36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
36638404
ULTRAMED s.r.o.
Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Nákup prístrojov videoendoskopickej zostavy do gastroenterologického oddelenia
gastroskop, kolonoskop, videoprocesor, zdroj svetla, monitor, oplachová pumpa,
Tovar, Služba
1. Videoendoskopická zostava pre gastroenterologickú ambulanciu
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup prístrojov videoendoskopickej zostavy do gastroenterologického oddelenia, kompatibilné so súčasnými prístrojmi oddelenia nemocnice. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Videogastroskop | 1 |
Ad 1- spôsob snímania: farebný CCD čip, - veľkosť zorného poľa: min. 140°, - vonkajší priemer zavádzacieho tubusu: max. 9,8 mm, - priemer pracovného kanála: min. 2,8 mm, - ohybnosť hore/dolu: min. 210°/ min. 90°, - ohybnosť vpravo/vľavo: min. 100°/ min. 100°- pracovná dĺžka: 1000 - 1050 mm, - technológia digitálnej chromoendoskopie, - technológia vysokého rozlíšenia obrazu. | |
Videokolonoskop | 1 |
Ad 3 - spôsob snímania: farebný CCD čip, - veľkosť zorného poľa: min. 140°, - vonkajší priemer zavádzacieho tubusu: max. 13,2 mm, - priemer pracovného kanála: min. 3,7 mm, - ohybnosť hore/dolu: min. 180°/ min. 180°, - ohybnosť vpravo/vľavo: min. 160°/ min. 160°, - pracovná dĺžka: 1500 - 1600 mm, - samostatný oplachový kanál, - technológia nastaviteľnej tuhosti zavádzacej časti endoskopu, - technológia digitálnej chromoendoskopie, - technológia vysokého rozlíšenia obrazu. | |
Videoprocesor | 1 |
Ad 5 - samostatný alebo integrovaný videoprocesor od svetelného zdroja, - identifikácia endoskopov podľa typov a výrobného čísla vrátane zaznamenávania počtu vyšetrení, - automatické nastavenie jasufunkcia subjektívne nastavenie kontrastu, - funkcia nastavenie bielej farby, - funkcia subjektívne nastavenie farieb /červená, modrá/, - funkcia subjektívne nastavenie chromatickosti obrazu, - funkcia zmrazenie obrazu, - záznam obrazu na pamäťové médium, - funkcia vysoké rozlíšenie obrazu, - funkcia digitálna chromoendoskopia, - funkcia elektronický zoom /3 veľkosti/, | |
Ad 5 pokračovanie - - funkcia obraz v obraze /HD/, - klávesnica na ovládanie videoprocesora, - možnosť používateľských prednastavení, - funkcia irisovej clony, - filtrácia detailov. | |
Svetelný zdroj | 1 |
Ad 8- - samostatný alebo integrovaný svetelný zdroj oddelený od videoprocesora, - xenónová výbojka s výkonom minimálne 300W alebo LED výbojka, - životnosť xenónovej výbojky min. 500 prevádzkových hodín, - záložná žiarovka, - vzduchová insuflácia /3 stupne intenzity/, - automatické nastavenie jasu – metóda servo-diaphgram, - funkcia manuálne nastavenie jasu, - filter k funkcii digitálnej chromoendoskopie, - zariadenie proti oslňovaniu pacienta a personálu. | |
LCD HD Monitor | 1 |
Ad 10 -- dĺžka uhlopriečky: min. 26“, - rozlíšenie monitora: min. 1920x1080 obrazových prvkov /full HD/, - kontrast pomer: 1400:1, - aspekt pomer: 16:9, - počet farieb: min. 1,07 billion, - funkcia prepínania teploty farieb, - funkcia prepínania úrovne gama, - funkcia prepínania pomeru zobrazenia a vstupného signálu, - funkcia prepínania užívateľských nastavení, - funkcia riadenia napájania. | |
Odsávacia pumpa | 1 |
Ad12-- zberná nádoba – objem: min. 1 liter, - možnosť použitia jednorázového systému, - možnosť použitia opakovateľne použiteľného systému, - nominálne vákuum: min. 85 kPa, - nominálny prietok: min. 20 litrov/min. | |
Oplachová pumpa | 1 |
Ad 14 - - ovládanie nožným spínačom, - riadenie rýchlosti prietoku mikroprocesorom, - nominálny prietok: 0 - 230 ml/min, - nádoba na vodu objem: min. 1 liter. | |
Elektrochirurgická jednotka | 1 |
Ad 16 - - výkon: 120 W, - vysokofrekvenčný princíp, - samostatný monopolárny rezací režim, - samostatný monopolárny koagulačný režim, - samostatný bipolárny rezací režim, - neutrálna elektróda, - aktívny kábel do inštrumentov, - aktívne monitorovanie impendancie tkaniva cez pracovný inštrument, - systém ochrany pacienta a lekára proti popáleniu, - nožný spínač pre páliaci a koagulačný režim. | |
Pracovná stanica k endoskopickým vyšetreniam | 1 |
Ad 18- - držiak na 2 endoskopy 1 ks, - držiak na LCD monitor 1 ks, - držiak klávesnice 1 ks, - police na uloženie prístrojov 4 ks. |
Názov |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledné 3 mesiace na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom ponúkaného tovaru. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Požadujeme autorizačný list od výrobcu oprávňujúci predaj a servis tohto prístroja na území SR. Predložiť minimálne 5 dní pred dodaním prístroja. |
Pri záručnej oprave požadujeme bezplatné zapožičanie zariadenia, alebo potrebného dielu zostavy pre zachovanie plnej funkčnosti zostavy. |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy . |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa dodávateľ nám zapožičia bezplatne náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 40 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do15:00 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokola protokol o zaškolení obsluhy. |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
e) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
f) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, |
alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba minimálne od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.12.2022 08:00 — 09.12.2022 14:00
1,00 súbor
76 884,00
64 070,00
Špecifikácia jednotlivých prístrojov je rozpracovaná pri položkách predmetnej zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2022 08:02
31.10.2022 11:55
31.10.2022 12:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2022 13:12 - Vstupná ponuka | 76 884,00 | € | Cena s DPH |
28.10.2022 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: