30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
41579526
Marek Gaľ GastroGal
Puškinova 1716/9, Humenné, 06601, SVK
Vybavenie stravovacích zariadení
vybavenie stravovacích zariadení, termoizolačná nádoba s výpustom
Tovar, Služba
1. Termoizolačná nádoba s výpustom alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Termoizolačná nádoba s výpustným kohútikom na prepravu nápojov a udržanie ich konštantnej teploty |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Termoizolačná nádoba s výpustným kohútikom | ks | 26 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
objem | 20l |
fuknčnosť | termoizolačná |
materiál | nerez |
tesnosť | tesnenie |
manipulovateľnosť | úchyty |
pokrievka | tesniaca |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo. |
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dvi vopred. |
pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na valstné náklady. Dodávateľ v čo možno najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu s DPH a bez DPH a číslo zmluvy. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list , tak 2x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri obdržaní jednotkových cien. |
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar. |
Československej amády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
23.11.2022 08:12
1,00 zákazka
6 215,47
5 179,56
podľa opisného formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2022 08:15
16.11.2022 11:33
16.11.2022 11:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.11.2022 08:22 - Vstupná ponuka | 6 215,46 | € | Cena s DPH |
14.11.2022 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 685,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: