• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 16:05

Detail zákazky Z202212255

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.10.2022 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 16:05

Základné údaje

Z202212255

OF-262792

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053118

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové tyče, plechy, fólie a profily

plech, odkvap, zvody, rúra, profil, joklovina

  • 44172000-6 - Plechy (stavebné)
  • 44334000-0 - Profily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44112400-2 - Strecha
  • 44330000-2 - Tyče, prúty, drôty a profily používané v stavebníctve

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strešná krytina a doplnky
Funkcia
Komponenty musia byť kompatibilné a napojiteľné, z rovnakého prípadne podobného materiálu a farby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trapézový plech Blachotrapez T18 1500x1173mm alebo ekvivalent m2 20
Záveterná lišta Blachotrapez pre trapézový plech alebo ekvivalent m 10
Hrebenáč rovný PRECIT pre trapézový plech alebo ekvivalent m 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebné prevedenie rovnaké prípadne približné (farba čierna/tehlová)
materiál plech
 2. Zvody
Funkcia
Komponenty musia byť kompatibilné a napojiteľné, z rovnakého prípadne podobného materiálu a farby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odkvapový žľab BRAVO 150 mm plech alebo ekvivalent m 10
Žľabový kotlík 150/100mm ks 4
Zvodová rúra 100mm (napojiteľná na žľabový kotlík) m 5
Žľabový hák 150mm (kompatibilný s odkvapovým žľabom) ks 20
Zvodové koleno 100mm ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál pozinkovaný plech
 3. Nerezová joklovina 40x40x2mm, 3000m
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nerez
dĺžka 3000mm
Ø 40 x 40 x 2.0 mm
 4. Kotviaca platnička z nereze 92 x 92 x 8 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stredový otvor 40.2 x 40.2 mm
bočné otvory Ø 13 mm
vzdialenosť medzi otvormi 68mm
materiál nerez
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 12.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od zverejnenia zmluvy predložiť popis predmetu zmluvy min. v rozsahu: typ, výrobca a opis technických parametrov.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.10.2022 13:50 — 18.11.2022 13:50

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

1 994,00

1 661,00

Požaduje sa predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.10.2022 15:02

27.10.2022 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.10.2022 14:10 - Vstupná ponuka 1 993,20 € Cena s DPH
25.10.2022 14:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 993,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS