• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 16:05

Detail zákazky Z202212659

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 16:05

Základné údaje

Z202212659

OF-263802

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7069034

Objednávateľ

00738352

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Paštéty, ryby v oleji

Paštéty, ryby v oleji

  • 15897200-4 - Výrobky v konzerve
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15871274-5 - Nátierky na chlieb
  • 15131310-1 - Paštéta
  • 15235000-4 - Konzervované ryby
  • 15131490-6 - Pripravené bravčové pokrmy
  • 15131600-1 - Hovädzie a teľacie výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paštéty, ryby v oleji
Funkcia
Dodávky rýb v oleji, bravčového mäsa v konzerve, hovädzieho mäsa v konzerve, hydinového mäsa v konzerve, paštét a nátierok pre účely spoločného stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové mäso vo vlastnej šťave, podiel bravčového  mäsa min. 70%, balenie min. 400g ks 300
Bravčové mäso vo vlastnej šťave, podiel bravčového mäsa min. 70% balenie min. 180g ks 420
Hovädzie mäso vo vlastnej šťave, podiel hovädzieho mäsa min 70%, balenie min. 400g ks 200
Hovädzie mäso vo vlastnej šťave, podiel hovädzieho mäsa min. 70%, balenie min. 180g ks 90
Paštéta hydinová, bez obsahu bravčových produktov, hmotnosť min. 115g, obal AL ks 1400
Paprikovo-paradajková nátierka min. 75g, AL obal ks 300
Paštéta mäsová, rôzne druhy, hmotnosť min. 48g max. 50g v AL obale ks 1600
Paštéta mäsová, rôzne druhy, hmotnosť min. 75g v AL obale ks 1310
Paštéta mäsová, rôzne druhy, hmotnosť min. 110g max. 120g v AL obale ks 1770
Šunkový kurací nárez, obsah kuracieho mäsa min. 31%, obsah hydinového separátu min. 20% mjn. 110g, v AL  obal ks 290
Tuniakové kúsky v slnečnicovom oleji, balenie 1 kg, pevný podiel 950g ks 90
Sardinky v oleji hmotnosť min 125g, max. 160g ks 490
Sardinky v oleji, balenie 1 kg ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 2. dní odo dňa objednania.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MPaRV SR č. 83/2016 o mäsových výrobkoch a zároveň požiadavky výnosu MP a MZ SR č. 1781/5/1999-100, ktorým sa vydáva hlava PK SR upravujúca termosterilizované pokrmy.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.00 hod..
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim Požiadavky PK SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zmluvy, aby sa zachovala jeho zdravotná a hygienická bezchybnosť (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p., v súlade s Potravinovým kódexom SR, vyhlášky MPaRV SR č. 83/2016, v zmysle §§ 11-13 zákona č. 250/2007 Zb. zák. v z. n. p., najmä: označením v štátnom jazyku SR, viditeľným dátumom výroby, dátumom spotreby a dátumom doby trvanlivosti, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhodnotenia negatívnej referencie.
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa Žilina.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 12 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu.
Táto Rámcová dohoda je uzatvorená na obdobie 6 mesiacov od 01.11.2022 do 30.04.2023.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 sada

7 184,41

5 987,20

Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote do 48 hod od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2022 14:11

02.11.2022 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2022 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2022 09:18 - Vstupná ponuka 7 184,40 € Cena s DPH
28.10.2022 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 7 184,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS