• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 08:50

Detail zákazky Z202212827

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    21.11.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.11.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.11.2022 08:50

Základné údaje

Z202212827

OF-263992

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7135242

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51183455

Commander Services s.r.o.

Žitná 23, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitorovací elektronický systém

Monitorovací elektronický systém

  • 42961300-3 - Systémy na lokalizáciu vozidiel
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitorovací elektronický systém
Funkcia
Dodanie mesačnej služby - monitorovací elektronický systém sledovania a zaznamenávania vybraných údajov o prevádzke vozidiel a mechanizmov, vrátane jeho softvérového vybavenia (update, upgrade, v prípade potreby opravy alebo hotline linky poskytnutie full servisu) pre 41 služobných vozidiel. Ako súčasť dodávky služby treba kalkulovať v prípade potreby aj prepravné náklady do sídla verejného obstarávateľa v rámci celého monitorovacieho elektronického systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mesačná služba - monitorovací elektronický systém vozidiel a mechanizmov: počet vozidiel 41
Riadiaca jednotka, inštalácia systému, aktivácia systému + aktivácia karty, Čítačka RFID čipov + relé + piezozvuk + imobilizér štart-stop: sada 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Na základe už jestvujúceho elektronického systému sledovania a zaznamenávania vybraných údajov o prevádzke vozidiel a mechanizmov sa v tomto prípade rozumie dodanie služby (systémové nastavenia, update, upgrade, v prípade potreby opravy alebo hotline linky poskytnutie full servisu). Online zber a poskytovanie snímaných údajov, údržbu a opravy jednotky a systému po dobu 12 mesiacov pre 41 motorových vozidiel. Priebežné zaškolenie systému v cene dodania - poskytovania služby po dobu 12 mesiacov. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa § 71 v násl. Zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, v prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, resp. nebude obsahovať číslo objednávky, bude vrátená dodávateľovi.
Vystavenie mesačných faktúr podľa jednotlivých súčastí obstarávateľa.
Platba bankovým prevodom jednorazovo, bez preddavku, na základe faktúr so splatnosťou do 30 dní od ich doručenia do sídla odberateľa.
Verejný obstarávateľ v súčasnosti disponuje systémom kontroly prevádzky vozidiel Commander control car. Z dôvodu kompatibility systému a z dôvodu zabezpečenia updatu a upgradu verejný obstarávateľ požaduje, aby dodané služby boli v plnom rozsahu kompatibilné s jestvujúcim systémom kontroly prevádzky vozidiel Commander control car.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby kompatibilita dodaných služieb a jestvujúceho monitorovacieho systému Commander control car bola ešte pred dodaním potvrdená výrobcom, resp. zástupcom výrobcu alebo autorizovaným zástupcom výrobcu jestvujúceho systému Commander control car. Bez takéhoto potvrdenia nie je možné predmet zákazky dodať.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby systém bol dodaný spoločnosťou autorizovanou výrobcom pre dodávanie monitorovacích jednotiek na Slovenský trh. Bez autorizácie výrobcu alebo zástupcu výrobcu nie je možné predmet zákazky dodať.
Verejný obstarávateľ požaduje udržanie prevádzkyschopnosti hardwarových ako aj softwarových častí informačnej infraštruktúry na monitorovaní pohybu vozidiel na sledovanie činností ako celku.
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie takých služieb, aby bolo zabezpečené (v rámci servisnej činnosti spočívajúcej vo vykonávaní priebežných opráv a/alebo výmen znefunkčnených častí z dôvodu odstraňovania a predchádzania incidentov a porúch softwérovej časti dotknutého informačného systému) efektívne, kontinuálne a bezproblémové fungovanie pôvodnej informačnej štruktúry a zároveň aj prípadne novo dodaných monitorovacích jednotiek.
Verejný obstarávateľ nepripúšťa z dôvodu ochrany doterajších investícií a majetku, aby uvedené monitorovacie služby boli dodávané neautorizovaným subjektom, príp. boli inštalované iné druhy zariadení s inými komponentami, nakoľko by to mohlo mať za následok neprimerané technické komplikácie v prevádzke a údržbe existujúceho systému, resp. jeho úplné znefunkčnenie.
V prípade potreby dodania služieb požadujeme realizovať vlastným technikom dodávateľa.
V prípade potreby 24 hodinový dispečing/servis plošne po celom SVK - v prípade poruchy príde technik a opraví v cene paušálu, oprava jednotky najneskôr do dvoch pracovných dní.
V prípade výnimočnej situácie krádež - nehoda - porucha vozidla v zahraničí sprístupnenie online Európa - dostupnú službu dohľadanie vozidla 24 hodín denne.
Požadujeme, aby mal dodávateľ vlastný vývojový systém.
Podľa potrieb objednávateľa, možnosť doplnenia opcie imobilizéru štart-stop, alarm - odpojenie autobatérie.
Možnosť komunikácie so zariadením aj počas stavu, keď je vozidlo vypnuté.
V prípade, že sa bude služobné motorové vozidlo nachádzať mimo Slovenskú republiku, budú evidované jazdy v elektronickej knihe jázd bez navýšenia mesačného poplatku za službu.
Užívateľské funkcie informačného systému prístupné prostredníctvom zabezpečeného webového rozhrania (SSL certifikát).
Kompaktná monitorovacia jednotka zabezpečujúceho kvalitný GPS aj GSM signál.
Bezobslužné spoľahlivé spracovanie a uloženie došlých dát načítaných z mobilnej jednotky do databázy.
Evidencia spracovaných dát z jednotiek v mesačných databázach.
Logovanie spracovania dát.
Možnosť exportu nameraných a spracovaných údajov vo formátoch .XLS, alebo .PDF.
Zadávanie poznámok, korekcií, tankovania, služobná/súkromná jazda cez mobilnú aplikáciu.
Prenos dát v reálnom čase cez Internet na definovanú IP adresu ako aj možnosť replikácie dát na iný server, možnosť prístupu k centrálnym dátam.
Kompletná evidencia trasy pohybu vozidla, celoročná história pohybu s možnosťou zobrazenia na mape.
Zobrazovanie vozidiel na mapových podkladoch v reálnom čase s možnosťou filtrovania a voliteľného zoraďovania údajov, možnosť stanovenia geo zón.
Kvalitné mapové podklady (najlepšie Google) ako aj alternatívne mapové riešenie, vrátane kompletnej aktualizácie počas celej doby využívania monitorovacieho systému v rámci potrebnej licencie.
Požadujeme archiváciu dát po dobu 10 rokov.
Elektronická kniha jázd a výkaz spotreby PHM pre vozidlo, jazdu, vodiča, prenos POI definovaných obstarávateľom do knihy jázd.
Evidencia nákladov na PHM (import údajov o natankovaní od dodávateľa PHM – špecifikácia importovaných dát, na základe dohody s dodávateľom PHM), vykázanie priemernej spotreby v danom mesiaci schválené finančným riaditeľstvom Slovenskej republiky, možnosť zadávania tankovania v zahraničí do systému objednávateľom.
Evidencia vodičov, ŠPZ vozidiel a ich vzájomné priraďovanie, definovanie osobnej jednotky GPS pre monitorovanie osôb – požadujeme identifikáciu osoby pomocou zamestnaneckých RFID kariet podporujúci niektorý zo štandardov.
Monitorovanie spôsobu jazdy vodiča vo vozidle - štýl jazdy podľa akcelerometra a GPS dát, max. rýchlosť, priemerná rýchlosť, čas státia so zapnutým motorom, doba jazdy v stanovenom úseku (podľa filtra).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Hospodársky blok, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 služba

4 740,00

4 740,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2022 08:38

21.11.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.11.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2022 10:36 - Vstupná ponuka 4 702,50 € Cena bez DPH
10.11.2022 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka 4 702,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS