• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2022 17:30
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 09:50

Detail zákazky Z202212382

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.10.2022 17:30
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 09:50

Základné údaje

Z202212382

OF-263563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062784

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trvanlivé potraviny - základné a pochutiny

Cestoviny, olej, ocot, múka, ryža, cukor, soľ, bujón, čaj, káva, ochucovadlá, kečup, koreniny, sladkosti, čokoláda, nátierky

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15411210-7 - Fritovací olej
  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15872400-5 - Soľ
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15891500-5 - Bujóny
  • 15863000-5 - Čaj
  • 15860000-4 - Káva, čaj a príbuzné produkty
  • 15842000-2 - Čokoláda a cukrovinky
  • 15871230-5 - Paradajkový kečup
  • 15331425-2 - Paradajkový pretlak
  • 15831500-7 - Cukrové sirupy
  • 15320000-7 - Ovocné a zeleninové šťavy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trvanlivé potraviny - základné
Funkcia
Základné trvanlivé potraviny a pochutiny pre stravovacie zariadenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestoviny mušličky kg 10
Cestoviny niťovky kg 20
Cestoviny vaječné široké rezance (Tagliatelle) kg 10
Cestoviny  vaječné vretená kg 20
Cestoviny špagety kg 10
Cestoviny slovenská ryža kg 40
Cestoviny tarhoňa kg 40
Cestoviny rajbanička (mrvenica) kg 5
Lasagne kg 10
Cestoviny semolinové vretená trojfarebné kg 10
Cukor kryštálový kg 30
Cukor práškový kg 10
Cukor vanilkový kg 2
Cícer kg 10
Fazuľa biela (veľká, malá) kg 10
Fazuľa farebná (veľká, malá) kg 10
Hrach žltý - lúpaný, polený kg 10
Pudingový prášok rôzne druhy ks 50
Krém na dukátové buchtičky kg 1
Krupica detská kg 5
Krúpy jačmenné kg 5
Múka hrubá T 450 Zlatý klas kg 50
Múka hladká 00 extra (mlyn Trenčan, Pohr. Ruskov alebo ekvivalent) kg 100
Múka polohrubá výberová (mlyn Trenčan, Pohr. Ruskov alebo ekvivalent) kg 100
Ocot l 30
Olej FRITOL 5 L l 30
Olej slnečnicový, repkový RACIOL alebo ekvivalent 1 L l 150
Olej slnečnicový, repkový 5 L l 50
Prášok krémový Zlatý klas balenie cca 40 g kg 2
Ryža guľatozrnná kg 200
Ryža dlhozrnná kg 20
Soľ kuchynská kg 60
Šošovica kg 10
Škrob zemiakový, balenie cca 200g kg 2
Voda minerálna nesýtená rôzne balenia 1,5l (Rajec, Budiš, Mitická alebo ekvivalent) ks 20
Voda minerálna perlivá, jemne perlivá, 1,5l ks 120
Voda min. jemne perlivá 0,5 L ks 60
Záloha za flaše á 0,15 € ks 200
Zemiakové cesto kg 20
Zemiaková kaša kg 20
Arašidy solené balenie 100 g ks 20
Konzer. Trenčiansky párok s fazuľou 300g ks 20
Hovädzie vo vl. šťave 180 g ks 20
Bujón hovädzí kg 3
Bujón hubový kg 3
Bujón slepačí kg 3
Bujón údené mäso kg 3
Bujón zeleninový kg 3
Citronová šťava 100% l 10
Croissant 7Days - rôzne druhy alebo ekv. ks 100
Čili omáčka 180 ml kg 3
Čokoláda študentská pečať alebo ekvivalent, balenie cca 180 g ks 100
Čokoláda Milka (príchuť jahoda-jogurt) alebo ekvivalent ks 100
Čokoládová tyčinka Margot  alebo ekvivalent 90g ks 100
Čokoládová tyčinka 3Bit alebo ekvivalent 46g ks 100
Dressing cesnakový kg 3
Dressing farmársky kg 3
Džem jahodový, marhuľový, čučoriedkový, balenie cca 4 kg kg 48
Horčica plnotučná 470 g ks 30
Hrozienka 100g ks 20
Huby sušené rôzne druhy kg 1
Kakao 100g ks 20
Káva zrnková balenie cca 250 g kg 1
Káva instantná 200g ks 2
Kečup, 900g ks 10
Kompót ananásový (kocky,plátky) 850g ks 12
Kompót broskyne polené 2600g ks 12
Kompót mandarinky lúpané 2650g ks 12
Kompót marhule polené 2500g ks 12
Konzer. tuniak kúsky v oleji 185 g ks 100
Korenie čierne celé balenie cca 500g kg 1
Kor. Rasca mletá balenie cca 20 g kg 1
Kor. Rasca celá cca 20 g kg 1
Korenie čierne mleté balenie cca 500g kg 1
Kor. Paprika sladká balenie cca 500g kg 1
Kor. mletá paprika pálivá balenie cca 450g kg 1
Korenie bobkový list 10 g ks 5
Korenie grilovacie balenie cca 0,500 g kg 1
Korenie Gyros balenie cca 0,500g kg 1
Korenie majoránka 5 g ks 20
Korenie na pečené br.mäso bal. cca 20g ks 20
Korenie peč. kura bal. cca 20g ks 40
Korenie suš. Petržlenova vňať 10g ks 30
Korenie nové 15 g ks 20
Korenie tek. Polievkové tekuté l 5
Korenie škorica mletá bal. cca 20 g ks 20
Mak modrý 200 g kg 3
Nátierka Majka 115 g ks 30
Nátierka pečeňový krém 75g ks 30
Oblátka Fidorka 30g alebo ekvivalent ks 100
Oblátka Horalka 50 g alebo ekvivalent ks 100
Oblátka Kávenky alebo ekvivalent ks 100
Ovsené vločky 400 g kg 5
Paradajky krájané sterilizované ks 4
Perník ks 100
Sladké piškoty kg 2
Sirup 5 L Lesná zmes l 10
Sirup 5 L pomaranč l 10
Slivky sušené kg 2
Sušienky Be-Be alebo ekvivalent 50g ks 100
Šťava jablková 100% 1L l 100
Šťava grepová 100% 1L l 100
Pomarančová šťava 100% l 100
Toping čokoládový, jahodový kg 4
Vlašské orechy lúpané polené kg 2
Vegeta bez glutam. 5 kg kg 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie od 1.11. 2022 do 31.12.2022 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša dodávateľ bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia KZ doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou KZ. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu KZ bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou KZ. Podrobný rozpis je nutné doručiť potvrdený dodávateľom, t. j. bude obsahovať pečiatku a podpis dodávateľa (možnosť poslať aj elektronickou poštou formou scanu).
Plnenie KZ bude realizované priebežne na základe čiastkových objednávok zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie objednávky ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania objednávok a realizácia plnenia je spravidla 2 x týždenne počas platnosti KZ.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí KZ oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 2 dní od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky. Dodávky sa budú realizovať v pracovných dňoch v čase od 6,00 hod. do 11,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách a podľa Potravinového kódexu. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a produktov.
Tovar musí byť balený len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Tovar sa bude dodávať priebežne počas trvania KZ podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu KZ potvrdenom oprávnenou osobou.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania zdravotne nezávadný.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za 12 mesiacov.
Tovar musí byť označený podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Dodávka tovaru sa považuje za splnenú odovzdaním tovaru v dohodnutom termíne, množstve, sortimente, kvalite a cene objednávateľovi na miesto dodania.
Dodávateľ je povinný umožniť kontroly hygieny výroby, skladovania a prepravy tovaru orgánmi Vojenskej veterinárnej služby a rešpektovať ich závery.
Jednotkové ceny tovarov s DPH budú uvedené na 2 desatinné miesta.
Adresa miesta dodania tovaru je iná ako fakturačná adresa objednávateľa. Presnú adresu miesta dodania spresní kontaktná osoba po uzatvorení KZ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.11.2022 10:00 — 30.12.2022 12:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

5 445,00

4 573,91

Plnenie zmluvy na základe čiastkových objednávok, ktoré budú zverejnené na portály https://zmluvy.mosr.sk/index.php?ID=25361.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.10.2022 17:30

31.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.10.2022 14:08 - Vstupná ponuka 5 445,00 € Cena s DPH
28.10.2022 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 5 445,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS