• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 10:35

Detail zákazky Z202212883

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 10:35

Základné údaje

Z202212883

OF-264077

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7086169

Objednávateľ

00397610

Technická univerzita v Košiciach

Letná 9, Košice, 04200, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok – kultúrne a športové podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi, liekov a vitamínov, vzdelávanie, wellness, prípadne iné ďalšie využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota 1 poukazu € 20
Počet poukazov ks 2 050
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť poukážok Min. do 31.12.2023
Počet zmluvných prevádzok dodávateľa na území SR Min. 1 500
Darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov áno
Akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky súvisiace s možnosťou využitia darčekovej poukážky v celej SR
Obálka Poukážky požadujeme samostatne balené v obálkach po 10 kusov - na obálke bude uvedená celková hodnota poukážok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Stav – nový, nepoškodený, nepoužitý tovar
Predmetom zákazky je dodávka univerzálnych darčekových poukážok umožňujúcich použitie v zariadeniach (prevádzkach): aktívna a pasívna regenerácia, vzdelávanie, cestovný ruch, kultúrne, športové a iné podujatia, nákup tovarov (kozmetika, drogéria, elektronika, knihy, oblečenie, obuv.), nákup v očných optikách, lekárňach, atď.
Cena musí byť konečná, vrátane všetkých poplatkov, nákladov na dopravu provízií a nákladov uchádzača súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré neboli zahrnuté do ceny predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu a zoznam zazmluvnených prevádzok na území SR do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených darčekových poukážok, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných darčekových poukážok.
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Letná 9, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

14.11.2022 13:30

1,00 bal

41 000,00

34 166,66

Požaduje sa, aby predmet plnenia (tovar) spĺňal všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2022 08:29

07.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 103
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2022 16:00 - Vstupná ponuka 41 000,00 € Cena s DPH
02.11.2022 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 40 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS