• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 14:50

Detail zákazky Z202212603

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.10.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.10.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.10.2022 14:50

Základné údaje

Z202212603

OF-263842

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062915

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

Sušiak na bielizeň, vitrína

  • 39200000-4 - Zariadenie interiéru
  • 39290000-1 - Rôzne vybavenie a zariadenie interiérov
  • 39171000-1 - Vitríny
  • 39221170-9 - Sušiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gimi Glory Sušiak na bielizeň resp. ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 6
Sušiaca plocha m 18 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Oceľ - oceľová konštrukcia /aj drôty a zvarené spoje/
Farba Biela/Čierna/Šedá
Vlastnosti Protišmykové prvky a bezpečnostný kĺb
Skladací
 2. Horizontálna vitrina 150x100 cm, zámok, filcové vnútro
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 1
Šířka cm 150
Výška cm 100
Vnútorná hĺbka cm 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Róbusný hliníkový rám.
Dvierka sa otvárajú smerom hore.
Pre vnútorné použitie.
Uzamykateľné polykarbonátové dvere pomocou imbusového kľúča.
Zadná strana z pozinkovaného plechu. Povrch môže byť korkový, textilný, alebo bielo - magnetický.
Montážna sada je súčasťou balenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Novozámocká 1, 949 01 Nitra.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 7,30 do 13,30 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre.
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

31.10.2022 10:31 — 16.11.2022 10:31

1,00 podľa technickej špecikácii

442,13

368,44

Návrh vlastného plnenia zákazky požadujeme zaslať na email kontaktnej osoby objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 10:32

28.10.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.10.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2022 06:24 - Vstupná ponuka 441,60 € Cena s DPH
28.10.2022 06:24 - Najvýhodnejšia ponuka 441,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS