• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 14:00

Detail zákazky Z202212678

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.11.2022 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    14.11.2022 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    14.11.2022 13:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.11.2022 14:00

Základné údaje

Z202212678

OF-263866

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7114409

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35810122

REPRE s.r.o.

Vlčie hrdlo 61, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolové kalendáre na rok 2023 bez potlače

kalendár

  • 30199792-8 - Kalendáre
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolové kalendáre na rok 2023 bez potlače
Funkcia
1. Stolové kalendáre na rok 2023 bez potlače
2. Dodávka predmetu zákazky - nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Dodávka vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stolové kalendáre na rok 2023 bez potlače ks 729
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Stolový kalendár, prehľadný, dostatočný priestor na poznámky
1.2. Obsahuje informácie pre každý pracovný deň 64 strán
1.3. Jednotýždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením, daňovými pripomienkami, prehľadnými mesačnými kalendáriami, fázami Mesiaca, východmi a západmi Slnka, štátnymi sviatkami vybraných krajín EÚ, školskými prázdninami, doplnený o slovenské a české mená
1.4. Formát 300 x 120 mm
1.5. Vario špirála
1.6. Natieraný lesklý papier
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v  zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
9. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste.
10. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
12.V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
13. Nedodržanie všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Štefánikova 67, Hodžova 1, Dražovská 4, Dražovská 2, Kraskova 1, Hospodárska 8, Nábr. Mládeže 91, Slančíkovej 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

18.11.2022 08:00 — 02.12.2022 15:00

1,00 súbor

1 180,98

984,15

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.11.2022 12:26

14.11.2022 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.11.2022 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 523
 74
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.11.2022 13:27 - Vstupná ponuka 1 180,98 € Cena s DPH
10.11.2022 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 056,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS