00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery
tonery, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner Kyocera TK-8345K - čierny, 20000 strán, originál | ks | 3 | ||
Toner Kyocera TK-8345C - azúrový, 12000 strán, originál | ks | 1 | ||
Toner Kyocera TK-8345Y - žltý, 12000 strán, originál | ks | 1 | ||
Toner Kyocera TK-8345M - purpurový, 12000 strán, originál | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe. |
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa. |
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov. |
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. |
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu a musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky. |
Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru. |
Verejný obstarávateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná knižnica, Vysokoškolákov 24, 011 84 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
21.11.2022 08:00 — 05.12.2022 14:00
6,00 ks (podľa technickej špecifikácie)
366,17
366,17
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.11.2022 10:10
15.11.2022 10:30
15.11.2022 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2022 10:47 - Vstupná ponuka | 366,17 | € | Cena bez DPH |
15.11.2022 07:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 366,16 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: