• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 14:05

Detail zákazky Z202212759

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.11.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 14:05

Základné údaje

Z202212759

OF-261258

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104054

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

35801484

GAMA HOLDING Slovakia, s.r.o.

Valová 16, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická multifunkčná panvica

panvica

  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická multifunkčná panvica
Funkcia
Príprava jedla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrická multifunkčná panvica, 110 l, JIPA JUMP 151 F alebo ekvivalent v rovnakej alebo vyššej kvalite ks 1
Rameno pre zdvíhaciu automatiku ks 1
Varný kôš ks 3
Špachtľa veľká ks 1
Rošt GN1/1 na dno panvice ks 3
Elektrický akumulátorový zdvíhací vozík na GN pre jednoduché vyberanie a prepravu pokrmov - hygienické koliečka s aretáciou, rozmer: 600x780x990 mm, hmotnosť 55kg, nosnosť 40kg ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
príslušenstvo v cene: pokrmová 4 - bodová teplotná sonda, funkcia automatického zdvíhania a spúšťania varných / fritovacích košov, integrované el.riadené napúšťanie vody, integrovaná ručná oplachová navinovacia sprcha,
príslušenstvo v cene (pokračovanie): integrovaná zásuvka na 230V na prídavné zariadenia
POPIS panvice:
rozmer dna 1695x850x1050mm(šxhxv)
príkon elektro 36,9kW/400V
objem vane 110 l
prevedenie vane/dna nerez/nerez, AISI-316
rozmer dna 1071x580mm(šxh) / 63dm2
kapacita 3xGN1/1
hĺbka vane 220mm - nízka vaňa
sklápanie: motorové automatické
regulácia teploty 30-250°C
integrované vypúšťanie vane bez nutnosti sklápania
multifunkčné sendvičové dno z nerez oceli
JPX ohrevný systém dna zaručujúcí vysokú teplotnú stabilitu a rovnomernú distribúciu tepla po celom dne panvy
elektronická riadiaca jednotka s digitálnym displejom
intuitívne ovládanie – dotykový 12“ DISPLEJ v českom jazyku
automatické programy (350 programov po 20 krokoch) s možnosťou uloženia vlastných; možnosť predprogramovania doby varenia a začiatku/konca varenia
USB a Wifi konektivita, HACCP management
presné motorové sklápanie a zatváranie veka
možnosť varenia v košoch pri zavretom veku / cez noc
odvod nadbytočnej pary otvorom v strede veka
stupeň ochrany proti striekajúcej vode IPX5
autodiagnostický systém servisných závad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane: dopravy ,  vykládky  pred vchodové dvere budovy, montáže na predpripravené prívody, zapojenia zariadenia so všetkými komponentami v mieste plnenia,  pripojenia zariadenia na všetky siete v  mieste plnenia, odskúšania a revíznej správy,  servisu počas záručnej doby a zaškolenia zamestnancov.
Požaduje sa predložiť technický list s presným popisom výrobku  do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email. V prípade nedodržania nami zadanej požadovanej špecifikácie (popisu výrobku) , zmluvných podmienok a požiadaviek, má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Požadujeme dodržať uvedené technické parametre zariadenia a to aj pri ekvivalente!!!
Miesto plnenia: Trenčín
Termín plnenia/dodania tovaru:  do 8 týždňov od uzatvorenia zmluvy (t.j. 56 kalendárnych dní) ,  v čase od 7.00 do 12.00 h.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v deň dodania a montáže  tovaru spolu s dodacím listom,  technickou špecifikáciou v slovenskom alebo v českom  jazyku a záručným listom.
Záručná doba 24 mesiacov a servis počas trvania záručnej doby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.11.2022 07:00 — 19.12.2022 11:00

1,00 ks

26 515,75

26 515,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť technický list s presným popisom výrobku do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email. Upozornenie: termín dodania je platný podľa zadania v časti "Lehota plnenia" od - do (neplatí do 8 týždňov - 56 dní)

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.11.2022 10:15

10.11.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.11.2022 11:38 - Vstupná ponuka 26 500,00 € Cena bez DPH
07.11.2022 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka 25 253,85 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS