• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 11:50

Detail zákazky Z202212720

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.10.2022 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2022 11:50

Základné údaje

Z202212720

OF-263665

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7093327

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

31359825

SARSTEDT spol. s r.o.

Pri smaltovni 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozmrazovač a ohrievač transfúznych vakov a infúznych roztokov

rozmrazovač, plazma, krvný derivát, ohrievač transfúznych vakov, zohrievač krvi, ohrievanie infúznych roztokov

  • 33186200-9 - Zohrievanie krvi a tekutín
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozmrazovač plazmy a ohrievač krvi a krvných derivátov.
Funkcia
Zariadenie na rozmrazovanie a ohrievanie krvných produktov v plastových vreckách  pred transfúziou, na báze suchého temperovania  bez potreby vody a vodného kúpeľa, vhodné pre plazmu, plnú krv, koncentráty erytrocytov a kryokonzervované prípravky a aj na ohrievanie infúznych roztokov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rozmrazovač plazmy a ohrievač krvi a krvných derivátov na vaky so zmrazenou transfúznou tekutinou a aj na ohrievanie infúznych roztokov na báze suchého temperovania bez potreby vody a vodného kúpeľa. ks 1
2. Minimálna kapacita ohrievaných  skladovacích vreciek alebo vreciek s infúznym roztokom s objemom 200 - 250 g. ks 1
3. Maximálna kapacita súčasne ohrievaných skladovacích vreciek,  alebo vreciek s infúznym roztokom s objemom 200 - 250 g. ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4. Možnosť monitorovania teploty procesu rozmrazovania a možnosť rýchleho ohrevu áno
5. Rozmrazovač na báze suchého temperovania krvných zložiek a infúznych roztokov bez potreby vody a vodného kúpeľa áno
6. Rozmrazenie plazmy a jej temperovanie na +37°C, temperovanie infúznych roztokov na +37°C áno
7. Počas procesu rozmrazovania a ohrievania nesmie dochádzať ku kontaminácii vaku patogénnymi zárodkami áno
8. Súčasné temperovanie  rôznych krvných produktov áno
9. Jemné premiešanie vakov pre rovnomerné rozloženie teploty v ohrievanom vaku, zároveň sa zabraňuje znehodnoteniu buniek vo vaku áno
10. Zberná nádobka pre zachytenie plazmy a infúznych tekutín z porušených vakov počas procesu rozmrazovania áno
11. Jednoduchá obsluha a ľahká údržba áno
12. Akustický a optický alarm chybových hlásení áno
13. Opakujúci sa zvukový signál po dosiahnutí teploty krvného komponentu 37 °C áno
14. Bez ďalších prevádzkových nákladov  -  prevádzka systému na temperovanie za sucha  je počas celej doby bez potreby zakúpenia ďalších jednorazových a spotrebných výrobkov = nie sú potrebné žiadne ďalšie náklady. áno
15. Zariadenie musí byť označené značkou CE áno
16. Nový, nepoužitý a nerepasovaný prístroj áno
17. Záruka na dodaný prístroj minimálne 24 mesiacov áno
18. Integrovaný systémový test bez použitia doplnkových meracích prístrojov = preskúmanie funkčnosti zariadenia vrátane kalibrácie teplotných senzorov vykoná používateľ automaticky spustením integrovaného systémového testu. áno
19. Napájanie 230V / 50Hz áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a  inštalácie na miesto plnenia.
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
3. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia obsluhy.
4. Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov pri dodaní.
5. Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Kupujúcemu predmet plnenia do 4 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku  pri dodaní tovaru.
7. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
8. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
9. Požaduje sa do 3 dní od uzavretia zmluvy elektronicky predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet zákazky a to na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu EKS oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS)  a doklad preukazujúci registráciu prístroja na ŠÚKL, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
10. Kupujúci požaduje dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar v originálnom obale.
11. Kupujúci je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Kupujúceho na predmet zákazky tento tovar neprevziať.
12. Kupujúci požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu ohľadom plnenia tejto zákazky a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a termínu dodania.
13. V prípade potreby servisného  zásahu/opravy dodaného zariadenia zabezpečí ich Dodávateľ na mieste dodania - u Objednávateľa. V prípade ak servis/oprava vyžaduje dopravu dodaného zariadenia do servisného strediska Dodávateľa, zabezpečí dopravu do servisu aj zo servisu  počas trvania záručnej doby 24 mesiacov od kúpy zariadenia na svoje náklady Dodávateľ.
14. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je Dodací list alias Preberací protokol potvrdený  Kupujúcim.
15. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
16.  V prípade nedodržania všetkých technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadavkách objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a obstarávateľ má týmto právo vyzvať Dodávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

15.11.2022 07:00 — 02.12.2022 15:00

1,00 ks

5 629,00

5 629,00

Uchádzač uvedie: a) kontaktné údaje, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. b) Pre ponúkaný tovar: presný obchodný názov, továrenskú značku a prospektový materiál k predmetu zmluvy (prípadne link na web stránku tovaru), ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu tak, aby na ich základe mohol obstarávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy. NEUVÁDZAJTE CENY A ANI ROZPOČET!

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.10.2022 14:19

08.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2022 11:19 - Vstupná ponuka 5 629,00 € Cena bez DPH
28.10.2022 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 5 629,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS