• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 11:35

Detail zákazky Z202212406

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 11:35

Základné údaje

Z202212406

OF-262080

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062933

Objednávateľ

00166448

Krajská prokuratúra Bratislava

Vajnorská 47, Bratislava-Nové Mesto, 81256, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

originálne tonerové náplne

originálny toner do laserových tlačiarní,

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. tonerové náplne
Funkcia
predmetom zákazky je kúpa nových originálnych tonerov podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky. Verejný obstarávateľ neakceptuje alternatívne ani repasované tonery-.
originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené s aktuálnym hologramom a ochrannými prvkami.
predložiť kartu bezpečnostných údajov ku každému jednému typu originálneho produktu od výrobcu zariadení tonerov. Z karty bezpečnostných údajov musí byť preukázateľný najmä minimálny požadovaný počet vytlačených strán, označenie tlačiarní či iných zariadení, na spoluprácu s ktorými sú navrhnuté
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. toner do tlačiarne HP LJ P 3005, vyťažiteľnosť 6500 strán kus 2
2. toner do HP LJ MFP M725 vyťažiteľnosť 17500 strán kus 25
3. Lemark tlačový valec 50F0200 kus 2
4.toner Lexmark 50 F2H0E, vyťažiteľnosť 5000 strán kus 15
5. toner do HP M528dn vyťažiteľnosť 10 000 strán kus 15
6. toner do HP LJ MFP  M402 vyťažiteľnosť 9000 strán black kus 15
7.toner do HP LJ 1300 vyťažiteľnosť 4000 strán kus 2
8.toner do HP LJ M527 vyťažiteľnosť  18 000 stráb kus 2
9.toner do HP  LJ P3015 vyťažiteľnosť  12 500 strán kus 12
10.toner do Samsung  Expres  SL-M2825ND MLT, vyťažiteľnosť 3000 strán kus 4
11.toner do HP LJ 2015/2727 vyťažiteľnosť 7000 strán kus 4
12.toner do HP LJ 401, vyťažiteľnosť 6900 strán kus 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
ohliadka tovaru - vykonanie originality ohliadky tovaru pred jeho prevzatím - dodanie tovaru s vlastnosťami vzorky (§ 420 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov) za prítomnosti dodávateľa a taktiež prebratie celého objemu tovaru za prítomnosti dodávateľa.
všeobecné podmienky o ponúkanom tovare - nové, nepoužité tonerové náplne, nerozbalené v originálnom balení od výrobcu spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia hologramom s ochrannými prvkami
v prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky na plnenie.
zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy obstarávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet verejného obstarávateľa
pri podstatnom porušení zmluvy má právo verejný obstarávateľ odstúpiť od zmluvy
verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý nemá zapísaných konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť až najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť podľa  Obchodných podmienok Elektronického trhoviska ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod  v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo kontaktovať zástupcu výrobcu na Slovensku so žiadosťou o preverenie originality a pôvodu tovaru, neporušujúceho platné zákony SR a EU pre túto oblasť a že podľa názoru Objednávateľa dodávaný tovar nezodpovedá špecifikácii.
Názov Upresnenie
Bratislava Bratislava III

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

originálne tonerové náplne

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

09.11.2022 10:00

102,00 ks

21 944,20

18 286,88

plnenie podľa technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 11:30

31.10.2022 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2022 14:25 - Vstupná ponuka 15 600,00 € Cena s DPH
28.10.2022 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 15 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS