00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36827631
AVIR, s.r.o.
Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK
„Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu“
TeamViewer, vzdialený prístup, licencie, softvér
Tovar, Služba
1. Predĺženie predplatného a podpory existujúcich licencii TeamViewer pre vzdelávaciu inštitúciu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet. |
2. Množstvo: Predĺženie existujúcich predplatných licencií TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (15+) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 5 kanálov (#09-31204-611024-770896 tj. základná korporátna licencia rozšírená o 2 dodatočné súbežné kanály). |
3. Technické vlastnosti: - Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na jeden rok od exspirácie aktuálne platnej licencie, minimálne však do 13.12.2023. - Aktuálne platné licenčné pokrytie končí dňa 13.12.2022. - Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov. - Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac vo verziách 32/64bit. - Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual; |
- Typ licencie – elektronická. - Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách. - Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení – Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry. - Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia. - Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime. - Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie. - Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupuje, - Vzdialený prístup medzi platformami. - Alternatíva k VPN. - Zdieľanie súborov; |
Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku, - Konzola pre správu aplikácie, - Servisný front, - Automatické hromadné nasadenie aplikácie, - Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii, - Opakované procesy jedným kliknutím, - Správa konfigurácie a oprávnení používateľov, - Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov, - Podpora virtuálnej tabule , - Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup, - Hlasový aj textový chat, - Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu, - Vzdialený monitoring iných zariadení; |
- Prispôsobenie a integrácia, - Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia, - Tímová spolupráca a vytváranie správ, - Prispôsobenie a dizajn spoločnosti, - Tmavý režim grafického rozhranie, - Kompliance s legislatívou GDPR EU. |
4. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu, - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka, - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň; |
- Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine, - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu). |
5. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") |
6. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA |
7. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
16.11.2022 08:00 — 23.11.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
2 600,00
2 600,00
Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.10.2022 17:27
10.11.2022 10:00
10.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.10.2022 09:16 - Vstupná ponuka | 2 600,00 | € | Cena bez DPH |
05.11.2022 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: