• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:50

Detail zákazky Z202212270

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:50

Základné údaje

Z202212270

OF-263457

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053095

Objednávateľ

00156426

Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky

Botanická 17, Bratislava, 84213, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie serverov.

Servery.

  • 48820000-2 - Servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servery.
Funkcia
Servery.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Server : ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základná špecifikácia : Server DELL Power Edge R750 alebo ekvivalent.
Typ a prevedenie : Rack server s výškou 2U, pozície na inštaláciu 24x2,5" SAS diskov prístupných z prednej strany servera.
Procesory : 2 x 16 jadrový procesor, každý procesor x86 kompatibilný, podpora 32 vlákien na procesor, základná frekvencia 2,4GHz, max TPD 135W na procesor,
- Výkon servera s uvedenými procesormi minimálne 233 bodov v benchmarku SPECrate 2017 Integer Base a minimálne 254 bodov v benchmarku SPECrate 2017 Floating Point Base.
Pamäť RAM : Inštalovaných min. 512 GB RAM na server, 8x64GB RDIMM, 3200MT/s, Dual Rank, 16Gb, podpora až 32 slotov pre pamäte na server.
RAID radič : Hardware raid controller, pre 16 interných diskov SAS s rozhraním 12Gbps, 8 GB cache, batéria na zálohovanie cache, podpora Raid 0,1,5,6,10,50,60, PCIe gen. 4.
Pevné disky - SSD : 4x1,92TB, SSD, SAS, Read Intensive, 12Gbps, 512e, 2,5“, Hot-Plug, životnosť 1DWPD počas záruky servera.
Pevné disky - HDD : 10x2,4TB, HDD, 10K otáčok, SAS, 12Gbps, 512e, 2,5“, Hot-Plug.
Sieťová konektivita : 4x10GbE BASE-T, 2x1GbE BASE-T.
Fibre Channel konektivita : 2x32Gb Fibre Channel, vrátane SFP modulu od rovnakého výrobcu, ako je výrobca servera.
Sloty, porty, konektory : Sloty PCIe gen. 4 riser 6x8, 2x16, konektory na prednej strane 1xUSB 2.0, 1xVGA, na zadnej strane 1xUSB 2.0, 1xUSB 3.0, 1xVGA.
Napájanie : 2x zdroje v zapojení Fault Tolerant Redundant (1+1), Hot-Plug, 800W, trieda účinnosti Platinum.
Ďalšie vlastnosti : Pamäte aj ventilátory optimalizované na výkon, redundantné hot-swap interné ventilátory, UEFI BIOS, TPM 2.0, možnosť sťahovania ovládačov, software, firmware zo stránok výrobcu po celú dobu záruky.
Manažment : Pre potreby manažmentu vyhradený RJ45 port nezávislý na OS, plnohodnotný vzdialený prístup cez HTML5 rozhranie,
- Manažment aj nástroje na vzdialenú správu systému s aktivovanou licenciou s minimálnou dĺžkou platnosti licencie po celú dobu požadovanej záruky.
Záruka : 60 mesiacov, 24x7, reakčná doba do nasledujúceho dňa od nahlásenia na technickú podporu výrobcu, oprava v mieste inštalácie s garanciou výmeny nefunkčného dielu do nasledujúceho pracovného dňa,
- záruka garantovaná výrobcom zariadenia. V zmluvnej cene musí byť obsiahnutý nárok na aktualizácie firmware a záplat pre zariadenia aj po uplynutí doby servisnej podpory hardware.
Ďalšie požiadavky: Požadovaný jednotný výrobca všetkých dodávaných súčastí zariadenia.
Príslušenstvo : Napájacie káble, lišty na inštaláciu do racku s prípravou na káblový manažment.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa, blok B administratívnej budovy, I. poschodie.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V kúpnej cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním a dopravou predmetu zmluvy na miesto plnenia.
Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v plnom rozsahu najneskôr do 12.12.2022.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) výrobkov do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenia nesmú byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenia musia byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
Objednávateľ požaduje, aby dodávané zariadenia - servery, boli od jedného výrobcu a rovnakého typu.
Ak sa v technických vlastnostiach alebo osobitných požiadavkách na plnenie uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ umožňuje dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s identickými, resp. lepšími parametrami bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky doplnkové zariadenia súvisiace s predmetom zákazky (káble, inštalačné súpravy a pod.).
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený skontrolovať celý predmet kúpnej zmluvy pri jeho dodaní a v prípade dodania tovaru, ktorý nespĺňa určené technické vlastnosti, objednávateľ tovar neprevezme.
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 pracovných dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Objednávateľ neposkytne žiadnu zálohu za tovary, ktoré sú predmetom zmluvy.
Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zmluvy.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Botanická 17, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12.12.2022 12:00

3,00 ks

118 500,00

98 750,00

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie predmetu zákazku podľa požiadaviek uvedených v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2022 10:25

27.10.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2022 15:53 - Vstupná ponuka 118 500,00 € Cena s DPH
25.10.2022 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka 118 498,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS