• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 09:25

Detail zákazky Z202212937

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 09:25

Základné údaje

Z202212937

OF-264158

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7093337

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46658181

Majster mäsiar, s.r.o.

Svätopeterská 66, Hlohovec , 92001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäso a mäsové výrobky

bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hovädzie zadné, kuchynská úprava, bez kosti, býk kg 1000
Hovädzia roštenka, kuchynská úprava, býk kg 1000
Hovädzie predné bez kasti (močing), kuchynská úprava, býk kg 500
Bravčové karé, bez kosti, kuchynská úprava kg 1000
Bravčová krkovička, kuchynská úprava, bez kosti kg 1000
Bravčové plece, kuchynská úprava, bez kosti kg 1000
Bravčová panenka kg 1000
Bravčový bôčik, kuchynská úprava, bez kosti kg 400
Bravčová pečeň kg 100
Bravčová údená krkovička, bez kosti kg 500
Šunková saláma bravčová kg 500
Jemná saláma (Liptovská...) kg 300
Párky (spišské, bratislavské...) kg 500
Špekačky, safaládky ... kg 500
Saláma (Nitran, Lovecká...) kg 500
Klobása bravčová, údená kg 500
Oravská slanina, údená kg 500
Údená slanina bez kože kg 300
Jaternice (krvavnice, ryžové) kg 240
Škvarky kg 200
Bravčová masť, škvarená kg 500
Tlačenka bravčová kg 200
Hovädzie držky, predvarené, mrazené kg 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mäso a mäsové výrobky bez cudzieho zápachu a cudzej príchute, bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku
Mäsové výrobky obsah soli pri mäkkých mäsových výrobkoch musí byť nižší ako 2,5 g/ 100 g výrobku a pri trvanlivých mäsových výrobkoch menej ako 4,0 g/ 100 g výrobku
Mäso čerstvé, nie mrazené ani rozmrazené mäso, bez prívlastkov krehčené, šťavnaté, solené, mäsový prípravok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia.
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 10:00 hod.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od uzatvorenia tejto zmluvy do 31.12.2022, alebo do vyčerpania finančných prostriedkov na zmluve.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
24. Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

10.11.2022 10:00 — 31.12.2022 06:48

12 440,00 kg

69 993,50

69 993,50

Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od uzatvorenia tejto zmluvy do 31.12.2022, alebo do vyčerpania finančných prostriedkov na zmluve.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2022 08:34

08.11.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2022 06:34 - Vstupná ponuka 69 993,00 € Cena s DPH
02.11.2022 06:34 - Najvýhodnejšia ponuka 69 993,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS