• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 11:10

Detail zákazky Z202212525

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 11:10

Základné údaje

Z202212525

OF-263768

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7068975

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

62914511

O.K. SERVIS BioPro, s.r.o.

Bořetická 2668/1, Praha 9, 19300, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analyzér vajec - EGG analyzér

analyzér, vajce, rozbor

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analyzér vajec - EGG analyzér
Funkcia
Vybavenie laboratória - výuka a výskum v oblasti živočíšnych komodít -  konzistentné, presné a objektívne testovanie kvality vajec.
Prístroj na meranie hmotnosti vajíčka, výšky bielka a farby žĺtka , zároveň má prístroj automaticky vypočítavať Haughovu jednotku (HU)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Analyzér vajec - EGG analyzér ks 1
Rozmer - šírka mm 280 400
Rozmer - výška mm 280 400
Rozmer - hĺbka mm 330 400
Hmotnosť kg 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váhu vajíčka má merať elektronická váha áno
Ultrazvukové senzory majú merať výšku bielka a farbu žĺtka bez toho, aby sa dotkli vajíčka áno
Automaticky výpočet  a klasifikácia Haughovej jednotky (HU) áno
Zobrazenie a tlač nameraných a vypočítaných hodnôt áno
Stabilné meranie, nezávislé od jednotlivých operátorov áno
Čas merania cca 17 sekúnd na sadu
Vstavaná tlačiareň (tlač na bežný termopapier) áno
Napájanie 90 – 230 V, 50/60 Hz
Proprietárny softvér na ovládanie obsahu/nahrávania obsahu/uploadov/Poulvia prostredníctvom USB komunikačného kábla z počítača áno
CHARAKTERISTIKA SOFTVÉRU :
Softvér má spolupracovať s externým počítačom a má umožniť analýzu v minimálnom rozsahu: 1. Rozšírené ukladanie a vyhľadávanie údajov 2. Pokročilé spracovanie údajov 3. Možnosť tlače
Výška bielka: (+/- 0,1 mm) 0 mm – 30 mm
Farba žĺtka: 1 – 16 podľa vejára farby žĺtka DSM (predtým Roche) - podpora 16 farieb
Haughova jednotka: 0 – 130 HU
Triedy vajec na základe Haughových jednotiek: 1. AA: 72 alebo viac ;; 2. A: 71 – 60 ;; 3. B : 59 – 31 ;; 4. C: 30 alebo menej ;;
Ukladanie, počítanie a spriemerovanie min. 1000 jednotiek údajov áno
Zobrazenie výsledkov na LCD obrazovke áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie a zaškolenia personálu.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nakoľko dodávka predávajúceho podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, platí, že predávajúci dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje kupujúcemu nevýhradnú licenciu vrátane aktualizácií (upgradov) na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na neobmedzený čas. Predávajúci súhlasí, aby kupujúci udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy kupujúcemu.
Licencia vrátane aktualizácií (upgradov) podľa predchádzajúceho bodu sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom
Záruka je min. 24 mesiacov, záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

04.11.2022 08:00 — 30.01.2023 14:00

1,00 ks

11 650,00

9 708,00

Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2022 10:10

02.11.2022 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2022 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.11.2022 14:24 - Vstupná ponuka 11 640,00 € Cena s DPH
01.11.2022 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 11 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS