• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 14:50

Detail zákazky Z202212251

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.10.2022 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 14:50

Základné údaje

Z202212251

OF-263052

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053062

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny

Oxid uhličitý

  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oxid uhličitý CO2
Funkcia
Technické plyny určené na zváranie. Prenájom tlakových fliaš na technické plyny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oxid uhličitý zvárací 2.2 alebo 2.5, tlaková fľaša 20 l  (4 ks) kg 60
Počet tlakových nádob na prenájom + ventil fľaša/ rok 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vysúťažená cena je konečná a Dodávateľ si nemôže vyúčtovávať žiadne ďalšie úkony. V prípade, že tak Dodávateľ urobí tieto budú fakturované v nulovej hodnote.
Cena za 1 ks flaše s plynom musí zahŕňať:
- náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením flaše na miesto určené Objednávateľom,
- odvoz prázdnej flaše po spotrebovaní plynu,
- poplatok za ADR, prenájom, mýtny poplatok, recyklačný poplatok, ekologický poplatok a iné.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien na jednotlivé položky. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane prenájmu a nákladov na prepravu na miesto plnenia.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Vyžaduje sa 30 dňová lehota splatnosti faktúry odo dňa doručenia Objednávateľovi. Nájomné je splatné jednorazovo po realizácii prvej dodávky plynov s vystavením faktúry na prenájom všetkých tlakových fliaš na obdobie 1 roka od dátumu dodania tovaru.
Čas dodania: v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00 h.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia (karta bezpečnostných údajov, technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov obchodných značiek nacenených výrobkov) do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodaný tovar – Predmet zákazky – technické plyny – tlakové fľaše na technické plyny je certifikovaný v zmysle zásad Zákona č. 90/1998 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania kúpnej zmluvy predmet zmluvy v zmysle uvedeného certifikátu.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.11.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00

1,00 podľa špecifikácie

456,00

380,00

Požaduje sa, aby tovar bol dodaný Objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08.00 hod. do 14.00 hod., o dodávke tovaru by mal byť Objednávateľ informovaný deň vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.10.2022 13:23

27.10.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.10.2022 13:38 - Vstupná ponuka 455,98 € Cena s DPH
24.10.2022 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka 455,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS