• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:10

Detail zákazky Z202212319

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:10

Základné údaje

Z202212319

OF-262201

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053108

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

54643767

MULTIMEDIC s.r.o.

Donská 61, Bratislava, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú rádiológiu so zreteľom na embolizačné plugy a špirály

embolizačné špirály, embolizačné plugy, špeciálny zdravotnícky materiál

  • 33111710-1 - Angiografický spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Embolizačné plugy s polymérovou technológiou
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú rádiológiu so zreteľom na špeciálne embolizačné plugy s polymérovou technológiou bez špirály aj so špirálou v priemeroch 6-12 mm vrátane príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Embolizačné plugy s polymérovou technológiou, bez špirály/so špirálou ks 20
Expandovaný priemer plugu mm 6 12
Dĺžka plugu mm 10 15
Celkový expandovaný priemer pripevnenej špirály (platí pre plugy so špirálou) mm 7 13
Katéter ID kompatibilita palec 0,038 0,090
Dĺžka zavádzača plugu cm 21,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrch/Materiál plugu samoexpandujúci polymér s tvarovou pamäťou
Materiál markera platina/irídium
Materiál pripevnenej špirály (platí pre plugy so špirálou) nitinol a platina
 2. Neurovaskulárne odpojiteľné embolizačné špirály
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú rádiológiu so zreteľom na špeciálne neurovaskulárne odpojiteľné embolizačné špirály s polymérovou technológiou s priemerom 3-16 mm a dĺžkou 2-20 cm vrátane príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Neurovaskulárne odpojiteľné embolizačné špirály s polymérovou technológiou ks 30
Celkový priemer expandovanej špirály mm 3 16
Priemer platinovej časti špirály palec 0,008
Celková dĺžka špirály cm 2 20
Mikrokatéter kompatibilita palec 0,021
Priemer neexpandovaného polyméru na špirále palec 0,015
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrch/Materiál špirály samoexpandujúci polymér s tvarovou pamäťou
Materiál nepolymérovej časti špirály zliatina platiny a volfrámu
Odpútateľnosť špirály elektrolytické odpútanie
Druh špirály Complex filler
 3. Odpútavacie zariadenie embolizačných špirál
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre intervenčnú rádiológiu so zreteľom na odpútavacie zariadenie embolizačných špirál vrátane príslušenstva
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odpútavacie zariadenie embolizačných špirál ks 25
Počet odpútaných špirál jedným zariadením počet 20
Napätie V 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon elektrické články AAAA (4 x 1,5V)
Princíp elektrolytické odpútanie
Typ zariadenia monopolárne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
3. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
4. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb
5. Termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.
6. Za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom
7. Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža
8. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom vystavenej faktúry, a to vždy za riadne a včas prevzatú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky
9. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru  najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
10. Trvanie zmluvy na dobu 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr
11. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy:
- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických špecifikácií,
- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru,
- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom.
12. Všetky ponúkané produkty (sortiment ponúkaného tovaru) musia spĺňať všetky objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty v oboch položkách predmetu zákazky
13. Pre posúdenie splnenia všetkých technických vlastností predmetu zákazky, môže objednávateľ požadovať predloženie vzorky (jednej mernej jednotky) tovaru
14. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
15. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
17. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 celok

63 732,30

63 732,30

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2022 14:18

27.10.2022 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2022 13:26 - Vstupná ponuka 63 732,30 € Cena bez DPH
24.10.2022 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 63 732,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS