30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46206094
EURO-MONT SK s.r.o.
Jegorovova 37, Banská Bystrica, 97401, SVK
Okná, dvere a príslušenstvo
Interiérové dvere, vchodové dvere
Tovar, Služba
1. Vchodové dvere - 2 krídlové, 4 pevné polia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovné množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | 2470 mm (šírka) x 2960 mm (výška) |
Materiál | Hliník |
Farebné prevedenie | Biela |
Sklo | Izolačné trojsklo |
Otváranie | Madlá |
Demontáž starých kovových dverí, osadenie nových dverí, murárske práce, odvoz odpadu |
2. Interiérové dvere
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovné množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | 1780 (šírka) x 2130 mm (výška) |
Materiál | Hliník |
Farebné prevedenie | Biela |
Sklo | Izolačné dvojsklo |
Otváranie | Madlá |
Demontáž starých kovových dverí, osadenie nových dverí, murárske práce, odvoz odpadu |
Názov |
Vrátane dopravy a montáže na miesto plnenia - Novozámocká 1, 949 01 Nitra. |
Povinnosťou dodávateľa je zameranie a potvrdenie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred dodávkou tovarov. Výrobné rozmery sú na zodpovednosti dodávateľa. Pri zameraní sa upresní strana ovládania (pravé, ľavé). |
Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť ho objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa zabezpečí zákazku v súlade s technickou špecifikáciou zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na dodaní zákazky, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Zákazku bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia. |
Dodávateľ pri realizácii zákazky použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Cena za zákazku je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celej zákazky podľa zmluvy, t.j. zameranie, výroba, doprava, vyloženie tovaru, montáž, osadenie, odvoz prebytočných ochranných obalov, stavebného odpadu a i. |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zákazky, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny dodania zákazky. |
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania súpisu prác oboma zmluvnými stranami a trvá minimálne päť rokov. |
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady zákazky na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady zákazky uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi. |
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu zákazky, môže objednávateľ prevziať zákazku s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov. |
Dodávateľ bude predkladať objednávateľovi čiastkové faktúry za časť vykonanej zákazky. Fakturovaná cena nesmie prekročiť 1 700,00 €. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.11.2022 09:58 — 30.12.2022 09:58
1,00 podľa technickej špecikácii
6 815,29
5 679,41
Návrh vlastného plnenia zákazky požadujeme zaslať na email kontaktnej osoby objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2022 09:59
02.11.2022 10:00
02.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.10.2022 15:20 - Vstupná ponuka | 6 799,20 | € | Cena s DPH |
27.10.2022 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 799,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: