• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2022 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 11:45

Detail zákazky Z202212870

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2022 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 11:45

Základné údaje

Z202212870

OF-263750

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7069042

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46206094

EURO-MONT SK s.r.o.

Jegorovova 37, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Okná, dvere a príslušenstvo

Interiérové dvere, vchodové dvere

  • 44221000-5 - Okná, dvere a súvisiace prvky
  • 45111300-1 - Demontážne práce
  • 45421100-5 - Montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vchodové dvere - 2 krídlové, 4 pevné polia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovné množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 2470 mm (šírka) x 2960 mm (výška)
Materiál Hliník
Farebné prevedenie Biela
Sklo Izolačné trojsklo
Otváranie Madlá
Demontáž starých kovových dverí, osadenie nových dverí, murárske práce, odvoz odpadu
 2. Interiérové dvere
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovné množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 1780  (šírka) x 2130 mm  (výška)
Materiál Hliník
Farebné prevedenie Biela
Sklo Izolačné dvojsklo
Otváranie Madlá
Demontáž starých kovových dverí, osadenie nových dverí, murárske práce, odvoz odpadu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a montáže na miesto plnenia - Novozámocká 1, 949 01 Nitra.
Povinnosťou dodávateľa je zameranie a potvrdenie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred dodávkou tovarov.  Výrobné rozmery sú na zodpovednosti dodávateľa. Pri zameraní sa upresní  strana ovládania (pravé, ľavé).
Dodávateľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť ho objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa zabezpečí zákazku v súlade s technickou špecifikáciou zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na dodaní zákazky, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Zákazku bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového povolenia.
Dodávateľ pri realizácii zákazky použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cena za zákazku je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci  Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celej zákazky podľa zmluvy, t.j. zameranie, výroba, doprava, vyloženie tovaru, montáž, osadenie, odvoz prebytočných ochranných obalov, stavebného odpadu a i.
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác.
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zákazky, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny dodania zákazky.
Záručná doba začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania súpisu prác oboma zmluvnými stranami a trvá minimálne päť rokov.
Počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť odstrániť vady zákazky na náklady dodávateľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady objednávateľom dodávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady zákazky uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi.
V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu zákazky, môže objednávateľ prevziať zákazku s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedostatkov.
Dodávateľ bude predkladať objednávateľovi čiastkové faktúry za časť vykonanej zákazky. Fakturovaná cena nesmie prekročiť 1 700,00 €.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

04.11.2022 09:58 — 30.12.2022 09:58

1,00 podľa technickej špecikácii

6 815,29

5 679,41

Návrh vlastného plnenia zákazky požadujeme zaslať na email kontaktnej osoby objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.10.2022 09:59

02.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 843
 89
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.10.2022 15:20 - Vstupná ponuka 6 799,20 € Cena s DPH
27.10.2022 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka 6 799,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS