• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 14:10

Detail zákazky Z202212551

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 14:10

Základné údaje

Z202212551

OF-263772

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7069031

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31435076

GASTRO-HAAL, s.r.o.

Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostika a oprava KTN ISO 1C kuchyňa varňa a VKZ zariadení.

Diagnostika a oprava KTN ISO 1C kuchyňa varňa, kontajnerová kuchyňa

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 50882000-1 - Opravy a údržba zariadenia reštaurácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika a oprava VKZ v kuchyni
Funkcia
Diagnostikovať poruchy a nacenenie následnej opravy. Vykonanie opravy porúch na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostika a oprava VKZ v kuchyni ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostika a oprava Panvica Lotus, model BR80-98ET a výmena 5ks sprchových hadíc v kuchyni
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu .
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie ČL. XII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.
Diagnostika a opravy budú vykonávané v Hlohovci Dukelská 3540/5 a časť v CV Lešť.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

07.11.2022 08:53 — 20.12.2022 08:53

1,00 ks

1 000,00

833,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2022 13:18

02.11.2022 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2022 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 422
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2022 14:14 - Vstupná ponuka 999,60 € Cena s DPH
28.10.2022 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS