• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 10:50

Detail zákazky Z202212283

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.10.2022 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.11.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.11.2022 10:50

Základné údaje

Z202212283

OF-262393

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7068911

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie prania bielizne

Pranie, dezinfekcia, čistenie, žehlenie, nemocničná bielizeň, odevy, operačná bielizeň, operačné odevy, infekčná bielizeň, prenájom bielizne, prenájom pracovných odevov, servisný prenájom bielizne, zapožičanie bielizne, komplexné služby prania

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98312000-3 - Čistenie textilu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 39518000-6 - Nemocničná bielizeň
  • 85110000-3 - Nemocničné a súvisiace služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a čistenie nemocničnej bielizne
Funkcia
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami, čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) bielizne posteľnej, bielizne pre zdravotnícky a nezdravotnícky personál a ostatnej bielizne (ďalej len bielizeň) s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypranej bielizne.
Žehlenie
Kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia.
Triedenie, viazanie a balenie vyčistenej bielizne do obalov, podľa potrieb a požiadaviek Objednávateľa.
Drobné opravy bielizne, na základe osobitnej požiadavky Objednávateľa.
Poskytovateľ si potrebnú technológiu na zber, triedenie, zvoz a rozvoz bielizne a OOPP (napr. zberné nádoby, špeciálne vrecia, regály, motorové vozidlo a pod.) zabezpečí na vlastné náklady.
Frekvencia poskytovania služieb je jedenkrát za týždeň.
Druhy bielizne: kompres, návlek na paplón, návlek na vankúš, obliečka na vankúš – veľký, poťah látkový, deka, záves, obrus, plachta, rukávnik, rukavice- biele, rúško, uterák, uterák – froté, utierka, plienka, handra, mop, košeľa lekárska, nohavice lekárske, plášť lekársky, blúza, mikina, čiapka, tričká biele, vesta, vetrovka vodič, polokošeľa vodič, mikina vodič, termo nohavice, termo vetrovka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
BRATISLAVA (Ružinov, Kramáre, Ďumbierska) kg 2200
BANSKÁ BYSTRICA (Jaseňová, Svobodu) kg 450
NOVÉ ZÁMKY kg 330
ŽILINA kg 1100
PREŠOV kg 900
KOŠICE kg 1500
TRNAVA kg 350
TRENČÍN kg 600
NITRA kg 300
POPRAD kg 700
MARTIN kg 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
frekvencia poskytovania služieb 1x týždenne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predloženie Rozhodnutia RÚVZ na uvedenie priestorov práčovne do prevádzky a o spôsobilosti dodávateľa na spracovanie nemocničnej bielizne v zmysle Vyhlášky MZ SR č.553/2007 z.z.
Predloženie prevádzkového poriadku práčovne schváleného RÚVZ
Dokladovanie vykonávania pravidelných mikrobiologických skúšok 1x za štvrťrok
Predloženie rozpisu jednotkových cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH prania a čistenia sortimentu nemocničnej bielizne podľa opisu v technických vlastnostiach do 7 dní od uzavretia zmluvy. Cena vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne na dohodnuté miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli na cene predmetu plnenia v závislosti od hmotnosti/počtu kusov vypranej/vyčistenej bielizne. Špecifický sortiment vzhľadom na špecifický spôsob spracovania bude účtovaný v kusovej cene.
Plnenie služby pre nezaradené položky v technickej špecifikácii bude podľa platného cenníka dodávateľa
Frekvencia dodávok a harmonogram plnenia zákazky, určené miesto plnenia zákazky, kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy na strane objednávateľa a dodávateľa, hmotnostná tabuľka budú predložené do 7 dní od uzavretia zmluvy formou prílohy k zmluve
Povinnosť objednávateľa: v zmysle Vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z. v platnom znení pripraviť znečistenú bielizeň na odoslanie do práčovne spolu so súpisom sortimentu a množstva bielizne podľa dohodnutého harmonogramu rozvozov.
Infekčná použitá bielizeň bude odovzdaná dodávateľovi na pranie bez triedenia so samostatným súpisom.
Osobná bielizeň bude odovzdávaná dodávateľovi na pranie samostatne /oddelene od ostatnej bielizne/ podľa dohodnutého harmonogramu rozvozov.
Špecifický sortiment (výplne, molitany, dekubitné pomôcky, deky) bude odovzdávaný na pranie samostatne so samostatným súpisom podľa dohodnutého harmonogramu rozvozov.
Povinnosť objednávateľa: mať identifikovateľnú (označenú) bielizeň a odevy, špecifický sortiment, odovzdávané na pranie (skratka názvu zariadenia, príp. pracoviska, u osobných odevov aj meno nositeľa. Dodávateľ nenesie zodpovednosť v prípade straty alebo zámeny z dôvodu neoznačenej, resp. neidentifikovateľnej bielizne dodávateľa.
Povinnosť dodávateľa: pri plnení predmetu zákazky dodržiavať hygienicko-epidemiologický režim a dodať čistú, mikrobiologicky nezávadnú bielizeň podľa dohodnutého harmonogramu na určené miesto plnenia
V prípade viac ako dvoch po sebe nasledujúcich dňoch voľna budú rozvozy bielizne zabezpečené po dohode objednávateľa s dodávateľom
Objednávateľ má právo reklamovať zistené závady v kvalite spracovanej bielizne do 3 dní od ich prevzatia formou reklamačných listov, resp. e-mailom (poverenou osobou) a doručenou (odovzdanou) dodávateľovi. Skryté vady, ktoré sa neodhalia pri preberaní, má dodavateľ právo reklamovať do 7 dní od ich odovzdania.
Dodávateľ reklamáciu bezplatne vybaví do 3 dní, v prípade nevyhnutnosti dlhšej doby na vybavenie, v lehote odsúhlasenej objednávateľom.
Plnenie predmetu dodávky na obdobie 12 mesiacov na základe Rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 súbor

14 608,00

14 608,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

24.10.2022 09:45

02.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 36
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2022 13:05 - Vstupná ponuka 14 608,00 € Cena bez DPH
24.10.2022 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 14 608,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS