• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 09:55

Detail zákazky Z202212857

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2022 09:55

Základné údaje

Z202212857

OF-264096

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7126494

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup tonerov pre potreby projektu

tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner čierny originálny OKI 45862840
Funkcia
Toner čierny originálny OKI 45862840
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 5
Výdatnosť – počet strán A4 pri 5% pokrytí ks 7000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Maximálna jednotková výška zdrojov na položku č. 1: 58,32 EUR bez DPH / 1ks
 2. Toner azúrový originálny OKI 45862839
Funkcia
Toner azúrový originálny OKI 45862839
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Výdatnosť – počet strán A4 pri 5% pokrytí ks 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Maximálna jednotková výška zdrojov na položku č. 2: 124,10 EUR bez DPH / 1ks
 3. Toner purpurový originálny OKI 45862838
Funkcia
Toner purpurový originálny OKI 45862838
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Výdatnosť – počet strán A4 pri 5% pokrytí ks 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Maximálna jednotková výška zdrojov na položku č. 3: 132,64 EUR bez DPH / 1ks
 4. Toner žltý originálny OKI 45862837
Funkcia
Toner žltý originálny OKI 45862837
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Výdatnosť – počet strán A4 pri 5% pokrytí ks 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Maximálna jednotková výška zdrojov na položku č. 4: 132,32 EUR bez DPH / 1ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak uchádzačom ponúknutá jednotková cena za ktorúkoľvek položku bude vyššia ako uvedená „Maximálna jednotková výška zdrojov za položku“, bude takáto ponuka posúdená ako ponuka nespĺňajúca požiadavky na predmet zákazky a verejný obstarávateľ má právo od takejto kúpnej zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní.
Vlastnícke právo na predmet zákazy prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom dodania a prevzatia predmetu zákazky.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nerepasovaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom dodania a prevzatia predmetu zákazky.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary);
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary);
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu;
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov;
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ;
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Nákup tonerov pre potreby projektu

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.11.2022 08:00 — 15.12.2022 14:00

1,00 súbor

680,66

680,66

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2022 12:25

16.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2022 13:29 - Vstupná ponuka 680,66 € Cena bez DPH
16.11.2022 07:00 - Najvýhodnejšia ponuka 679,05 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS