• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 10:49
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 11:45

Detail zákazky Z202212716

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.10.2022 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    15.11.2022 10:49
  •    Ukončenie zákazky
    15.11.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.11.2022 11:45

Základné údaje

Z202212716

OF-263756

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7120413

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36660710

BRENO s.r.o.

Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny a príslušenstvo

Linoleum, podlahová krytina, sokel, priľnavé pásky

  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 44112230-9 - Linoleum
  • 44112220-6 - Nepravé podlahy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44424200-0 - Priľnavé pásky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PVC podlahová krytina
Funkcia
Výmena podlahovej krytiny je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia alebo zdravotnej závadnosti.
Realizácia dodania a montáže vrátane odstránene predchádzajúcej podlahy, penetrácie podkladu s materiálom, dodávky a montáže lepením s lepidlom, montáže soklíka k podlahe v=3 cm, dopravných a manipulačných nákladov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC heterogénna podlaha m2 38
Hrúbka nášlapnej plochy mm 0,6 0,8
Celková hrúbka mm 2,0 2,5
Záťažová trieda trieda 34 43
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 trieda 32 33
Šírka m 2 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
miestnosť č. 1 4,26x4,1 = 17,45 m2
miestnosť č.2 4,31x3,4 = 14,65 m2
miestnosť č.3 2,86x1,8 = 5,15 m2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počas lehoty na predkladanie ponúk môže uchádzač prísť na obhliadku pričom musí strpieť podmienky pre povolenie vstupu do objektov MO SR. Obhliadku je možné si dohodnúť na jednom z kontaktných čísel uvedených v zákazke alebo formou emailovej správy.
Vrátane dodania a pokládky, lepenia, úpravy podkladu, na mieste plnenia Trenčín.
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu 1., nadzemné podlažie). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie a pokládka lepenie PVC podlahy, lepenie soklov.
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky u objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej podlahovej krytiny a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku,
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet.
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne.
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu Objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky.
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania.
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Objednávateľ požaduje zaslať ponuku zaslať vzorku PVC podlahovej krytiny na e-mail na schválenie do 3prac dní. V prípade nedodania požadovanej kvality objednávateľom má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod.
Dodávateľ dodá 3x originálnu faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vojenský útvar 9149 Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

21.11.2022 10:49 — 16.12.2022 10:49

1,00 podľa špecifikácie

1 649,99

1 374,99

Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu 1., nadzemné podlažie). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie a pokládka lepenie PVC podlahy, lepenie soklov. Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.10.2022 11:51

15.11.2022 10:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.11.2022 11:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 325
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2022 10:57 - Vstupná ponuka 1 648,99 € Cena s DPH
11.11.2022 16:13 - Najvýhodnejšia ponuka 1 602,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS