• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 13:13
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 14:05

Detail zákazky Z202212904

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 13:13
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 14:05

Základné údaje

Z202212904

OF-264144

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7093335

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač Almanachu

Tlač

  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač Almanachu
Funkcia
1. Jedná sa o vytvorenie Almanachu pri príležitosti 70. výročia vzdelávania podnikových ekonómov na Podnikovohospodárskej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Almanach – V2-208s/208F: 200 ks
1. Formát: A5
2. Vnútro: počet strán celkom: 208, z toho FAR: 208
3. Papier: 80 gr/m2 BO
4. Obálka: farebnosť 4+0
5.Papier: 250 gr/m2 NP martný,
6.PÚ: matné lamino
7.Väzba: V2 (lepená)
2. Almanach – V8-208s/208F 200 ks
1.Formát: A5
2.Vnútro: počet strán celkom: 208, z toho FAR: 208
3.Papier: 80 gr/m2 BO
4.Obálka: farebnosť 4+0
5.Papier: 135 gr/m2 NP matný
6.PÚ: matné lamino
7.Väzba: V8 (tvrdá), rovný chrbát
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy jednotkovú cenu bez DPH a s DPH zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou.
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF do 2 pracovných dní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tajovského 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

06.12.2022 13:14

1,00 kpl

3 630,00

3 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2022 08:25

08.11.2022 13:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2022 13:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2022 18:54 - Vstupná ponuka 3 599,20 € Cena s DPH
01.11.2022 21:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 189,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS