• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 13:55

Detail zákazky Z202212810

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 13:55

Základné údaje

Z202212810

OF-263883

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7063011

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36660710

BRENO s.r.o.

Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny a príslušenstvo

Koberec, metrážny, lepiaca páska

  • 39531000-3 - Koberce
  • 39534000-4 - Priemyselná kobercovina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Metrážny koberec
Funkcia
Určené do kancelárskych priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka m 30
Šírka cm 400
Výška vlasu mm 2 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba bude vybratá na základe poskytnutého vzorkovníka od dodávateľa Minimálne zo 4 rôznych farieb na výber
Materiálové zloženie Polypropylén (PP)
Filcový podklad Ano
Typ vlasu Slučka
Trieda záťaže 22 - byt - stredná záťaž
 2. Lepiaca páska, obojstranná, extra silná, 50 mm x 10 m, TESA "Extra Strong" resp. ekvivalent
Funkcia
Mimoriadne silná, obojstranná lepiaca páska na podlahu - spoľahlivo pripevní koberce a PVC podlahu v interiéri
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer  (ŠxD) 50 mm x 10 m
Vlastnosti: Silná; obojstranná; ideálna na pripevnenie koberca, PVC podlahy v interiéri; vhodná aj pri podlahovom vykurovaní; jednoduchá aplikácia; dá sa odtrhnúť aj rukou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Novozámocká 1, Nitra
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať:  vzorkovník farieb ponúkaného koberca.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom v mieste plnenia.
Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3 x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

07.11.2022 12:42 — 18.11.2022 12:43

1,00 podľa technickej špecikácii

935,86

794,88

Návrh vlastného plnenia zákazky požadujeme zaslať na email kontaktnej osoby objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2022 12:44

31.10.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2022 13:02 - Vstupná ponuka 932,40 € Cena s DPH
31.10.2022 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS