• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202212534

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    07.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202212534

OF-263746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7085112

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie stravovacích zariadení

Podnosy, poháre, šálky, termokanvice, príbory,

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 39221150-3 - Termosky
  • 39221160-6 - Tácne
  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 39221230-8 - Tanieriky
  • 39223000-1 - Lyžice, vidličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nerezové tácky (ponosy) obdĺžnikové
Funkcia
podnos
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery 40 x 32,5 cm, nerez, vhodný do umývačky riadu popis
 2. Termokanvica nerezová 1,5 l
Funkcia
udržiavanie teploty nápojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termoska s objemom 1500 ml, materiál – nerez, plast, uzáver/veko – áno, materiál veka/uzáveru – plast, viečko skrutkovacie, širší otvor na čistenie popis
 3. Kávové lyžičky nerezové - balenie 6 ks
Funkcia
lyžička na miešanie kávy, čaju
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení (6 ks v balení) balenie 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kávové lyžičky mokka – 6 ks v balení, leštené, nerezové, vhodné do umývačky riadu popis
 4. Vidlička na zákusky - 24 ks v balení
Funkcia
vidlička na zákusok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení (24 ks v balení) balenie 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vidličky na zákusky – 24 ks v balení, leštené, nerezové, vhodné do umývačky riadu, veľkosť 145 mm popis
 5. Sada nerezových príborov
Funkcia
príbor na stolovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet sád (24ks v sade) sada 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jedálenský príbor Tescoma Scarlet, súprava 24 ks, obsah súpravy: 6x jedálenský nôž, 6x vidlička, 6x polievková lyžica a 6x lyžička, materiál nerez, vhodné do umývačky riadu popis
 6. Sada šálok na kávu
Funkcia
šálky na nápoje
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet sád (6 ks v sade) sada 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súprava šálok na kávu napr. Tognana NEW VICTORIA s podšálkami 6 ks v sade, objem 100 ml, kostný porcelán, vhodné do umývačky riadu popis
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Požaduje sa dodanie originálu faktúry a originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

10.11.2022 08:40 — 22.11.2022 08:40

1,00 súhrn požadovaného množstva

299,60

249,67

rozpis položiek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 08:41

07.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2022 06:40 - Vstupná ponuka 298,80 € Cena s DPH
07.11.2022 06:40 - Najvýhodnejšia ponuka 298,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS