• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202212848

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202212848

OF-263902

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104046

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36675601

EZ - PROFINAL SK, spol. s r.o.

D. Štúra 1009/8, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz obsluhy a servisných prác na motorgenerátoroch s následným vystavením certifikátu o absolvovaní kurzu.

Kurz, kurzy, školenie, školenia, servisné práce, obsluha, motorgenerátor, manipulácia

  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80531200-7 - Technické školenia
  • 80550000-4 - Bezpečnostné školenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz obsluhy a servisných prác na motorgenerátoroch s následným vystavením certifikátu o absolvovaní kurzu.
Funkcia
Predmetom zákazky je kurz, zaškolenie obsluhy a servisných prác na motorgenerátoroch s následným vystavením certifikátu, potvrdenia o absolvovaní kurzu pre zúčastnených o spôsobilosti obsluhy, manipulácie a vykonávaní servisných prác na motorgenerátoroch. Počet osôb zúčastnených na kurze: 6 osôb s osvedčením o odbornej spôsobilosti pracovníkov v elektrotechnike §22.
Kurz, zaškolenie obsluhy a servisných prác na motorgenerátoroch s následným vystavením certifikátu, potvrdenia o absolvovaní kurzu pre zúčastnených o spôsobilosti obsluhy, manipulácie a vykonávaní servisných prác na motorgenerátoroch. Počet osôb zúčastnených na kurze: 6 osôb s osvedčením o odbornej spôsobilosti pracovníkov v elektrotechnike §22.
Technické upresnenie typu motorgenerátora: MG MP 460D, 368kW, motorgenerátor sa nachádza v priestoroch plnenia (Ružomberok).
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nakládka Kurz a vydanie potvrdení zabezpečí dodávateľ vlastnými silami a prostriedkami.
Počet/frekvencia Jednorázovo.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Motorgenerátor typu MG MP 460D, 368kW sa nachádza v priestoroch miesta plnenia
Miesto plnenia - Ružomberok
Po absolvovaní kurzu sa požaduje účastníkom jednotlivo predložiť certifikát o spôsobilosti obsluhy, manipulácie a vykonávaní servisných prác na motorgenerátoroch.
Požaduje sa, aby certifikát, potvrdenie obsahovalo potvrdenie na obsluhu, manipuláciu a vykonávanie servisných prác na motorgenerátor typu : MG MP 460D, 368kW.
Požaduje sa predložiť rozpočet najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis ceny za poskytnutie služby na druh odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie príslušného druhu odpadu a prepravných nákladov.
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom.
Kurz bude dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 15.00 h len v pracovných dňoch.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. Na faktúre musí byť do kolónky Odberateľ uvedená adresa miesta plnenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zarevúca 2, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

14.11.2022 08:05 — 25.11.2022 08:05

1,00 ks

1 020,00

850,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2022 08:48

10.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2022 16:53 - Vstupná ponuka 1 020,00 € Cena s DPH
09.11.2022 16:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 020,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS