• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 12:45

Detail zákazky Z202212476

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 12:45

Základné údaje

Z202212476

OF-263686

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062981

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup prístrojov videoendoskopickej zostavy do gastroenterologického oddelenia

gastroskop, kolonoskop, videoprocesor, zdroj svetla, monitor, oplachová pumpa,

  • 33168000-5 - Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Videoendoskopická zostava pre gastroenterologickú ambulanciu
Funkcia
Nákup prístrojov videoendoskopickej zostavy do gastroenterologického oddelenia, kompatibilné so súčasnými prístrojmi oddelenia nemocnice.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Videogastroskop 1
Ad 1- spôsob snímania: farebný CCD čip, - veľkosť zorného poľa: min. 140°, - vonkajší priemer zavádzacieho tubusu: max. 9,8 mm, - priemer pracovného kanála: min. 2,8 mm, - ohybnosť hore/dolu: min. 210°/ min. 90°, - ohybnosť vpravo/vľavo: min. 100°/ min. 100°- pracovná dĺžka: 1000 - 1050 mm, - technológia digitálnej chromoendoskopie, - technológia vysokého rozlíšenia obrazu.
Videokolonoskop 1
Ad 3 - spôsob snímania: farebný CCD čip, - veľkosť zorného poľa: min. 140°, - vonkajší priemer zavádzacieho tubusu: max. 13,2 mm, - priemer pracovného kanála: min. 3,7 mm, - ohybnosť hore/dolu: min. 180°/ min. 180°, - ohybnosť vpravo/vľavo: min. 160°/ min. 160°, - pracovná dĺžka: 1500 - 1600 mm, - samostatný oplachový kanál, - technológia nastaviteľnej tuhosti zavádzacej časti endoskopu, - technológia digitálnej chromoendoskopie, - technológia vysokého rozlíšenia obrazu.
Videoprocesor 1
Ad 5 -  samostatný alebo integrovaný videoprocesor od svetelného zdroja, - identifikácia endoskopov podľa typov a výrobného čísla vrátane zaznamenávania počtu vyšetrení,                - automatické nastavenie jasufunkcia subjektívne nastavenie kontrastu, - funkcia nastavenie bielej farby, - funkcia subjektívne nastavenie farieb /červená, modrá/, - funkcia subjektívne nastavenie chromatickosti obrazu, - funkcia zmrazenie obrazu, - záznam obrazu na pamäťové médium, - funkcia vysoké rozlíšenie obrazu, - funkcia digitálna chromoendoskopia, - funkcia elektronický zoom /3 veľkosti/,
Ad 5 pokračovanie - - funkcia obraz v obraze /HD/, - klávesnica na ovládanie videoprocesora, - možnosť používateľských prednastavení, - funkcia irisovej clony, - filtrácia detailov.
Svetelný zdroj 1
Ad 8- - samostatný alebo integrovaný svetelný zdroj oddelený od videoprocesora, - xenónová výbojka s výkonom minimálne 300W alebo LED výbojka, - životnosť xenónovej výbojky min. 500 prevádzkových hodín, - záložná žiarovka, - vzduchová insuflácia /3 stupne intenzity/, - automatické nastavenie jasu – metóda servo-diaphgram, - funkcia manuálne nastavenie jasu, - filter k funkcii digitálnej chromoendoskopie, - zariadenie proti oslňovaniu pacienta a personálu.
LCD  HD Monitor 1
Ad 10 -- dĺžka uhlopriečky: min. 26“, - rozlíšenie monitora: min. 1920x1080 obrazových prvkov /full HD/, - kontrast pomer: 1400:1, - aspekt pomer: 16:9, - počet farieb: min. 1,07 billion, - funkcia prepínania teploty farieb, - funkcia prepínania úrovne gama, - funkcia prepínania pomeru zobrazenia a vstupného signálu, - funkcia prepínania užívateľských nastavení, - funkcia riadenia napájania.
Odsávacia pumpa 1
Ad12-- zberná nádoba – objem: min. 1 liter, - možnosť použitia jednorázového systému, - možnosť použitia opakovateľne použiteľného systému, - nominálne vákuum: min. 85 kPa, - nominálny prietok: min. 20 litrov/min.
Oplachová pumpa 1
Ad 14 - - ovládanie nožným spínačom, - riadenie rýchlosti prietoku mikroprocesorom, - nominálny prietok: 0 - 230 ml/min, - nádoba na vodu objem: min. 1 liter.
Elektrochirurgická jednotka 1
Ad 16 - - výkon: 120 W, - vysokofrekvenčný princíp, - samostatný monopolárny rezací režim, - samostatný monopolárny koagulačný režim, - samostatný bipolárny rezací režim, - neutrálna elektróda, - aktívny kábel do inštrumentov, - aktívne monitorovanie impendancie tkaniva cez pracovný inštrument, - systém ochrany pacienta a lekára proti popáleniu, - nožný spínač pre páliaci a koagulačný režim.
Pracovná stanica k endoskopickým vyšetreniam 1
Ad 18- - držiak na 2 endoskopy 1 ks, - držiak na LCD monitor 1 ks, - držiak klávesnice 1 ks, - police na uloženie prístrojov 4 ks.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledné 3 mesiace na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom ponúkaného tovaru.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Požadujeme autorizačný list od výrobcu oprávňujúci predaj a servis tohto prístroja na území SR. Predložiť minimálne 5 dní pred dodaním prístroja.
Pri záručnej oprave požadujeme bezplatné zapožičanie zariadenia, alebo potrebného dielu zostavy pre zachovanie plnej funkčnosti zostavy.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy .
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa dodávateľ nám zapožičia bezplatne náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 40 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do15:00 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokola protokol o zaškolení obsluhy.
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
e) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
f) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Sankcie:
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Predávajúci môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba minimálne od dodania a spustenia do prevádzky 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.12.2022 08:00 — 09.12.2022 14:00

1,00 súbor

76 884,00

64 070,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Špecifikácia jednotlivých prístrojov je rozpracovaná pri položkách predmetnej zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2022 08:02

31.10.2022 11:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 12:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2022 13:12 - Vstupná ponuka 76 884,00 € Cena s DPH
28.10.2022 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 76 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS