00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK
Pozáručný servis prístrojov MAQUET / GETINGE
servis, prístroj, Maquet, Getinge,
Služba, Tovar
1. Pozáručný servis - lampa LUCEA 40 MOBILE, typ ARDLCA309009A, rok zaradenia 2016
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 500033 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
2. Pozáručný servis - lampa LUCEA 40 MOBILE, typ ARDLCA309009A, rok zaradenia 2016
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 500034 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
3. Pozáručný servis - lampa LUCEA 40 MOBILE, typ ARDLCA309009A, rok zaradenia 2016
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 500035 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
4. Pozáručný servis - lampa VOLISTA ACCES, typ VCS64SF, rok zaradenia 2018
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 500458 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
5. Pozáručný servis - lampa VOLISTA SAT s kamerou, typ SAT VST66DF, rok zaradenia 2019
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 510023 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
6. Pozáručný servis - stôl ALPHAMAQUET, typ 1150.01A1, rok zaradenia 2011
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 3816 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
7. Pozáručný servis - stôl OTESUS, typ 1160.01A0, rok zaradenia 2015
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 362 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
8. Pozáručný servis - stôl ALPHACLASSIC PRO, typ 1118.06B0, rok zaradenia 2018
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 10794 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
9. Pozáručný servis - stôl MEERA, typ 7200.01B0, rok zaradenia 2019
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 01580 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
10. Pozáručný servis - stôl OTESUS, typ 1160.01C0, rok zaradenia 2019
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prístrojov: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobné číslo: | 01348 |
Dĺžka servisu: | 36 mesiacov |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy o poskytnutí služby (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa poskytnúť servis, údržbu, opravu a kontrolu výrobkov zdravotníckej techniky - prístrojov vyrobených, resp. dodaných pod značkou „GETINGE a MAQUET“ (ďalej len „zdravotnícka technika“), bližšie špecifikovanej vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy a záväzok objednávateľa prevziať a zaplatiť za vykonaný servis dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument/doklad o oprávnenosti vykonania servisných služieb pre uvedené prístroje - zdravotnícku techniku), v zmysle ustanovení v OPEP. Objednávateľ požaduje predložiť doklad - certifikát resp. rovnocenný doklad o autorizácií a výhradnom zastúpení pre predaj, opravu a montáž zdravotníckych pomôcok od výrobcu značky Maquet, Getinge. Uvedený doklad dodávateľ predloží vo formáte PDF. |
2.1 V prípade, že dodávateľ nie je oprávnený vykonávať servis zdravotníckej techniky uvedenej vo funkčnej a technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ pristúpi k odstúpeniu od zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky, elektronicky - e-mailom: |
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za každú položku / mesačný servis ( cena v EUR bez DPH, sadzba v %, cena v EUR s DPH), celkovú cenu za každú položku/36 mesiacov (cena v EUR bez DPH, sadzba v %, cena v EUR s DPH). Zároveň dodávateľ uvedie celkovú cenu za všetky položky v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH počas výkonu servisu za 36 mesačný servis. |
Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND. Vzor kalkulácie zmluvnej ceny - Príloha č. 1 EKS - Kalkulácia ceny - štruktúrovaný rozpočet ceny. Celková cena predmetu zmluvy v sebe zahŕňa všetky náklady spojené s riadnym, funkčným a vecným plnením záväzkov dodávateľa (napr. cestovné a všetky náklady spojené s činnosťou servisného pracovníka a pod.). |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
3.1 V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty/doklady uvedené v bode 3. nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
4. Zmluva o poskytnutí služieb sa uzatvára na obdobie 36 mesiacov odo dňa jej účinnosti. |
4.1 Zmeny a doplnky k tejto zmluve je možné urobiť iba v písomnej forme so súhlasom obidvoch zmluvných strán. |
4.2 Zmluvné strany vyhlasujú, že ich zmluvná voľnosť nie je obmedzená, zmluvu uzatvorili na základe ich slobodnej vôle, zmluva nebola uzavretá za nápadne nevýhodných podmienok, zmluvu si prečítali, jej obsahu rozumejú a na znak súhlasu s ňou ju podpisujú. |
5. Služby, ktoré sú predmetom položky č. 1 až položky č. 10 uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácií tejto zmluvy za vykonanie servisnej starostlivosti budú hradené formou mesačných paušálnych odmien uvedených v Prílohe č. 1 EKS - Kalkulácia ceny - štruktúrovaný rozpočet ceny. |
Odmena je dohodnutá v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách, ako cena za vykonávanie servisnej starostlivosti a to nasledovne: |
-ide o paušálnu mesačnú odmenu vypočítanú ako VPMO (výška paušálnej mesačnej odmeny), =C1 cena za mesačný paušál prístroja č.1) +C2 (cena za mesačný paušál položky č. 2) +C3+C4+C5+...+C10 (cena za mesačný paušál položky č. 10). |
5.1 Platba za služby poskytnuté dodávateľom bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej za plnenie služieb pre príslušný mesiac. Prílohou každej čiastkovej faktúry je zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia pre príslušný kalendárny mesiac. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na poskytnutie služieb uvedených v tejto zmluve. |
5.1.1 V prípade poskytnutia servisnej starostlivosti počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako kalendárny mesiac pre niektorú z položiek uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácií tejto zmluvy, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej mesačnej odmeny podľa počtu kalendárnych dní poskytovanej služby v príslušnom kalendárnom mesiaci. |
5.1.2 Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak dôjde zo strany objednávateľa k vyradeniu niektorého z prístrojov počas trvania tejto zmluvy, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi len takú paušálnu mesačnú odmenu, ktorá je ponížená o sumu, ktorá zodpovedala vyradenému prístroju, a to vždy k mesiacu, ktorý nasleduje po mesiaci, v ktorom objednávateľ písomne dodávateľovi oznámil vyradenie daného prístroja. |
5.2 Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 5 dní odo dňa riadneho poskytnutia služby, prevzatia služieb objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy poskytnutý. Lehota splatnosti jednotlivých faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
5.2.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
5.2.2 Miestom doručenia faktúr v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ požaduje zaslanie vystavenej faktúry bezprostredne po jej vyhotovení na e-mailovú adresu: fatury@nou.sk. |
5.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení resp. v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
6. Dodávateľ je povinný poskytovať služby v nasledovnom rozsahu: |
6. 1 Servis zdravotnej techniky výrobcu značky MAQUET/GETINGE v sebe zahŕňa: |
6.1.1 obnovenie softwaru prístroja, |
6.1.2 inštaláciu užívateľského softwaru, |
6.1.3 úpravu prístrojov pre zabezpečenie bezpečnej prevádzky podľa schválených zlepšovacích návrhov, |
6.1.4 modifikácie prístrojov na dosiahnutie najvyššej úrovne kvality, |
6.1.5 meranie odporu siete, |
6.1.6 meranie vysokého napätia. |
6.1.7 Objednávateľ požaduje sa, aby súčasťou poskytujúcich služieb bola služba umožňujúca objednávateľovi zasielať požiadavky na vykonanie servisných služieb online. |
6.2 Údržba zdravotníckej techniky výrobcu značky MAQUET / GETINGE v sebe zahŕňa: |
6.2.1 činnosť, ktorou sa odstraňujú nežiadúce a odstrániteľné zmeny na veci, ku ktorým došlo v dôsledku ich používania, |
6.2.2 výmenu opotrebovaných dielov. |
6.2.3 Účelom údržby je zachovať spôsobilosť veci k jej užívaniu. |
6.2.4 Údržba bude vykonávaná ako: |
6.2.4.1 preventívna - podľa návodu výrobcu na vykonávanie preventívnej údržby prístroja, |
6.2.4.2 predpísaná údržba - revízia (podľa návodu výrobcu), |
6.2.4.3 pravidelná - periodická revízia pevne inštalovaných zariadení min. 1x ročne, |
6.2.4.4 pravidelná odborná prehliadka a skúška so správou o jej vykonaní (prípadne prehliadka na požiadanie objednávateľa so správou o jej vykonaní). |
6.3. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v súčinnosti s poverenou osobou objednávateľa do 30 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy, vypracoval Plán údržby, v ktorom sa zmluvné strany dohodnú na termínoch pre preventívnu údržbu prístrojov (jednotlivé termíny zmluvné strany dohodnú tak, aby bola zabezpečená ich kontinuita). Zmenu týchto termínov je možné uskutočniť len vzájomnou dohodou zmluvných strán, pričom takéto zmeny musia byť dohodnuté vždy včas, aby nebola narušená prevádzka objednávateľa. |
6.4 Oprava zdravotníckej techniky výrobcu značky MAQUET / GETINGE v sebe zahŕňa činnosti, ktoré vedú k odstráneniu vád: |
6.4.1 Oprava bude vykonávaná ako: |
6.4.1 oprava u objednávateľa - bežná oprava vád/porúch prístrojov vykonávaná na pracovisku objednávateľa (za bežnú opravu sa nepovažuje generálna oprava), |
6.4.2 oprava v priestoroch dodávateľa - dielenská oprava vád/porúch prístrojov vykonávaná v priestoroch dodávateľa a na náklady dodávateľa. |
6.4.3 Objednávateľ požaduje, aby v prípade vykonania opravy, na ktorú objednávateľ dodávateľa vopred upozorní, bola oprava vykonaná nasledovne: |
6.4.3.1 nástup na výkon opravy/odstránenia vady na prístroji do 48 hodín od prijatia hlásenia vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
6.4.3.2 vykonanie samotnej opravy/odstránenie vady na prístroji najneskôr do 48 hodín (2 dni) od nástupu na opravu v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, |
6.4.3.3 vykonanie samotnej opravy/odstránenie vady na prístroji najneskôr do 192 hod. (8 dní) od nástupu na opravu v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:00 hod., v prípade, ak na výkon opravy je potrebný náhradný diel, súčiastka alebo iný diel, ktorého obstaranie trvá viac ako 48 hod., okrem prípadu, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6.5 Kontrola zdravotníckej techniky výrobcu značky MAQUET / GETINGE v sebe zahŕňa činnosti, ktorými sa zisťuje bezporuchová činnosť všetkých častí prístroja a súlad aktuálnych parametrov s predpísanými parametrami: |
6.5.2 ide o kontrolu predpísanú výrobcom jednotlivých parametrov prístroja/zariadenia. |
7. Dodávateľ je povinný poskytovať službu na pracovisku objednávateľa, pričom ak nie je možné službu na pracovisku vykonať, resp. je vhodnejšie realizovať ju na inom mieste (napr. na pracovisku dodávateľa), takáto činnosť sa vykoná na náklady dodávateľa na mieste určenom dodávateľom, ktoré však bude vopred oznámené objednávateľovi. |
8. Dodávateľ je povinný vykonávať servisnú starostlivosť v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 16:00 hod, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
9. Dodávateľ je povinný oznámiť príchod pracovníkov na výkon pred začatím každého výkonu, a to kontaktnej osobe objednávateľa. Informácia o kontaktnej osobe objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi bezprostredne po uzatvorení zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby po ukončení konkrétnej činnosti servisnej starostlivosti si servisný pracovník nechal potvrdiť rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu poskytnutej služby u zodpovednej osoby objednávateľa. Jedna kópia takto potvrdenej služby ostáva k dispozícii objednávateľovi. |
11. Dodávateľ je povinný poskytovať a vykonávať všetky služby v rozsahu tejto zmluvy v súlade so známymi a najnovšími technologickými poznatkami výrobcu systému. |
12. V prípade, že k oprave prístroja/odstráneniu vady na prístroji je potrebný náhradný diel, dodávateľ je povinný vypracovať cenovú ponuku k potrebnému náhradnému dielu a predložiť ju poverenej osobe verejného obstarávateľa. Náhradné diely nie sú predmetom uzatvorenej zmluvy, budú hradené na základe vystavenej objednávky. |
12.1Dodávateľ je povinný poskytnúť záručnú dobu na náhradné diely min. 6 mesiacov (vrátane) odo dňa výmeny dielu. |
13. Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný servis prístrojov v rozsahu tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný vykonávať všetky činnosti prostredníctvom osôb/servisných technikov s odborným vyškolením výrobcom prístroja. |
14. Dodávateľ je povinný mať v čase trvania tejto zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s poskytovaním služieb servisnej starostlivosti podľa tejto zmluvy s poistným krytím minimálne vo výške zmluvnej ceny za služby servisnej starostlivosti. |
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nedodržania, resp. neplnenia funkčných, technických a osobitných požiadaviek tejto zmluvy kedykoľvek počas trvania zmluvy. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
16.1 Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. Ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu ako veriteľovi vznikne z tohto zmluvného vzťahu nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
17.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
18. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
19. Poskytovateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
19.1 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvy. V opačnom prípade objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá objednávateľovi vznikla porušením tejto povinnosti. |
20. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, dokumentu alebo nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "osobitné požiadavky" tejto zmluvy, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2022 00:00 — 30.11.2025 00:00
1,00 ks
25 984,80
25 984,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.11.2022 12:45
11.11.2022 10:00
11.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2022 13:33 - Vstupná ponuka | 25 984,80 | € | Cena bez DPH |
11.11.2022 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 898,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: