• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2022 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:20

Detail zákazky Z202212505

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.10.2022 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2022 11:20

Základné údaje

Z202212505

OF-262927

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7104032

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

30998263

ECOTEST spol. s r. o.

Sládkovičova 21, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok

skriňa, stôl, stolička

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostná skriňa na nebezpečné chemikálie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezpečnostná skriňa na nebezpečné chemikálie ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: určená na uskladňovanie nebezpečných chemických látok
Minimálne požiadavky: minimálne rozmery (š x h x v): 595-600 x 545-550 x 1950 - 1970 mm
Minimálne požiadavky: neodsávaná
Minimálne požiadavky: horizontálne delená na 2 komory
Minimálne požiadavky: plné dvere
Minimálne požiadavky: 3x polica v hornej komore, 3x polica v dolnej komore, so záchytnými polypropylénovými vaničkami pre prípad úniku chemickej látky
Minimálne požiadavky: na rektifikovaných nohách s nastaviteľnou výškou
Minimálne požiadavky: s predprípravou na napojenie odsávania na strope skrine,
Farba: biela
 2. Pracovný laboratórny stôl mokrý jednostranný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný laboratórny stôl mokrý jednostranný ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: rozmery (š x h x v): 3300-3310 x 750-760 x 900-910 mm
Minimálne požiadavky: odolný voči pôsobeniu chemikálií
Minimálne požiadavky: 1x pracovná doska z vysokotlakového laminátu (HPL) hrúbky min. 16 mm s 1x mierne skosenou hranou vpravo
Minimálne požiadavky: 2x skrinka 1-dverová s hornou zásuvkou (šírka 600 mm)
Minimálne požiadavky: 1x skrinka 4-zásuvková (šírka 1 zásuvky 600 mm)
Minimálne požiadavky: 2x skrinka 2-dvierková inštalačná (šírka 700 mm)
Minimálne požiadavky: 2x keramická výlevka, rozmery každej výlevky (š x h x v): minimálne 445 x 445 x 250 mm
Minimálne požiadavky: 2 zmiešavacia stojanková batéria vystupujúca z pracovnej dosky, poplastovaná, mosadzná
Minimálne požiadavky: 2x mediálny stĺp bez výbavy
Minimálne požiadavky: 1x vložená polica z laminátu hrúbky min. 16 mm, rozmery: 1000 x 200 mm
Minimálne požiadavky: 1x vložená polica z laminátu hrúbky min. 16 mm, rozmery: 1400 x 250 mm
Minimálne požiadavky: drevené časti z drevotrieskovej dosky hrúbky min. 16 mm
Minimálne požiadavky: ontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky min. 2 mm
Minimálne požiadavky: použité drevotrieskové dosky v zhode s európskymi normami EN 14322 a EN 14323
Minimálne požiadavky: závesy na inštalačných skrinkách otvárateľné na min. 170°
Minimálne požiadavky: na rektifikovaných nohách s nastaviteľnou výškou
Farba: biela
 3. Laboratórny stôl prístrojový pre prácu v sede
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórny stôl prístrojový pre prácu v sede ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: rozmery (š x h x v): 1500-1520 x 600-605 x 750-780 mm
Minimálne požiadavky: 1x kovová podstava "C"
Minimálne požiadavky: pracovná doska vhodná pre prácu s nebezpečnými chemikáliami hrúbky min. 16 mm s vrstvou HPL a zaoblenou prednou hranou
Minimálne požiadavky: drevené časti z drevotrieskovej dosky hrúbky min. 16 mm, kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky min. 2 mm
Minimálne požiadavky: kovové podstavy z jaklových profilov, ošetrené vrstvou vypaľovaných práškových pigmentov, výškovo nastaviteľné
Minimálne požiadavky: použité drevotrieskové dosky v zhode s európskymi normami EN 14322 a EN 14323
Minimálne požiadavky: vrátane kontajnera 1-dvierkového s 1 zásuvkou hore
Minimálne požiadavky: rozmery kontajnera (š x h x v): 500 x 500 x 660 mm
Farba: biela
 4. Laboratórna skriňa - hore presklená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórna skriňa - hore presklená ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: minimálne rozmery (š x h x v): 600 x 550 x 2000 mm
Minimálne požiadavky: dverová – v hornej časti presklené dvierka s bezpečnostným sklom v rámoch
Minimálne požiadavky: kovové úchytky
Minimálne požiadavky: výškovo polohovateľné police – v hornej časti 3 police v spodnej časti 2 police
Minimálne požiadavky: drevené časti vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min. 16 mm
Minimálne požiadavky: kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky min. 2 mm
Minimálne požiadavky: použité drevotrieskové dosky v zhode s európskymi normami EN 14322 a EN 14323
Minimálne požiadavky: na rektifikovaných nohách s nastaviteľnou výškou
Farba: biela
 5. Laboratórna stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laboratórna stolička ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky: otočná, výškovo nastaviteľná stolička
Minimálne požiadavky: na kolieskach vhodných pre tvrdé podlahy
Minimálne požiadavky: sedadlo a operadlo čalúnené zdravotníckou koženkou v bielej farbe
Minimálne požiadavky: kovová chrómovaná konštrukcia
Minimálne požiadavky: podpora končatín
Minimálne požiadavky: výškovo nastaviteľné operadlo
Minimálne požiadavky: výškovo nastaviteľné sedadlo
Minimálne požiadavky: výška: minimálne v rozsahu 900-1050 mm
Minimálne požiadavky: šírka: maximálne 650 mm
Minimálne požiadavky: rozmer sedadla: Ø 400-420 mm
Minimálne požiadavky: nastaviteľná sedacia výška: minimálne v rozsahu 530 – 700 mm
Minimálne požiadavky: maximálna nosnosť min. 140 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia do určeného priestoru, inštalácie/zostavenia produktov, zaškolenia.
2. Umožňujeme predloženie ponuky aj s inou farebnou kombináciou, než je nami preferovaná uvedená v špecifikácii.
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný tovar v originálnom balení.
4. Záruka a servis v trvaní 12 mesiacov od dátumu odovzdania.
5. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť zoznam tovaru s jednotkovými cenami pre jednotlivé položky do 7 dní od uzavretia zmluvy, v prípade ekvivalentu uviesť v zozname konkrétny názov.
6. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných tovarov spĺňajúcich všetky požiadavky Funkčnej špecifikácie predmetu zákazky.
7. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných funkčných požiadaviek odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné a technické požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či je ponúkaný tovar v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom.
10. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je tovar, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa.
11. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa.
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Pri zámene tovaru, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie; náklady na vrátenie hradí Dodávateľ.
14. V prípade zistenia závady na dodanom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa.
15. Návody v slovenskom alebo českom jazyku.
16. Celková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
18. Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu a množstva dodaného tovaru so zmluvou, uvedenia do prevádzky na mieste plnenia, odskúšaní funkčnosti tovaru, po zaškolení obsluhy Objednávateľa, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa.
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
20. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z EŠIF, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
21. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Služieb, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov;
zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť;
O uvedenej skutočnosti prijímateľ upovedomí úspešného uchádzača bezodkladne a to písomne, formou e-mailovej správy.
22. Zmluvné a platobné podmienky:Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH.V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta.Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi.Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa);
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.Preddavok sa neposkytuje.Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu.Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.Termín dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia.
23. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie;
b) Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe;
,ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa.
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia.
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
24. Odkladacia podmienka účinnosti Zmluvy: Objednávateľ (prijímateľ) uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti Zmluvy, uzavretej s úspešným uchádzačom. Zmluva nadobudne účinnosť po splnení nasledovných podmienok: a)zverejnenie zmluvy v súlade s § 47a ods.1 Občianskeho zákonníka a súčasne b)na predmet zákazky, výsledkom ktorej je uzavretie Zmluvy bude vydaná správa z kontroly v štandardnej ex post kontrole, výsledkom ktorej bude pripustenie výdavkov na financovanie.O tejto skutočnosti bude objednávateľ bezodkladne dodávateľa informovať a to písomne, prostredníctvom emailovej správy.
25. Objednávateľ oznámi bezodkladne po uzatvorení zmluvy Dodávateľovi názov projektu, v rámci ktorého predmet zmluvy obstaráva. Tento názov projektu je Dodávateľ povinný uviesť na faktúre.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

16.11.2022 08:00 — 18.01.2023 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

11 466,63

11 466,63

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Vlastný návrh plnenia predložený Dodávateľom musí obsahovať uvedenie názvu a typu a katalógového čísla tovaru tvoriaceho ponuku v súlade s Funkčnou a Technickou špecifikáciou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.10.2022 10:07

10.11.2022 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2022 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 34
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.11.2022 15:50 - Vstupná ponuka 11 465,00 € Cena bez DPH
10.11.2022 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka 11 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS