• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 16:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 17:05
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 12:00

Detail zákazky Z202212685

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 16:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 17:05
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 12:00

Základné údaje

Z202212685

OF-262893

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062979

Objednávateľ

17331927

Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát

Bajkalská 21/A, Bratislava - Ružinov, 82799, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

notebook, stolový počítač, monitor

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
spracovanie údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 8
CPU - i5 počet jadier 4
Operačná pamäť - DDR4 GB 8
CPU Max Turbo Frequency GHz 4,2
SSD disk GB 256
displej - antireflexný (IPS, matný, 16:9) - rozlíšenie palec 15,6
CPU - Cache MB 8
displej palec 15,6
hmotnosť kg 1,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výbava podsvietenie klávesnice, numerická klávesnica, webkamera
rozhranie 2 x USB 3.1 gen 1 , 1 x USB C 3.1 gen 1, Wifi 5, 1 x HDMI 1.4b, čítačka SD kariet, 1 x RJ-45 (LAN), adaptér pre notebook
záruka a servis minimálne 36 mesiacov Carry-In (s vyzdvihnutím u zákazníka)
optická mechanika nie
šasi kov + plast
farba strieborná
minimálna kvalita HP250G8 (59U11EA) alebo ekvivalent
 2. Stolový počítač
Funkcia
spracovanie údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolový počítač ks 8
CPU - i5 počet jadier 4
operačná pamäť - DDR4 GB 8
SSD disk GB 256
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
operačný systém bez OS
rozhranie 1 x HDMI, 8 x USB 3.2, 4 x USB 2.0, Micro Tower, 1 x VGA
optická mechanika nie
záruka a servis minimálne 36 mesiacov Carry-In (s vyzdvihnutím u zákazníka)
minimálna kvalita HP 290 G4 MT (123P1EA) alebo ekvivalent
 3. LCD
Funkcia
displej slúžiaci na zobrazovanie textových a grafických informácií pre PC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LCD monitor KS 11
monitor palec 24
monitor (IPS, matný, 16:9) - rozlíšenie px 1920 x 1080
frekvencia Hz 75
kontrast pomer 1000:1
max.jas cd/m2 250
sRGB % 99
uhol horizontálneho / vertikálneho pohľadu uhol 178
typická spotreba W 18,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pripojenie HDMI 1.4, VGA
funkcie, vlastnosti Flicker-free, Filter modrého svetla, Naklápanie (nadol/nahor) : -5˚˜20˚
napájanie 230V AC
farba čierna
záruka a servis minimálne 36 mesiacov Carry-In (s vyzdvihnutím u zákazníka)
minimálna kvalita Samsung F24T350 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa na balenie, dopravu a vyloženie predmetu plnenia do priestorov skladu objednávateľa.
2. Dodávateľ do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presného názvu výrobku (ktorý bude dodaný) aj s uvedením jednotkových cien s DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta podľa jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
3. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
4. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek Objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia Dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú min. s požadovanými parametrami Objednávateľa.
5. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
6. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
7. Každý kus/položka predmetu obstarávania bude zabalený v originálnom balení/nerozbalený/nepoužívaný – Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
8. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisnú dokumentáciu, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol.
9. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
10. Termín dodania tovaru je najneskôr do 21 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pričom konkrétny dátum dodania oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu. Oprávnená osoba Objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená Dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s Objednávateľom.
12. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
13. V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
14. Objednávateľ má v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodov na strane Dodávateľa, nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia.
15. Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
16. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa aj keď sa stanú zjavnými až po tomto čase.
17. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
18. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava). Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
19. V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
20. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
21. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
22. Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi, doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti Faktúry.
23. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii s Objednávateľom.
24. Kúpna zmluva sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPEP - OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKEJ PLATFORMY verzia 1.1 účinná odo dňa 14.04.2022, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 21/A, Bratislava - mestská časť Rusovce, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

31.10.2022 16:03 — 21.11.2022 15:53

27,00 ks

9 419,02

7 849,18

v súlade s Osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 16:06

27.10.2022 17:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 17:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 234
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2022 17:16 - Vstupná ponuka 9 419,02 € Cena s DPH
27.10.2022 16:47 - Najvýhodnejšia ponuka 9 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS