• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 14:10

Detail zákazky Z202212292

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 14:10

Základné údaje

Z202212292

OF-261746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053106

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Perá a poznámkové bloky

pero, poznámkový blok

  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 22816100-4 - Poznámkové bloky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Guľôčkové pero s potlačou
Funkcia
Guľôčkové pero na písanie pre účastníkov seminára a riešiteľov projektu (propagácia a publicita projektu)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ guľôčkové pero
Materiál kov
Farba pera čierna
Farba náplne modrá
Veľkosť hrotu 1,0 mm
Potlač - laserové gravírovanie logo (Interreg V-A SK-CZ 14-20) a logo (EÚ ERDF SPOLOČNE BEZ HRANÍC) – logá budú zaslané víťaznému uchádzačovi
 2. Poznámkový blok
Funkcia
Poznámkový blok na zapisovania poznámok pre účastníkov seminára a riešiteľov projektu (propagácia a publicita projektu)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 100
Rozmer cm 21 x 29,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Typ poznámkový blok so špirálou naboku a so spodkom z hrubého papiera
Materiál papier a plastová špirála
Počet strán 50 linajkových vytrhávacích listov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa
Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače v súlade s požiadavkami programovej dokumentácie, príručka pre prijímateľa – príklady publicity – použitie loga Interreg V-A SK-CZ a EÚ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly
Ak grafické znázornenie nebude dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať
Splatnosť faktúry 30 dní
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci projektu Interreg SK-CZ, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre
Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska (verzia 3.7) uplatňuje ODKLADACIU PODMIENKU nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly
Objednávateľ je povinný oznámiť túto skutočnosť Dodávateľovi bezodkladne po doručení Správy z kontroly. Predmet zmluvy je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Stavebná fakulta, KTMS, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

31.10.2022 08:00 — 08.11.2022 14:00

1,00 celok

370,00

370,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.10.2022 13:16

27.10.2022 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2022 11:09 - Vstupná ponuka 370,00 € Cena bez DPH
26.10.2022 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka 370,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS