30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35771917
Unicorn Systems SK s. r. o.
Central 5, Ševčenkova 34, Bratislava, 851 01, SVK
Databázové servery
databázové servery
Tovar
1. Predmetom zákazky je dodanie databázových serverov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Server | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. Výkon servera: | Server s x86 mikroprocesorom s výkonom dávajúcim skóre pri osadení dvomi procesormi min. 175 podľa benchmarku SPEC CPU2017 Integer Rates (alebo ekvivalentný výkon), |
2. Výkon servera - pokračovanie: | pričom maximálny počet jadier jedného procesora nesmie prekročiť hodnotu 8 z dôvodu licenčných obmedzení. |
3. CPU: | Server s dvoma socketmi, osadený 1 CPU, s možnosťou rozšírenia o ďalšie CPU |
4. RAM: | 512 GB RAM (8x64GB alebo 4x128GB) RDIM DDR4, 3200 MHz, s možnosťou rozšírenia až na 1TB |
5. VGA: | integrovaná VGA karta s rozlíšením minimálne 1024 x 800 bodov |
6. Systémové disky: | 2x 480GB NVMe disky typu Read Intensive chránené pomocou HW RAID1 |
7. Dátové disky: | 6x 3.2TB NVMe, Mixed Use SFF (2.5in); |
7. Dátové disky - pokračovanie: | 2x 800GB NVMe, Mixed Use SFF (2.5in); |
7. Dátové disky - pokračovanie: | RAID5/RAID6; Hot Swap; garantované množstvo zápisov minimálne v rozsahu definovanom parametrom Drive Writes Per Day s hodnotou 3 |
8. HW radič RAID: | NVMe / SAS / SATA, podpora RAID 0/1/5/6, 4GB cache zálohovaná batériou, alebo ekvivalentným spôsobom; radič podporuje NVMe / SAS s min. Data Rate 12GB/s |
9. LAN: | 4x 10Gb SFP+, spolu s transceivermi typu SR na dvoch nezávislých adaptéroch, 4 x RJ45, dedikovaný 1x LAN port pre management |
10. FC HBA: | 2 x 32GB FC HBA spolu s transceivermi |
11. Rozhrania: | 4x USB 3.0, z toho minimálne 1 interný slot a 2 sloty na prednom paneli min. 3x PCIe slot Gen4 |
12. Napájacie zdroje: | Redundantné, vymeniteľné za chodu min. 800 Watt; Servery musia byť osadené takým typom zdrojov, |
13. Výkon servera: | Server s x86 mikroprocesorom s výkonom dávajúcim skóre pri osadení dvoma procesormi min.175 podľa benchmarku SPEC CPU2017 Integer Rates (alebo ekvivalentný výkon), pričom maximálny počet jadier 1 |
13. Výkon servera - pokračovanie: | procesora nesmie prekročiť hodnotu 8 z dôvodu licenčných obmedzení, aby výpadok jedného nemal žiaden dopad na prevádzku servera (ani zníženie výkonu), vymeniteľné za chodu bez ovplyvnenia prevádzky |
14. Ventilátory: | Plne redundantné, vymeniteľné za chodu, s výkonom na plne osadený server; Servery musia byť osadené takým počtom ventilátorov, aby výpadok jedného nemal žiaden dopad na prevádzku servera |
14. Ventilátory - pokračovanie: | (ani zníženie výkonu), vymeniteľné za chodu bez ovplyvnenia prevádzky. |
15. Diaľková správa a manažment: | Servisný procesor pre systémový manažment poskytujúci podporu vzdialeného manažmentu servera cez internet alebo intranet pomocou bezpečnej kryptovanej komunikácie (SSL, SSH, AES, 3DES), |
15. Diaľková správa a manažment - pokračovanie: | podporu štandardu IPMI 2.0. |
15. Diaľková správa a manažment - požadované rozšírené funkcie: | Podpora grafického rozhrania; Virtual Media, Dvojitá autentifikácia s integráciou do adresárovej služby, Podpora záznamu a spätného prehrávania bootovacej obrazovky. |
15. Diaľková správa a manažment - požadované: | Funkcionalita centralizovanej aktualizácie ovládačov a FW edícií. |
15. Diaľková správa a manažment - požadované: | Funkcie sledovania stavu serverov, notifikácie o prípadných HW incidentoch emailom, resp. online nahlasovanie týchto incidentov priamo výrobcovi. |
15. Diaľková správa a manažment - požadované: | Súčasťou dodávky musia byť aj licencie a dodatočné HW komponenty ak sú potrebné. |
16. Prevedenie: | 19“ rack, výška 2U, súčasťou servera musia byť aj koľajnice na montáž do racku spolu s ramenom na vedenie kabeláže, ktoré umožňuje servisovanie počas behu servera, |
16. Prevedenie - pokračovanie: | v dodávke sú požadované aj napájacie káble |
17. Podporované operačné systémy - Server musí byť certifikovaný pre operačný systém: | Oracle Linux 8.0 a vyššie a musí sa nachádzať v zozname "The Oracle Linux and Virtualization Hardware Certification List" zverejnenom na webovom sídle spoločnosti Oracle. |
17. Podporované operačné systémy - pokračovanie: | Konfigurácia serveru vrátane FC HBA adaptérov musí podporovať pripojenie fyzických aj virtuálnych páskových knižníc, vrátane tzv. Medium Changer devices. |
18. Záručný servis: | 6 rokov, časové pokrytie 9x5, so zaručeným odstránením závady najneskôr nasledujúci pracovný deň od jej nahlásenia, všetky náklady spojené so servisom znáša dodávateľ. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miesta plnenia, vyloženie v mieste jeho umiestnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručného servisu. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať písomne Objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
3. Miesto plnenia je v sídle objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení. |
5. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom výrobcu serverov na území SR. Požadované partnerstvo nie je potrebné preukazovať v prípade, že je možné si ho overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu, ak ho takto nie je možné Objednávateľom overiť, tak takéto partnerstvo doloží dodávateľ potvrdením výrobcu prostredníctvom elektronickej pošty do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať uvedené partnerstvo počas celej doby trvania záručného servisu. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri odstraňovaní porúch bude používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom dodávky. |
7. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ znášal všetky náklady spojené s odstraňovaním vád predmetu zákazky,počas trvania poskytovania záručného servisu, a to najmä náklady na opravu vád predmetu zákazky, náhradné diely, náhradné zariadenia, dopravu, servisné práce, atď., na vlastné náklady. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy na miesto plnenia najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú oznámi Objednávateľovi v zmysle bodu 14. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu Objednávateľa určenej na fakturáciu v zmysle bodu 16. Osobitných požiadaviek na plnenie vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
10. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
11. Za deň doručenia elektronickej faktúry Objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
12. Ak Objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail Dodávateľa. V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
14. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o emailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 9. Osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže Objednávateľ komunikovať s Dodávateľom pri plnení tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
15. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
16. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 9. Osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže Dodávateľ komunikovať s Objednávateľom pri plnení tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
17. Porušenie akejkoľvek jednotlivej povinnosti dodávateľa uvedenej v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. Objednávateľ bude v prípade podstatného porušenia zmluvy postupovať podľa článku XVIII. bod 18.2 Obchodných podmienok elektronickej platformy časť 2. Všeobecné zmluvné podmienky (verzia 1.1 účinná odo dňa 14.04.2022). |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
05.12.2022 15:00
1,00 predmet zákazky ako celok
128 100,00
128 100,00
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky bez uvedenia jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2022 08:22
04.11.2022 10:00
04.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.11.2022 12:38 - Vstupná ponuka | 125 000,00 | € | Cena bez DPH |
04.11.2022 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: