30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36660710
BRENO s.r.o.
Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK
Podlahové krytiny a príslušenstvo
Linoleum, podlahová krytina, sokel, priľnavé pásky
Tovar, Služba
1. PVC podlahová krytina
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena podlahovej krytiny je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia alebo zdravotnej závadnosti. |
Realizácia dodania a montáže vrátane odstránene predchádzajúcej podlahy, penetrácie podkladu s materiálom, dodávky a montáže lepením s lepidlom, montáže soklíka k podlahe v=3 cm, dopravných a manipulačných nákladov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PVC heterogénna podlaha | m2 | 38 | ||
Hrúbka nášlapnej plochy | mm | 0,6 | 0,8 | |
Celková hrúbka | mm | 2,0 | 2,5 | |
Záťažová trieda | trieda | 34 | 43 | |
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 32 | 33 | |
Šírka | m | 2 | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
miestnosť č. 1 | 4,26x4,1 = 17,45 m2 |
miestnosť č.2 | 4,31x3,4 = 14,65 m2 |
miestnosť č.3 | 2,86x1,8 = 5,15 m2 |
Názov |
Počas lehoty na predkladanie ponúk môže uchádzač prísť na obhliadku pričom musí strpieť podmienky pre povolenie vstupu do objektov MO SR. Obhliadku je možné si dohodnúť na jednom z kontaktných čísel uvedených v zákazke alebo formou emailovej správy. |
Vrátane dodania a pokládky, lepenia, úpravy podkladu, na mieste plnenia Trenčín. |
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu 1., nadzemné podlažie). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie a pokládka lepenie PVC podlahy, lepenie soklov. |
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky u objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej podlahovej krytiny a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. |
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Objednávateľ požaduje zaslať ponuku zaslať vzorku PVC podlahovej krytiny na e-mail na schválenie do 3prac dní. V prípade nedodania požadovanej kvality objednávateľom má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod. |
Dodávateľ dodá 3x originálnu faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Vojenský útvar 9149 Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
21.11.2022 10:49 — 16.12.2022 10:49
1,00 podľa špecifikácie
1 649,99
1 374,99
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu 1., nadzemné podlažie). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie a pokládka lepenie PVC podlahy, lepenie soklov. Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.10.2022 11:51
15.11.2022 10:49
15.11.2022 11:04
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2022 10:57 - Vstupná ponuka | 1 648,99 | € | Cena s DPH |
11.11.2022 16:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 602,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: