• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202212812

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202212812

OF-263451

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7093414

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

31590128

SUNSOFT plus spol. s r.o.

Hviezdoslavovo nám. 1688/15, Dolný Kubín, 026 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a údržba zariadenia XEROX Versant 180

tlač, digitálna produkčná tlač, servis, softvér

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a údržba zariadenia
Funkcia
Servis, opravy a údržba používaného zariadenia XEROX Versant 180 pre zabezpečenie funkčnosti zariadenia a jeho udržiavanie v prevádzky schopnom stave.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kópií čb. – formát A3: ks 450 000
Počet kópií fb. – formát A3: ks 680 000
Dĺžka servisnej podpory: mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis existujúceho zariadenia: Počet zrealizovaných čb. kópií cca 2 400 000. Zariadenie bolo pravidelne servisované, boli menené náhradné diely podľa doby živostnosti, zariadenie je v prevádzky-schopnom stave.
Udržiavanie zariadenia v prevádzkyschopnom stave – údržba a opravy zariadenia: počas celej doby servisnej podpory
Dodávanie spotrebného materiálu a náhradných dielov vrátane tonera, montáž náhradných dielov bez dodávky papiera: počas celej doby servisnej podpory
Upgrade a technická podpora softvérových produktov, ktoré sú potrebné k prevádzke stroja: počas celej doby servisnej podpory
Práca servisného technika: počas celej doby servisnej podpory
Nástup na servisný zásah: Priemerne do 8 pracovných hodín po tom, čo je jeho potreba nahlásená. Priemer sa bude zisťovať polročne.
Odstránenie závady: Priemerne do 3 pracovných dní po tom, čo je jeho potreba nahlásená. Priemer sa bude zisťovať polročne.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia osôb v potrebnom rozsahu pre zabezpečenie prevádzky zariadenia.
Verejný obstarávateľ požaduje od záujemcov pri ponuke predloženie / pripojenie potvrdenia o autorizácii servisného partnera pre vykonávanie autorizovaného servisu na zariadenia XEROX Versant 180 vydané XEROXom pre rok 2022. Potvrdenie musí obsahovať kontaktný údaj pre jeho overenie.
Fakturácia bude podľa skutočnej produkcie výtlačkov za daný mesiac až do dosiahnutia 450 000 čb. výstupov A3 alebo do dosiahnutia 680 000 fb. výstupov A3, alebo do termínu ukončenia zmluvy.
Vo faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu/kópiu.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platiteľom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, EDIS - vydavateľské centrum ŽU, blok HB, prízemie, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 služba

46 363,00

46 363,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.11.2022 08:42

08.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2022 08:28 - Vstupná ponuka 44 801,00 € Cena bez DPH
08.11.2022 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 44 801,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS