• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2022 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2022 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2022 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2022 13:25

Detail zákazky Z202212791

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2022 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.11.2022 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    04.11.2022 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.11.2022 13:25

Základné údaje

Z202212791

OF-263705

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7086030

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31376134

EBA, s.r.o.

Rusovská cesta 1, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie ostatných odpadov

odber a odvoz ostatného odpadu „zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky“ kategórie 19 08 09

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie ostatných odpadov
Funkcia
požaduje sa odber a odvoz ostatného odpadu „tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky“ kategórie 19 08 09 podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, v množstve približne 2500 kg.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
odber a odvoz ostatného odpadu-kategórie 19 08 09 kg 2500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu , zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný do 14 dní odo dňa účinnosti zmluvy v čase od 07.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Kritériom je najnižšia cena
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby na jednotlivé položky - jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za 1 kg príslušného druhu odpadu a celkovej ceny za zneškodnenie / zhodnotenie za príslušný druh odpadu.
Požaduje sa, aby dodávateľ' mal k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky.
Požaduje sa, aby dodávateľ' vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov. vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h len v pracovných dňoch.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 1 a 2 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. Faktúru a iné vystavené doklady doručiť v 2 výtlačkoch.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. Na faktúre musí byť do kolonky Odberateľ uvedená adresa miesta plnenia.
Cena služby na faktúre musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

07.11.2022 07:00 — 30.11.2022 14:00

1,00 zákazka

612,50

612,50

Podľa objednávkového formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2022 12:16

04.11.2022 12:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.11.2022 12:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2022 13:05 - Vstupná ponuka 612,50 € Cena bez DPH
04.11.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 612,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS