• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 12:55

Detail zákazky Z202212842

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.11.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    25.11.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.11.2022 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.11.2022 12:55

Základné údaje

Z202212842

OF-263740

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7157517

Objednávateľ

30854687

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK

Dodávateľ

45643423

HOPIN, s. r. o.

Pribinova 4/17952, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Doručovateľské služby, doručovanie zásielok, zberné jazdy

Doručovanie zásielok, zberné jazdy

  • 64120000-3 - Doručovateľské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Typ zbernej jazdy
Funkcia
Zberná jazda 1 sa poskytuje každý pracovný deň počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy nasledovne:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jazda deň pondelok
jazda deň utorok
jazda deň streda
jazda deň štvrtok
jazda deň piatok
prevzatie zásielok a dokumentácie zo Slovenskej pošty (P.O. Box a priehradka) a doručenie do podateľne 1 čas od 7:00 do 8:00
 2. 2. Typ zbernej jazdy
Funkcia
Zberná jazda 2 sa poskytuje dvakrát týždenne počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy nasledovne:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jazda deň pondelok
jazda deň štvrtok
prevzatie zásielok a dokumentácie z podateľne 2 čas od 10:00 do 10:30
doručenie zásielok a dokumentácie z podateľne 2 do podateľne 1 čas do 11:30
 3. 3. Typ zbernej jazdy
Funkcia
Zberná jazda 3 sa poskytuje dvakrát týždenne počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy nasledovne:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jazda deň pondelok
jazda deň štvrtok
prevzatie zásielok a dokumentácie z podateľne 1 čas od 14:00 do 14:30
doručenie zásielok a dokumentácie z podateľne 1 do podateľne 2 čas do 15:00
 4. 4. Typ zbernej jazdy
Funkcia
Zberná jazda 4 sa poskytuje každý pracovný deň počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy nasledovne:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
jazda deň pondelok
jazda deň utorok
jazda deň streda
jazda deň štvrtok
jazda deň piatok
prevzatie zásielok a dokumentácie z podateľne 1 čas od 14:30 do 15:00
doručenie prevzatých zásielok a dokumentácie Slovenskej pošte čas do konca pracovnej doby príslušnej pošty
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Spoločné ustanovenia pre všetky zberné jazdy:
Pri doručení zásielok požadujeme deň po odovzdaní zásielok a balíkov doručiť do podateľne 1 poštové doručovacie hárky a doručenky.
Pri preberaní zásielok od Slovenskej pošty požadujeme kontrolovanie počtu zásielok, správnosť adresy príjemcu, potvrdenie prevzatia doručenej pošty.
Celková zmluvná cena bude rozdelená na rovnaké mesačné platby počas platnosti a účinnosti zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
Slovenská pošta P.O.BOX objednávateľa umiestnený v priestoroch Slovenskej pošty, nám. SNP 35, Bratislava I
podatelňa 1 podatelňa objednávateľa umiestnená v administratívnej budove nachádzajúcej sa v okrese Bratislava II, mestská časť Bratislava - Ružinov
podatelňa 2 podatelňa umiestnená v administratívnej budove nachádzajúcej sa v okrese Bratislava I, mestská časť Bratislava - Staré mesto
Typy zásielok, ktoré sú predmetom zberných jázd
Doporučený list 1. triedy do hmotnosti 50 g, 100 g, 500 g, 1000 g, 2 000 g
Doporučený list 2. triedy do hmotnosti 50 g, 100 g, 500 g, 1000 g, 2 000 g
Doručenka k doporučeným listom, k poisteným listom (1.triedy a 2. triedy)
Listová zásielka 1. triedy do hmotnosti 50 g, 100 g, 500 g, 1000 g, 2 000 g
Listová zásielka 2. triedy do hmotnosti 50 g, 100 g, 500 g, 1000 g, 2 000 g
Úradná zásielka (doporučene + doručenka + do vlastných rúk) do hmotnosti 50 g, 100 g, 500 g, 1000 g, 2 000 g
Balík na adresu do hmotnosti 5 kg, do hmotnosti 10 kg
Zásielky väčších rozmerov maximálne 50 x 50 cm
Expresná zásielka do hmotnosti 30 kg
Informacia o počte zrealizovaných zásielok za posledný rok
Počet realizovaných zásielok za rok 2021 - I. zberná jazda 17 781 ks
Počet realizovaných zásielok za rok 2021 - II. zberná jazda 60 ks
Počet realizovaných zásielok za rok 2021 - III. zberná jazda 62 ks
Počet realizovaných zásielok za rok 2021 - IV. zberná jazda 3 419 ks

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nevädzová 5, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 07:00 — 31.12.2024 16:00

1,00 celok

19 900,00

17 857,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.11.2022 10:13

25.11.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.11.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 55
 12
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.11.2022 15:25 - Vstupná ponuka 9 120,00 € Cena s DPH
23.11.2022 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 9 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS