• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 09:50

Detail zákazky Z202212366

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2022 09:50

Základné údaje

Z202212366

OF-263487

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7062786

Objednávateľ

00738417

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Vašinova 124/59, Nitra-Chrenová, 95061, SVK

Dodávateľ

52336859

TOP - HOLDING s.r.o.

Dubíkova 31, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky, ovocie a zelenina

Zemiaky, ovocie, zelenina

  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky, ovocie a zelenina
Funkcia
Zemiaky, ovocie a zelenina na ďalšie spracovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zemiaky konzumné žlté/fialové, varný typ „B“ stredne veľké, pevné, čisté, zdravé, bez klíčkov, nie zelené, bez príznakov poškodenia a hniloby, nenamrznuté, 15 – 25 kg balenie kg 6000
Zemiaky skoré žlté/fialové, varný typ „B“ stredne veľké, pevné, čisté, zdravé, nie zelené, bez príznakov poškodenia a hniloby, 15 – 25 kg balenie kg 5000
Pomaranče veľké, kaliber  ½ kg 2500
Mandarínky kaliber 100 kg 600
Jablká Golden Delicius, Idared,kaliber 65+ kg 1500
Banány kaliber 20+ kg 2000
Citróny kaliber 5/6 kg 700
Kiwi kaliber 39 kg 300
Broskyne kaliber  “A/B” kg 200
Nektárinky kaliber “A+” kg 250
Grep červený kaliber 55 kg 1000
Grep žltý kaliber 35 kg 1000
Hrušky ukladané kg 450
Hrozno biele kg 200
Cesnak voľný 60+ kg 150
Cibuľa žltá 50/70, 15 - 25 kg balenie kg 1900
Kapusta hlávková biela kg 400
Kapusta hlávková červená kg 120
Kapusta čínska zelená kg 200
Kaleráb Gigant 60 -80 kg 100
Kaleráb mladý ks ks 600
Kel hlávkový zelený kg 300
Mrkva praná 50/250 kg 1000
Petržlen praný kg 400
Zeler praný 8/10 kg 300
Paprika žltá “ G”, PCR, farebná kg 1200
Paradajky strapcové “MM” kg 900
Pór 3/4 kg 280
Kapusta sudová kyslá – škopok 10 - 15 kg kg 600
Čalamáda v sladkokyslom náleve - škopok 10 - 15 kg kg 200
Uhorka šalátová polohadovka “M” kg 700
Karfiol čerstvý ks 50
Šampiňóny čerstvé, voľné kg 30
Šalát  hlávkový, ľadový ks 300
Šalát  hlávkový, kučeravý červený ks 300
Petržlenová vňať kučeravá – zväzok ks 100
Cuketa zelená podlhovastá kg 50
Kukurica lahôdková cukrová ks 1200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od vysúťaženia do 28. 02. 2023 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy , v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.  Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.00 hod..
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak ako je uvedené v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vašinova 124/59, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

4

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

30 900,00

25 750,00

V prípade, ak uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky požadujeme dodržať špecifikáciu rovnakej alebo vyššej kvality.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.10.2022 08:03

31.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2022 11:57 - Vstupná ponuka 30 888,09 € Cena s DPH
30.10.2022 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 30 878,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS