• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2022 09:50

Detail zákazky Z202212514

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    03.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.11.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.11.2022 09:50

Základné údaje

Z202212514

OF-263867

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7085401

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonerové náplne a pásky do tlačiarní

Tonerové náplne, pásky do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30192320-0 - Pásky do tlačiarní
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonerové náplne a pásky do tlačiarní
Funkcia
Tonerové náplne a pásky do tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CF 230X  s novým čipom, ktorý ukazuje hladinu toner ks 60
HP CF 232A originálny valec ks 10
HP CF 226A ks 20
HP CE 278A ks 10
HP CE 285 A ks 15
HP CF 283 A ks 10
HP  CF 217A black s novým čipom, ktorý ukazuje hladinu toneru ks 10
HP CF 412X ks 1
HP CF 413X ks 1
Canon PGI-55OBK (čierna) 6431B001 originálna náplň ks 5
Canon CLI-551 BK (čierna) 6443B001 originálna náplň ks 1
Canon CLI-551 Y (žltá) 6446B001 originálna náplň ks 1
Canon CLI-551 C (azúrová) 6444B001 originálna náplň ks 1
Canon CLI-551 M (purpurová) 6445B001 originálna náplň ks 3
HP C2P10AE č. 651 originálna náplň ks 10
HP CF 259A originálna náplň ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje výlučne renovované tonery (refilabe toners) a originálne tonery (nie kazety kompatibilné, resp. akékoľvek iné náhrady!!! Porušenie danej podmienky bude považované za porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V cene musí byť zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz na miesto určené objednávateľom a likvidácia spotrebovaného materiálu.
Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru.
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť platné certifikáty ISO 9001 pre oblasť renovácie tonerov a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerov do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
Tonery budú dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Renovované tonerové náplne musia spĺňať platné normy akosti a kapacity
Plnohodnotne renovované tonery musia mať nové súčiastky, ako sú optický valec, stierka, čip. V prípade nedodržania tejto požiadavky má objednávateľ právo takúto dodávku tonerov neprevziať a vrátiť dodávateľovi.
Objednávateľ nie je povinný prevziať tonerové náplne, ktoré majú zjavné vady vrátane poškodenia obalu. Vadou sa rozumie aj dodanie takého množstva tonerových náplní, ktoré nezodpovedná objednávke alebo ak tonerové náplne nespĺňajú technické vlastnosti a osobitné požiadavky na plnenie uvedené v zmluve.
Zaručenie profylaktiky tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade znečistenia zariadenia dodaným tonerom
Likvidácia prázdnych kaziet tonerov pri dodaní tovaru (výmena plných dodaných kaziet za prázdne pri dodávke tovaru)
Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí porucha pri ich nasadení do prevádzky po dobu 24 mesiacov od ich dodania
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím alternatívneho, kompatibilného (ekvivalentného) toneru je podmienené preskúmaním zariadenia servisným technikom dodávateľa, servisný technik bude prizvaný od objednávateľa a náklady na opravu sa budú zosobňovať podľa zodpovednosti buď na strane objednávateľa, alebo dodávateľa.
Identifikácia poruchy tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia zariadenia chybou toneru (vysypanie toneru, znečistenie papiera, iná chyba toneru).
V takom prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne (multifunkčného zariadenia, kopírovacieho stroja) vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPEP).
Zodpovednosť za vady:
Na originálne aj renovované tonerové kazety musí byť garantovaná záruka v trvaní 24 mesiacov odo dňa ich prevzatia obstarávateľom.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Platba bezhotovostne na faktúru. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronickej platformy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

11.11.2022 14:00

168,00 ks

2 847,50

2 847,50

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.10.2022 12:23

03.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 47
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2022 12:31 - Vstupná ponuka 2 847,00 € Cena bez DPH
27.10.2022 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 2 825,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS