• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 15:35

Detail zákazky Z202212556

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 15:35

Základné údaje

Z202212556

OF-263839

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7068990

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

Mydlo toaletné, mydlo tekuté, krém na ruky, šampón na vlasy, zubná pasta, zubná kefka, jednorazový holiaci strojček, krém na holenie, toaletný papier jednovrstvový, latexové rukavice, papierové utierky, štetka na holenie, krém na holenie

  • 18424000-7 - Rukavice
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33711800-5 - Holiace prípravky
  • 33711810-8 - Holiace krémy
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletné a hygienické prostriedky
Funkcia
Toaletné a hygienické prostriedky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mydlo toaletné tuhé, balenie min. 100 g ks 10 000
Toaletný papier jednovrstvový, návin 50 m, šírka rolky 9,5 cm, balené po 30 ks ks 20 000
Ochranný krém na ruky, balenie min. 100 ml (Isolda alebo ekvivalent) ks 500
Pasta na umývanie rúk, balenie min. 500g, tuhá pasta, obal nesmie byť zo skla, bez obsahu alkoholu (Efekt alebo ekvivalent) ks 100
Rukavice na jedno použitie, latexové, nepudrované, univerzálne, okraj rolovaný, 100 ks/bal., veľkosť L bal. 200
Rukavice na jedno použitie, latexové, nepudrované, univerzálne, okraj rolovaný, 100 ks/bal., veľkosť XL bal. 200
Rukavice pracovné latexovo/neoprénové, proti chemikáliám, s vnútornou velúrovou úpravou, dĺžka 32,2 cm, veľkosť 10, vyhovujúce normám EN 374-1/AKL, EN 374-3, EN 388/x120, EN 421 (Ansell BI-COLOR 87-900 alebo ekvivalent) pár 400
Rukavice na jedno použitie mikroténové, univerzálna veľkosť, balenie min. 100 ks/bal. bal. 400
Mydlo tekuté, antibakteriálne, balenie 5 l ks 50
Papierové utierky, skladané do zásobníka, 2 vrstvy, šírka rozloženého útržku 255 mm, dĺžka rozloženého útržku 206 mm, počet utierok v balení min. 160 (KATRIN CLASSIC ONE STOP M2 345287 alebo ekvivalent) bal. 504
Krém na obuv, čierny, balenie min. 250g, tuhá pasta, obal nesmie byť zo skla, bez obsahu alkoholu ks 40
Zubná kefka, pre dospelého človeka, stredná tvrdosť ks 400
Zubná pasta, balenie min. 75 ml ks 1 200
Šampón, plastová fľaša, bez obsahu alkoholu, balenie min. 100 ml ks 1 000
Jednorazový strojček na holenie, pre muža ks 5 706
Hrebeň na vlasy, pre dospelého človeka ks 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená najneskôr do 48 hod.. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 10 kalendárnych dní od telefonického, e-mailového alebo písomného potvrdenia objednávky od objednávateľa.
Doba trvania Rámcovej dohody je 5 mesiacov do 31.03.2023.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Objednávateľ požaduje minimálne 18 mesačnú trvanlivosť od dátumu dodania tovaru.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. - 13:00 hod.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa PREDLOŽENIE PONUKY s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budovateľská 1, Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

5

1,00 celý rozsah

18 480,00

15 400,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2022 10:52

02.11.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 547
 384
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.10.2022 16:00 - Vstupná ponuka 18 480,00 € Cena s DPH
01.11.2022 14:26 - Najvýhodnejšia ponuka 18 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS