• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 10:55

Detail zákazky Z202212869

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.11.2022 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 10:55

Základné údaje

Z202212869

OF-263949

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114466

Objednávateľ

43795773

VPS Vysoké Tatry, s.r.o.

Starý Smokovec 45, Vysoké Tatry, 06201, SVK

Dodávateľ

53891422

EKORECYKLING Likvibio

J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu na území mesta Vysoké Tatry

zber odpadu, odvoz odpadu, likvidácia odpadu, biologicky rozložiteľný kuchynský odpad

  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90511200-4 - Zber odpadu z domácností
  • 90513100-7 - Likvidácia odpadu z domácností
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
Funkcia
Zber, odvoz a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z jednotlivých staničiek umiestnených pri bytových domoch v rozsahu všetkých mestských častí mesta Vysoké Tatry (Vyšné Hágy - Tatranská Kotlina).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Forma zberu odpadu - zberné nádoby liter 120
frekvencia vývozu týždeň 1 krát
Predpokladaný počet vývozov za rok počet 52
Predpokladaný počet nádob na 1 vývoz ks 40
kuchynský odpad kategória kategória 200108
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Umytie a dezinfekcia nádob pri každom zbere.
Uvedené počty jednotiek sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s účinnosťou od 1.1.2023 do 31.12.2023
Zhotoviteľ nesie zodpovednosť za zaradenie odpadu do príslušnej kategórie a druhu odpadu
Vzájomné práva a povinnosti, ktoré Zmluva neupravuje sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia do sídla spoločsnoti.
Fakturácia bude pribiehať mesačne podľa skutočne vykonaných odvozov.
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť služby súvisiace so zberom, prepravou, skladovaním, spracovaním a likvidáciou odpadov.
V celkovej cene je dodávateľ povinný zahrnúť všetky náklady, ktoré sú potrebné na riadne, úplne a vecné plnenie tejto zmluvy. Navýšenie celkovej ceny z dôvodu nákladov, ktoré mal dodávateľ predpokladať je neprípustné.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky.
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom. Dodávateľ zabezpečí zvoz odpadu dopravným prostriedkom, ktorý je určený na takúto prepravu. Dodávateľ od naloženia odpadu na dopravný prostriedok preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starý Smokovec 18045, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2023 09:40 — 31.12.2023 09:43

2 080,00 predpokladaný počet 120 l nádob za rok

36 270,00

36 270,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.11.2022 09:24

14.11.2022 09:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 10:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 35
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2022 09:59 - Vstupná ponuka 36 270,00 € Cena bez DPH
14.11.2022 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 32 240,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS