00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie a podpory pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a Virtual SAN Advanced
VMware vSphere, VMware vSAN
Tovar
1. Predĺženie a podpory pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a Virtual SAN Advanced
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Požadované vlastnosti: - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 24x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Standard for 1 processor (VS7-STD-G-SSS-A) do dátumu 31.12.2023. - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 52x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor (VS7-EPL-G-SSS-A) do dátumu 31.12.2023; |
- Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 16x Academic VMware vSAN 7 Advanced for 1 processor (ST7-ADV-P-SSS-A) do dátumu 31.12.2023. - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 2x Academic Basic Support Coverage for VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 Per Instance (VCS7-STD-G-SSS-A) do dátumu 31.12.2023; |
- Nové licencie 2x Academic VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor (VS7-EPL-A). - Podpora k novej licencii 2x Academic Basic Support/Subscription for VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor for 1 year (VS7-EPL-G-SSS-A. |
2. Dlžka trvania: Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2022. |
3. Kompatibilta: - Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell). - Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019; |
- Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication. - Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus. |
4. Architektúra Virtual SAN: - Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network. - Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb. - Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov; |
- Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby. - Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell). - Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI; |
- Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM. - Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole. - Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri. - Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát. |
5. Vysoká dostupnosť: - Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite. - Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky. - Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky; |
- Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov. - Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning. - Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja. - Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora. - Riešenie Virtual SAN musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky. |
- Riešenie Virtual SAN musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa. - Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa Virtual SAN na vzdialenú lokalitu. - Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra Virtual SAN. |
6. Bezpečnosť: - Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia. - Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov. - Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora. |
7. Manažment: - Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí, virtualizačných clustrov a Virtual SAN súčasne. - Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického webového rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov. - Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automat. notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia. |
Názov |
1. Podpora: - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom v angličtine (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine) pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. |
- Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. - Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom. - Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory výrobcu (alebo ako doplnková služba oficiálnym partnerom výrobcu v slovenčine); |
- Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor. - Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázať objednávateľovi, že pre účely plnenia zmluvy má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia; |
- Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). |
2. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
3. Implementácia: - Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov. - Objednávateľ prevádzkuje svoju celú IKT infraštruktúru homogénnu a plne virtualizovanú výlučne na platforme Vmware. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa. |
4. Licencie: - V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
5. Prehlásenie: - Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
23.11.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
55 000,00
55 000,00
Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.11.2022 10:48
16.11.2022 12:45
16.11.2022 13:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.11.2022 15:00 - Vstupná ponuka | 55 000,00 | € | Cena bez DPH |
14.11.2022 16:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 999,09 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: