• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2022 10:05

Detail zákazky Z202212352

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2022 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2022 10:05

Základné údaje

Z202212352

OF-263475

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7098606

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

51447274

PREMACY s. r. o.

Partizánska cesta 89, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač s monitorom

počítač, monitor, príslušenstvo počítača

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
Pracovný počítač pre výskumné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač ks 1
Výkon procesora PassMark CPU score 17000
Kapacita operačnej pamäte GB 16
Frekvencia operačnej pamäte MHz 3200
Kapacita SSD disku GB 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer počítačovej skrine midi tower
Počítačový zdroj 500W
Sloty a výstupy 4x USB 2.0, 2x USB 3.2 Gen 1, PCI Express x1, PCI Express x16, M.2, SATA III
Rozhranie SSD disku M.2 (PCIe 3.0 4x NVMe)
Grafická karta integrovaná
Grafické výstupy VGA (D-SUB), HDMI, DisplayPort
Bezdrôtové rozhrania Bluetooth, Wi-Fi
Operačný systém Kompatibilný s aplikáciami pre Microsoft Windows 10/11
Príslušenstvo bezdrôtová klávesnica so slovenským rozložením kláves a bezdrôtová myš
 2. Monitor
Funkcia
Monitor k počítaču na prehľadnejšie zobrazovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 1
Uhlopriečka displeja " 32
Uvádzaná doba odozvy ms 4
Hmotnosť kg 8
Jas displeja cd/m2 250
Frekvencia displeja Hz 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Technológia VA s rozlíšením 2560 × 1440 px a antireflexným povrchom, prehnutý
Vstupy D-Sub (VGA), HDMI, DisplayPort
Technológie Flicker-free, Filter modrého svetla
Výbava HDMI kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadované parametre spĺňajú napr.: počítač Alza TopOffice i5 SSD (procesor Intel Core i5 11400 Rocket Lake 4.4 GHz, integrovaná grafika Intel UHD Graphics 730, RAM 16GB DDR4 3200 MHz, SSD 500GB M.2, DVD, WiFi, Bluetooth, rozhranie VGA (D-SUB), HDMI a DisplayPort, 2×USB 3.2, 4×USB 2.0, typ skrine Midi Tower, Windows 10), set bezdrôtovej klávesnice a myši Eternico Wireless KS4001 CZ/SK a monitor Philips 32" 325E1C
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Dekanát Fakulty humanitných vied, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

11.11.2022 10:00 — 09.12.2022 14:00

1,00 celý predmet zákazky

800,00

800,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.10.2022 11:38

09.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.11.2022 19:10 - Vstupná ponuka 800,00 € Cena bez DPH
09.11.2022 05:47 - Najvýhodnejšia ponuka 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS