• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 12:15

Detail zákazky Z202212620

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 12:15

Základné údaje

Z202212620

OF-263836

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053130

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

06021255

BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.

Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Galantérny materiál

Galantérny materiál

  • 19435100-5 - Šijacie nite
  • 39560000-5 - Rôzne textilné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18453000-9 - Zipsy
  • 19210000-1 - Tkaniny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Galantérny materiál
Funkcia
Galantérny materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
suchý zips 25mm šírka, čierny - háčiková časť metre 200
suchý zips 25mm šírka, hnedý - háčiková časť metre 200
suchý zips 25mm šírka, čierny - plstenná časť metre 100
suchý zips 25mm šírka, hnedá - plstenná časť metre 100
suchý zips 25mm šírka, zelená - plstenná časť metre 100
látka nepremokavá PLASTEX polyester - dark oliva metre 100
látka nepremokavá PLASTEX polyester - zelená metre 50
látka nepremokavá PLASTEX polyester - tmavo zelená metre 50
látka nepremokavá PLASTEX polyester - svetlo šedá metre 50
Niť  - belfil  S120/5000m návin, kód 652 ks 10
Niť  - belfil S 120/5000m návin, kód 2000 ks 10
Niť  - belfil S 120/5000m návin, kód 825 ks 10
Niť  - belfil S 120/5000m návin, kód 4000 ks 10
Niť - belfil S 120/5000m návin, kód 554 ks 10
Niť  - belfil S 120/5000m návin, kód 265 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru a odkonzultovať farebné vyhotovenie odtieňov látok
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpočet na každú položku zvlášť s cenami bez DPH, s DPH a spolu.
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy.
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v súlade s ustanovením §-u 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Vo faktúre uvádzať číslo zmluvy a presný popis predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať tieto údaje: a) číselné označenie faktúry, b) dátum vyhotovenia faktúry, c) obsah účtovného prípadu, d) názov a sídlo objednávateľa a dodávateľa, e) označenie banky a číslo účtu, na ktorý má byť platba uskutočnená, f) dátum uskutočnenia účtovného prípadu, ak nie je zhodný s dátumom vyhotovenia účtovného dokladu (faktúry),g) podpisový záznam osoby zodpovednej za účtovný prípad v účtovnej jednotke, h) celkovú fakturovanú sumu a náležitosti v eurách bez / s DPH za mernú jednotku a vyjadrenie sumy za celkové množstvo, i) DIČ, prípadne IČ DPH, IĆO.
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa vrátane dopravy.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje pred dodaní tovaru kontaktovať kontaktnú osobu minimálne 3 pracovné dni vopred.
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.10.2022 06:00 — 30.11.2022 13:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)-ks

2 800,00

2 333,33

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 11:10

27.10.2022 11:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 11:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2022 13:23 - Vstupná ponuka 2 796,00 € Cena s DPH
27.10.2022 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 2 794,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS