00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Perá a poznámkové bloky
pero, poznámkový blok
Tovar, Služba
|
1. Guľôčkové pero s potlačou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Guľôčkové pero na písanie pre účastníkov seminára a riešiteľov projektu (propagácia a publicita projektu) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 150 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ | guľôčkové pero |
| Materiál | kov |
| Farba pera | čierna |
| Farba náplne | modrá |
| Veľkosť hrotu | 1,0 mm |
| Potlač - laserové gravírovanie | logo (Interreg V-A SK-CZ 14-20) a logo (EÚ ERDF SPOLOČNE BEZ HRANÍC) – logá budú zaslané víťaznému uchádzačovi |
|
2. Poznámkový blok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Poznámkový blok na zapisovania poznámok pre účastníkov seminára a riešiteľov projektu (propagácia a publicita projektu) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 100 | ||
| Rozmer | cm | 21 x 29,7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Formát | A4 |
| Typ | poznámkový blok so špirálou naboku a so spodkom z hrubého papiera |
| Materiál | papier a plastová špirála |
| Počet strán | 50 linajkových vytrhávacích listov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa |
| Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa |
| Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače v súlade s požiadavkami programovej dokumentácie, príručka pre prijímateľa – príklady publicity – použitie loga Interreg V-A SK-CZ a EÚ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly |
| Ak grafické znázornenie nebude dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať |
| Splatnosť faktúry 30 dní |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci projektu Interreg SK-CZ, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky |
| Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu |
| Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť |
| Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre |
| Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7) uplatňuje ODKLADACIU PODMIENKU nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly |
| Objednávateľ je povinný oznámiť túto skutočnosť Dodávateľovi bezodkladne po doručení Správy z kontroly. Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ |
| Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť |
Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Stavebná fakulta, KTMS, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
31.10.2022 08:00 — 08.11.2022 14:00
1,00 celok
370,00
370,00
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.10.2022 13:16
27.10.2022 13:20
27.10.2022 13:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 26.10.2022 11:09 - Vstupná ponuka | 370,00 | € | Cena bez DPH |
| 26.10.2022 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 370,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: