30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33301191
Mária Chilová
Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK
Rukávový znak, nášivka
Vojenský rukávový znak, nášivka
Tovar, Služba
|
1. Rukávový znak, nášivka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Výroba - strojové vyšívanie rukávových znakov na vojenskú uniformu podľa predlohy a ďalších požiadaviek |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rukávový znak podľa predlohy vyšiť na zelený podklad | ks | 369 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| rukávový znak prišitý na suchom zipse | háčiková strana suchého zipsu |
| tvar rukávového znaku | dodržať podľa predlohy - tvar gotického štítu; výška -100mm, šírka - 70mm |
| veľkosť písma | všetko veľkým písmom - 5mm, podľa predlohy dodržať tvar písma |
| podklad | zelený (digital LES) |
| vyšitie, lemovanie | vyšívanie v čiernej farbe, lemovanie a obrázok - podľa predlohy |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
| Dodávateľ doručí faktúru doručiť s tovarom na miesto plnenia. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Pokiaľ nie je k materiálu dodací list, je iba faktúra, tak na faktúre musí byť napísané "faktúra slúži ako dodací list" |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
10.11.2022 15:20 — 28.11.2022 15:14
369,00 ks
693,72
578,10
Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2022 10:08
03.11.2022 10:15
03.11.2022 10:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.10.2022 09:49 - Vstupná ponuka | 693,72 | € | Cena s DPH |
| 31.10.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 664,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: