodu financovania cez projekt " Zlepšenie technického a materiálneho vybavenia pre HNsP Trstená, ktorá zabezpečuje záchrannú zdravotnú službu počas pandémie vyvolanej ochorením COVID-19" je nutné dodržať presné kusové množstvo požadovaného tovaru.
23.  Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie. Nesplnenie ktoréhokoľvek parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy zaslať EÚ vyhlásenie o zhode, Certifikát EÚ skúšky typu a technický opis tovaru potvrdzujúci splnenie požadovaných parametrov. Možné zaslať elektronicky. Nesplnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platba za dodanie tovaru bude realizovaná 60 dní po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu bezhotovostným platobným stykom. Nesplnenie  sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

16.11.2022 13:44 — 30.11.2022 13:44

1,00 ks

1 465,50

1 465,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ umožňuje podať vlastný návrh plnenia, ktorý bude spĺňať technické a osobitné požiadavky len rovnakých a prípadne lepších parametrov ako sú vyššie uvedené v tomto opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2022 13:18

10.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 537
 45
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2022 09:27 - Vstupná ponuka 1 465,50 € Cena bez DPH
09.11.2022 15:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 465,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS