30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31107818
CSAKOM, spol. s r.o.
Mikulášov sad 241, Bátorove Kosihy, 94634, SVK
Opravy a ošetrovanie motorových plošinových vozíkov
Opravy a ošetrovanie VOZÍK PLOŠINOVÝ MOTOR MULTICAR FUMO M30
Služba, Tovar
|
1. Opravy a ošetrovanie VOZÍK PLOŠINOVÝ MOTOR MULTICAR FUMO M30
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je oprava MULTICAR FUMO M30 |
| MULTICAR FUMO M30 VIN: WMU2M30435W000318 |
| Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| MULTICAR FUMO M30 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Diagnostika a následná oprava MULTICAR FUMO M30 | brzdová sústava ( kotúč brzdový, brzdové doštičky, brzdové strmene) |
| Názov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
| Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu objednávky |
| Dodávateľ poskytuje záruku na dodané náhradné diely a vykonané služby po dobu 6. mesiacov a zároveň sa zaväzuje poskytnúť tento záručný servis do 6. hodín od nahlásenia požiadavky zo strany objednávateľa - v mieste plnenia, bez účtovania dopravy, prípadne iných nákladov. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
| Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami. |
| Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
| Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, poštovného a administratívnych úkonov. |
| Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie. |
| Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
| Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, poštovného a administratívnych úkonov. |
| Úhrada za vykonané služby bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na túto úhradu. Dohodnutú cenu vrátane DPH objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe predloženej faktúry, s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa zistenia škody alebo oznámenia o pokute upozorniť dodávateľa na vzniknutú škodu zavinenú dodávateľom a v súčinnosti s dodávateľom škodu protokolárne prešetriť. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vzniknutú škodu do 5 (piatich) pracovných dní od výzvy objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dať túto škodu odstrániť treťou osobou na účet dodávateľa a následne túto škodu alebo pokutu vymáhať od dodávateľa. |
| Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení. |
| Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení. |
| Táto dohoda sa uzatvára na dobu určitú od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 30.11.2022, respektíve do doby vyčerpania predpokladanej maximálnej hodnoty tejto dohody. |
| Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
11.11.2022 12:20 — 05.12.2022 12:20
1,00 Súbor (podľa technickej špecifikácie)
3 490,00
3 490,00
Plnenie zákazky podľa technickej špecifikácie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.11.2022 13:30
08.11.2022 15:00
08.11.2022 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.11.2022 10:06 - Vstupná ponuka | 3 489,96 | € | Cena s DPH |
| 04.11.2022 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 488,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: