738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
51422581
Titana s.r.o.
Samuela Kollára 548, Čerenčany, 97901, SVK
Servis a opravy nákladných motorových vozidiel
oprava, servisné práce, servis, údržba, náhradné diely pre nákladné motorové vozidlá
Služba, Tovar
1. Servis a opravy nákladných motorových vozidiel ( bez nadstavby) a dodanie náhradných dielov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv a údržby nákladných motorových vozidiel a prívesov vo vlastníctve verejného obstarávateľa a dodanie náhradných dielov. |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok poskytovateľa zabezpečovať výkon mechanických prác, opravy elektrického systému, klampiarskych prác, lakovníckych prác, oprava a servis chladiarenských skriňových nadstavieb, bežných opráv motorových vozidiel v správe objednávateľa, výmeny dielov a súčiastok, servisné prehliadky, a všetky ostatné služby súvisiace s údržbou motorových vozidiel. |
Komplexný prehľad nákladných motorových vozidiel je uvedený v časti technické vlastnosti. |
Finančný objem určený na nákup náhradných dielov je fixný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Miesto plnenia predmetu zákazky /vzdialenosť od sídla Objednávateľa - Sabová mestská časť mesta Rimavská Sobota/ | km | 30 | ||
Nákladné motorové vozidlá | ks | 7 | ||
Prívesy | ks | 5 | ||
Dodávka náhradných dielov vo fixnej cene | eur bez DPH | 20 000 | ||
Zľava z ceny náhradných dielov | % | 10 | ||
Práca | Nh | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zoznam vozidiel: | |
1. Značka :Avia A 75-K CAS 8 pož. | EČ / ŠPZ : RS 413 AC/ ; druh paliva - diesel; rok výroby 1999 najazdené kilometre: 1967 km |
2. Značka :Tatra T-815 6x6 | EČ / ŠPZ : RS 813 AB/ ; druh paliva - diesel; rok výroby 1988, najazdené kilometre: 85 820 km |
3. Značka :Univ. nakladač UN - 053 | EČ / ŠPZ : / ; druh paliva - diesel; rok výroby 1983, najazdené kilometre: 5648 Mh |
4. Značka :Univ. nakladač UN - 180 | EČ / ŠPZ : / ; druh paliva - diesel; rok výroby 1992, najazdené kilometre: 3934 Mh |
5. Značka :Zetor 7011 | EČ / ŠPZ : RS 183 AA/ ; druh paliva - diesel; rok výroby 1988, najazdené kilometre: 2516 Mh |
6. Značka :Zetor 8011 | EČ / ŠPZ : LV 351 AC/ ; druh paliva - diesel; rok výroby 1978, najazdené kilometre: 4262 Mh 1 1 |
7. Značka :Iveco Eurocargo - s chladiarenskou skriňovou nadstavbou | EČ / ŠPZ : LV 139 DZ/ ; druh paliva - diesel; rok výroby 2014, najazdené kilometre: 490 778 Km |
Zoznam prívesov: | |
1. vlečka | EČ / ŠPZ : LV708YC/ |
2. príves | EČ / ŠPZ : LV 402 YC/ |
3. Dobytčák | EČ / ŠPZ : LV 293YC/ |
4. Fekálny náves | EČ / ŠPZ : LV 786YB/ |
5. Agregát AM 65 | dieselový agregát |
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky bez DPH: | 20 000,- € bez DPH za náhradné diely + (600 Nh x hodinová sadzba bez DPH) |
Názov |
Miesto plnenia predmetu zákazky, t.j. servisný priestor Dodávateľa (ďalej len „miesto plnenia“) je umiestnené do tridsiatich (30) km od lokality Sabová mestská časť mesta Rimavská Sobota, a to pre cestu tam tridsať (30) km a tridsať (30) km pre cestu späť. Objednávateľ si vzdialenosť miesta plnenia od lokality Sabová (počet km) overí prostredníctvom www.googlemaps.com. Objednávateľ zabezpečí prevoz vozidla na miesto plnenia predmetu zákazky na vlastné náklady. |
Dodávateľ predloží presnú adresu/lokalitu miesta plnenia predmetu zákazky do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy emailom oprávnenej osobe Objednávateľa. |
1. Predmet zmluvy: |
1.1 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa zabezpečovať výkon mechanických prác, opravy elektrického systému, klampiarskych prác, lakovníckych prác, oprava a servis chladiarenských skriňových nadstavieb, bežných opráv motorových vozidiel v správe objednávateľa, výmeny dielov a súčiastok, |
servisné prehliadky a všetky ostatné služby súvisiace s údržbou motorových vozidiel (príprava na STK, odstránenie porúch na základe protokolu z STK, výmena tlmičov, čapov, brzdových systémov, výmena olejov, filtrov, oprava elektroinštalácie, výmena tesnení na motorových skupinách, opravy pneumatík /defekt/,vyváženie kolies, opravy karosérie a pod.). |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi poskytovať služby: a) servis, údržba a oprava motorových vozidiel, b) zabezpečenie úpravy motorových vozidiel podľa schválenej technickej dokumentácie, c) pravidelné servisné prehliadky a technické prehliadky motorových vozidiel, d) predaj náhradných dielov a príslušenstva, pneumatík, olejov, mazadiel, prevádzkových kvapalín, akumulátorov a ostatných automobilových materiálov, e) opravy motorových vozidiel po dopravnej nehode, škodovej udalosti a ich poškodení, vrátane karosárskych a lakovníckych prác, |
f) pneuservis motorových vozidiel, g) servis, údržba, čistenie a bežná oprava klimatizácie motorových vozidiel, h) ekologická likvidácia nebezpečného odpadu, ktoré vznikli pri oprave motorového vozidla (napríklad akumulátor, pneumatiky, opotrebované oleje a mazivá, opotrebené súčiastky zo skla, plastov a kovov), i) podľa požiadaviek objednávateľa. |
2. Odovzdanie motorového vozidla pred poskytnutím služby: |
2.1 Určený pracovník objednávateľa dohodne telefonicky alebo e-mailom s určeným pracovníkom dodávateľa (ďalej len „prijímacím technikom") vopred termín poskytnutia služby. Termín poskytnutia služby bude stanovený prijímacím technikom podľa predpokladaného rozsahu opravy, údržby motorového vozidla alebo poskytnutia služby podľa bodu 1.2 tejto zmluvy a kapacitných možností dodávateľa. |
2.2 Písomnú objednávku schválenú určeným pracovníkom objednávateľa, ktorý je oprávnený odsúhlasiť objednávku a servisnú knižku motorového-vozidla, odovzdá určený pracovník objednávateľa prijímaciemu technikovi. |
2.3 Písomná objednávka obsahuje: a) identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa, b) číslo objednávky a dátum jej vystavenia, c) identifikačné údaje motorového vozidla a to: evidenčné číslo (ECV) motorového vozidla, najazdené km, definíciu poruchy alebo poškodenia, popis ako a kedy sa porucha prejavuje, prípadne požadovaný druh servisnej prehliadky, d) odhadovanú celkovú cenu za poskytnuté služby (ďalej len „cena"), e) schvaľovaciu podpisovú doložku určeného pracovníka objednávateľa, f) meno, priezvisko a telefonicky príp. e-mailový kontakt na zástupcu objednávateľa. |
2.4 Prijímací technik dodávateľa následne vykoná za prítomnosti určeného pracovníka objednávateľa obhliadku motorového vozidla, prípadne, ak je to potrebné, vykoná skúšobnú jazdu za účelom zadefinovania poruchy a do zákazkového listu zapíše tiež výbavu a príslušenstvo, prípadne poškodenie motorového vozidla alebo jeho znečistenie. Zákazkový list podpíšu preberajúci prijímací technik a určený pracovník objednávateľa. Jeden výtlačok zákazkového listu obdrží objednávateľ a druhý poskytovateľ. |
2.5 Zákazkový list obsahuje: a) identifikačné údaje objednávateľa, b) evidenčné číslo motorového vozidla, c) VÍN číslo, d) počet najazdených kilometrov, e) stav pohonných hmôt pri prevzatí motorového vozidla, ť) jednoznačne požadovaný rozsah služby, vrátane požiadavky na umytie znečisteného motorového vozidla, ak sa bude táto služba vyžadovať, g) súhlas zástupcu objednávateľa s vykonaním skúšobnej jazdy, h) meno. priezvisko, telefonický, faxový alebo e-mailový kontakt prijímacieho technika, ktorý bude motorové vozidlo preberať od určeného pracovníka objednávateľa, |
i) odhadovanú celkovú cenu služby, j) predpokladaný termín ukončenia objednanej služby. |
2.6 Podpisom zákazkového listu prijímacím technikom a určeným pracovníkom objednávateľa, preberá dodávateľ v plnom rozsahu zodpovednosť za škodu na motorovom vozidle a odovzdanie a prevzatie motorového vozidla pred poskytnutím služby sa považuje za ukončené. |
3. Poskytnutie služby: |
3.1 Dodávateľ poskytuje službu podľa objednávky, ktorej rozsah bude špecifikovaný v zákazkovom liste. Akékoľvek služby navyše, ktoré neboli ani po obhliadke dodatočne písomne odsúhlasené určeným pracovníkom objednávateľa, uvedeným v písomnej objednávke, dodávateľ nevykoná. |
3.2 Dodávateľ poskytne služby v súlade s technickou dokumentáciou a príslušnými technickými normami. Pri oprave je povinný vykonávať práce kvalitne, účelne a hospodárne, v rozsahu a lehote uvedenej v zákazkovom liste. |
3.3 Ak dodávateľ pri poskytovaní služby zistí poškodenie iných dielov a súčastí motorového vozidla, ktoré nie sú predmetom písomnej objednávky, prerokuje takého rozšírenie opravy, prípadne zmenu odhadu ceny resp. dodacej doby s určeným pracovníkom objednávateľa, ktorý takého rozšírenie schváli alebo odmietne. Odstránenie takej poruchy nad rozsah uvedený v písomnej objednávke, neodstránením ktorej motorové vozidlo nie je spôsobilé prevádzky, bude dodávateľom vykonané po telefonickom oznámení určenému pracovníkovi objednávateľa, ktorý ju následne musí dodatočne písomne potvrdiť. |
Zmenu objednávky je povinný prijímací technik s určeným pracovníkom objednávateľa dohodnúť verbálne (o čom dodávateľ urobí písomný záznam do zákazkového listu); pri písomnej forme zmeny objednávky je zmena objednávky prílohou k zákazkovému listu. Dodacia lehota sa v tomto prípade predlžuje o čas, kedy sa objednávateľ rozhoduje o rozšírení opravy. V prípade rozšírenia opravy, ktorá je poistnou udalosťou (napríklad po dopravnej nehode, škodovej udalosti) dodávateľ zabezpečí obhliadku motorového vozidla pracovníkom poisťovne. |
4. Zmluvné sankcie: |
4.1 Ak dodávateľ nedodrží dohodnutý termín ukončenia objednanej opravy, úpravy alebo služby, objednávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny objednanej opravy, úpravy alebo služby za každý začatý kalendárny deň omeškania. |
4.2 Ak dodávateľ neodstráni oprávnené reklamované poruchy vykonanej opravy, úpravy alebo služby v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený vystaviť faktúru na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 Eur, a to za každých začatých 7 kalendárnych dní. |
4.3 Ak bude objednávateľ v omeškaní so zaplatením riadne doručenej faktúry poskytovateľa, je dodávateľ oprávnený účtovať zmluvne dohodnutý úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
5. Záručná doba a reklamačné konanie: |
5.1 Dodávateľ poskytne objednávateľovi na vykonanú opravu, úpravu alebo službu motorového vozidla šesťmesačnú záručnú lehotu. Na dodané náhradné diely a materiál poskytuje dvojročnú záručnú lehotu. |
5.2 Určený pracovník objednávateľa je oprávnený reklamovať pri prevzatí motorového vozidla nesúlad medzi odovzdaným motorovým vozidlom pred poskytnutím opravy, úpravy alebo služby a prevzatým motorovým vozidlom po poskytnutí opravy, úpravy alebo služby. V prípade, že dodávateľ nemôže odstrániť nesúlad ihneď, je povinný spísať s určeným pracovníkom objednávateľa písomný záznam o reklamácii, v ktorom sa uvedie obsah reklamácie, dohodnutý spôsob jej riešenia ako aj lehotu do ktorej dodávateľ tento nesúlad odstráni. |
5.3 Reklamačné konanie medzi zmluvnými stranami nastáva i v prípadoch, ak objednávateľ zistí v rámci plynutia záručnej doby poruchy motorového vozidla, ktoré bolo dodávateľom opravované alebo poruchy, ktoré súvisia s poskytnutím inej dohodnutej služby. Pri zistenej poruche objednávateľ bezodkladne písomne oznámi poruchu dodávateľovi a motorové vozidlo bezodkladne pristaví dodávateľovi na preverenie zistenej poruchy motorového vozidla. |
5.4 V prípade oprávnenej reklamácie dodávateľ bezodkladne prevezme motorové vozidlo od objednávateľa a urýchlene zabezpečí jeho bezplatnú opravu v rámci reklamačného konania. Zmluvné strany dohodnú čas, v ktorom sa v záručnej dobe vykoná oprava vyskytnutej poruchy na motorovom vozidle. Oprava zistenej poruchy môže trvať viac ako 30 kalendárnych dní len v tom prípade, ak ide o poruchu, ktorá je spôsobená náhradným dielom použitým pri oprave motorového vozidla a dodanie náhradného dielu trvá preukázateľne dlhšie. Počas reklamačného konania oprávnenej reklamácie neplynie záručná doba. |
Táto zmluva sa uzatvára s lehotou plnenia na päť rokov, resp. do vyčerpania celkovej ceny predmetu Zmluvy vrátane DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany sa dohodli, že cenu dodávateľ vyúčtuje objednávateľovi faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dodávateľ bude vystavovať faktúru ku každej samostatnej objednávke (nie je povolené vystavovanie súhrnných faktúr). |
V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely, dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité, a ktorých cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje dodávku repasovaných náhradných dielov po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od Dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“)), v súlade s § 41 ZVO. |
V prípade plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá Dodávateľ Objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet Zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť v prípade, ak Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa a náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do siedmich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
O každej zmene subdodávateľa je Dodávateľ povinný požiadať Objednávateľa o schválenie subdodávateľa, bezodkladne, najneskôr sedem (7) pracovných dní, pričom je povinný zároveň predložiť Objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu zmluvného obdobia meniť počet a typ vozidiel uvedených v časti technické vlastnosti. |
Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa, zakladajúce právo Objednávateľa odstúpiť od Zmluvy a Dodávateľovi bude vystavená negatívna referencia. |
Objednávateľ požaduje predložiť aktualizovaný rozpis zmluvnej ceny (cena za jednu normohodinu za servisné práce) s DPH a bez DPH do dvoch pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. |
Otvorené oddelenie Sabová, 979 01 Rimavská Sobota, Sabová, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
15.11.2022 07:00 — 14.11.2027 15:00
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára
51 000,00
42 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2022 13:59
09.11.2022 09:00
09.11.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.11.2022 08:56 - Vstupná ponuka | 50 640,00 | € | Cena s DPH |
09.11.2022 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: